Romance na náměstí v Třeboni – 3 dny s polopenzí a wellness hýčkáním
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat ohledně termínu v nabídce je platnost do 29.3.2017. Ale po rozkliknutí nabídku je hned pod fotkami hotelu poznámka, že máte termíny do konce dubna . Tak prosím o upřesnění ,chtěla bych to zakoupit jako dárek a vyhovoval by mi právě až dubnový termín. Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den paní Boháčová, planost je do 29.3. Budu kontaktovat Slevomat, aby upravili chybu.
Dobrý den,
četla jsem si recenze a dost mě otrávili. Většina lidí píše to samé,
že jsou u vás tragické večeře a neuklizené pokoje. Pokud by to byla jedna
špatná recenze, tak neřeknu, ale našla jsem jich hned několik.
Nepřemýšleli jste o změně personálu? Chtěla jsem tento pobyt koupit
rodičům k vánocům, ale po přečtení tolika negativních recenzí o tom
hodně pochybuju.
Vážená paní Vítovcová,
v reakci na kritiku, měníme úplně složení tříchodových večeří.
Petr Šot, ředitel hotelu.
Dobrý den,
Je možné k voucheru pro 2 osoby připlatit 3. osobu a mít buď
3 lůžkový pokoj a nebo přistýlka plus všechny ostatní služby dle
voucheru a kolik by to stálo.
Vážená paní Čížková, děkuji za Váš dotaz. Kontaktujte prosím recepci hotelu na mailbox@zlatahvezda.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by nebyl možný pobyt na 4dny
(3noci). Mockrát děkuji za odpověď
S pozdravem Eva Koubová
Dobrý den, bohužel zatím nabízíme pouze variantu 3 dny (2 noci) pro 2 osoby. Popřípadě by bylo možné prodloužit pobyt po dohodě s recepcí, ale to již za plnou sazbu, která by vyházela na zbylou noc. S přáním hezkého zbytku dne, Tomáš.
Dobrý den,
ráda bych pobyt koupila přes systém benefit – bylo by možné, zaslat
fakturu do systému benefit?
Vážená paní Juhásová,
ano, je to možné. Pošlete prosím objednávku s detailními informacemi na
naši recepci: mailbox@zlatahvezda.cz
Děkuji, Petr Šot, ředitel hotelu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dne 11.12. jsem uhradila poukaz převodem na Váš účet, do teď nemám potvrzení o pobytu a dárkový poukaz. Prosím o jeho zaslání. Děkuji
Dobrý den, kontaktujte prosím zákaznickou linku Slevomatu.