Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Valentýn v Benátkách a ve Veroně s návštěvou Sirmione a ubytováním na 1 noc
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru dokončete registraci prostřednictvím objednávkového formuláře 15. 2. 2018 – 18. 2. 2018.
- Vyplňte požadované informace.
- Smlouvu o zájezdu obdržíte po provedení registrace, podepište ji a zašlete zpět.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Dítě za cenu voucheru.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 14 dní od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Metal.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Zdravím, příplatky jsou už spočítané za 2 osoby? Nebo se plati např.: gondola (50€-80€)x2 za 2 osoby.. popřípadě kam Vám mohu zavolat ohledně informací.. děkuju
Dobrý den, Adame, veškeré příplatky jsou počítány pro jednu osobu. V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat emailem vip.podpora@slevomat nebo na telefonním čísle 222 745 354 ( Po – Pá 8:00–21:00), kde Vám rádi vše zodpovíme. S pozdravem, David. :-)
Dobrý den, stalo se mi že mám zakoupené dva zájezdy na termín
15–18.2.17. Druhý je letecký a tak bych potřebovala tento zájezd do
Itálie vrátit. Podle informace můžeme vrátit pobyt pokud to stihnem
40 dní předem se stornem poplatkem 75 %.
Nemáte někdo zájem o zájezd ? Necháme vouchery se
slevou........... Děkuji
Dobrý den,
zavolejte si na tel.: +420 547 385 464 a my to s Vámi vyřešíme.
Přeji hezký den
Tým CK Metal
Na stránkách uvádíte jako cílovou destinaci Paříž. Předpokládám, že jde o omyl.
Dobrý den, Zdeňku, chybička se vloudila ;) a jelikož jste velice všímavý a pozorný máte od nás malý dárek na svém profilu :) ;) Hezký zbytek dne Janča
Dobrý den. Koupila jsem dva vouchery pro rodiče. Jaký cestovní doklad budou s sebou potřebovat, pas nebo stačí op? A údaje z nich dopředu vědět nepotřebujete, stačí až při odjezdu? Děkuji, Kramerová Kristýna.
Dobrý den,
stačí Vám OP, pokud jste občan ČR. Údaje potřebujeme dopředu, protože
musí být vyplněná cestovní smlouva.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
Hezky den, chci objednat dva vouchery pro nesezdany par, jak mam tedy vyplnit kontaktni udaje… u kazdeho voucheru to chce jmeno a kontaktni email i telefon. Pokud tam zadam kontakty kazdeho z paru, pro ktery objednavam vouchery, tak uz to nebude zadne prekvapeni… co tedy zadavat jako emaily a telefony – bez nich to nejde objednat. Dekuji Marketa
Dobrý den, Markéto, při objednávce můžete do obou políček vyplnit stejné údaje, tedy i vaše pokud nechcete, aby byli nijak informování. :) Rezervaci si nakonec vytvoří sami – podle postupu uvedeného v nabídce do 24 hodin. Hezký den. Tomáš
Dobrý den,
které z uvedených příplatků jsou povinnou součástí programu a které
jsou vlitelné ?
Dobrý den,
jediné, co hradíte, je pobytová taxa a loď z Punta Sabbioni.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
Dobrý den,
Chci věnovat 2 x dárkový voucher jako Vánoční dárek,musím dokončit
registraci ihned po obdržení voucheru,nebo to mohu nechat obdarovaným až po
Vánocích?
Dobrý den Vladimíre, do 24 hodin od obdržení voucheru je nutné dokončit registraci prostřednictvím objednávkového formuláře. Hezký den :-)
Dobrý den, je to vyloženě zájezd pro partnerské páry nebo může být pro matku s dcerou? Děkuji za info.
Dobrý den, Marie, nepochybuji o tom, že krásného Valentýna si může udělat i mamka se svou dcerou :)) Pokud se Vám program zamlouvá, určitě vyražte! :) Hezký den, Lucka
Dobrý den,
mám dotaz ohledně termínu tohoto zájezdu. Zde na Slevomatu se uvádí
termín 15.2–18.2.2018. Na webových stránkách CK Metal máte však pro
tento zájezd uveden termín 14.2–17.2.2018. Který termín tedy platí?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
termín opravíme, je 15. – 18.2.18
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
dobry den,kolik je tam asi stupnu v tom období?a v jake časti je ubytovaní?
Dobrý den,
ubytovaní jste směrem na sever 30min. podle dopravy od Benátek. Tento rok
bylo v Itálii 12°C, vždy je v Benátkách tepleji než v Česku.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
Jak 2× kontinentální snídaně, 1 noc, tak jedna snídaně ne? Díky
Dobrý den,
1× kontinentální snídaně a 1× noc. Není 2× snídaně.
Přejeme hezký den Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
Tel.: +420 547 385 464
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chtela bych se pouze zeptat. My jsme v pondeli posilali penize na zajezd Valentýn v Benátkách a ve Veroně s návštěvou Sirmione a ubytováním na 1 noc. Poslali jsme penize pro 4 vouchery zatim nam nic neprislo a ted vidim v nabidce pouze 3 volne mista takze se chci zeptat jestli v obsazenych mistech mate zapocitane i nase 4 mista? Pokud ne prosim o zaslani castky zpet na nas ucet. Dekuji za rychle vyrizeni.
Dobrý den, Danielo, platba proběhla v pořádku, vouchery jsem Vám zaslala na e-mail ještě jednou, tak už by tam snad měly být, ale pro jistotu si zkontrolujte spam a jinou nevyžádanou poštu, občas se nám tam vouchery zatoulají :) Hezký den.