Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Přepychový pobyt v Přerově přes zimu i v létě: bohatý wellness i polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Pobyt si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu hotel@hotel-jana.cz nebo na telefonu +420 581 833 111. Při rezervaci uveďte recepci kód voucheru.
- Děti do 3 let zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Děti od 3 do 15 let na přistýlce za 495 Kč/noc včetně polopenze, wellness a bowlingu dle balíčku
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/noc (Důležité: U silvestrovského pobytu nejsou domácí zvířata povolena)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 80 Kč/noc (monitorované parkoviště)
- Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měli by jsme zájem o tři dvoulůžkové pokoje, víkend v únoru nebo březnu.. děkuji za info V.Z.
Dobrý den,
určitě pro Vás najdeme vhodný termín. Volné víkendy máme v únoru
i březnu. Pro výběr typu pokoje a rezervaci nás prosím kontaktujte na
tel.: 581 833 111 nebo na e-mail: recepce@hotel-jana.cz
S pozdravem
Adéla Rýčková
recepce Hotel JANA Přerov
Dobrý den,
je možné zařídit bezlepkovou stravu?
Děkuji, Smetanová
Dobrý den,
ano bezlepkovou stravu můžeme zajistit. V případě požadavku na
bezlepkovou popřípadě jinou speciální stravu nás prosím kontaktujte před
Vaším příjezdem a my toto pro Vás připravíme.
S pozdravem
Jitka Muchová, front office manager Hotel JANA Přerov
Dobry den je mozny u Vas v hotelu Jana Prerov nejaky wellness pro dva bez ubytovani a za jakou cenu? Dekuji za info Eva Zatloukalova
Dobrý den,
ano, wellness centrum v našem hotelu je možné využít také pro
neubytované hosty. Pro další podrobnosti prosím neváhejte kontaktovat naši
recepci nejlépe mailem na adrese recepce@hotel-jana.cz.
S pozdravem
Jitka Muchová, front office manager Hotel JANA Přerov
Dobrý den, lze tato nabídka: 3 dny (2 noci), 2 osoby · zima / wellness neomezeně, využít i o víkendu? Jestli ano, tak je tam volný termín 23.-25.3.2018? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, můžete ji využít i o víkendu.
V tento termín jsou volné pokoje tyto:
bezpříplatkový pokoj Comfort s oddělenými lůžky nebo s manželským
lůžkem,
pokoje vyšší kategorie:
pokoj Lux s manželskou postelí a příplatkem 400 kč/pokoj/noc,
nebo pokoj Lux s manželskou postelí, klimatizací a příplatkem
500 kč/pokoj/noc,
nebo pokoj Junior suite s manželskou postelí, s klimatizací a příplatkem
550 kč/pokoj/noc
nebo pokoj Premier suite s manželskou postelí, s klimatizací a příplatkem
700 kč/pokoj/noc.
S pozdravem Hýsková Lucie, recepce
Dobrý den, je u vás možný i třílůžkový pokoj? Chtěly byhom jet tři kamarádky nejlépe v březnu o víkendu. Jak by pak probíhala platba? Děkuji.
Dobrý den,
ano, třílůžkový pokoj máme k dispozici. Pokud si zakoupíte voucher pro
2 osoby, třetí osoba doplatí na místě polovinu z ceny voucheru.
Děkuji za dotaz a přeji hezký den.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Recepce
3 dny (2 noci), 2 osoby · zima / wellness neomezeně
Dobrý den, byl by volný termín 19. – 21. 01. 2017?
Pokoj Comfort s manželskou postelí se dá rezervovat při rezervaci
s voucherem?
Welness zóna je bezplavková?
Děkuji za informaci.
S pozdravem
Dobrý den,
v termínu 19. – 21.1.2018 máme ještě volné kapacity. V rámci
voucheru máte zahrnutý standardní pokoj Comfort, rezervaci ohledně
manželského lůžka je potřeba upřesnit přímo s naší recepcí. Pokojů
Comfort s manželským lůžkem máme omezený počet. Proto Vás prosím pro
upřesnění Vašich požadavků k rezervaci kontaktujte recepci hotelu,
nejlépe na emailu recepce@hotel-jana.cz.
Do této rezervace uveďte i číslo voucheru.
Bezplavková zóna v našem wellness centru již není povinná.
S pozdravem
Jitka Muchová, front office manager Hotel JANA Přerov
lze pobyt realizovat prostřednictvím FKSP?
Dobrý den,
pokud chcete uplatnit voucher přes FKSP, je nutné kontaktovat přímo
Slevomat. Ten Vám přidělí variabilní symbol, na základě kterého se
vystaví proforma faktura. Jakmile ji uhradíte, obdržíte od Slevomatu číslo
voucheru, které nám poté zašlete na email recepce (recepce@hotel-jana.cz) a
zarezervujete si termín pobytu. Po odubytování se Vám zašle konečná
faktura.
V případě jakýchkoli dalších informací nás neváhejte kontaktovat na
již zmiňované emailové adrese recepce@hotel-jana.cz.
S pozdravem
Marie Opustilová, recepce Hotelu Jana****
Dobrý den, je možnost rezervace privátní wellnes ?? jestli ano, tak o termínu 12.1.-14.1.2018? děkuji
Dobrý večer,
privátní wellness lze rezervovat pouze mimo otevírací dobu, která je:
po-pá: 16:00–23:00
so, ne, svátky: 10:00–23:00.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat
prostřednictvím emailové adresy: recepce@hotel-jana.cz.
S přáním hezkého zbytku dne
Marie Opustilová, recepce Hotelu Jana****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v recenzích jsem se dočetla, že bowling u spousty pobytů nebyl v provozu. V nabídce ovšem píšete, že je neomezený. Jaká je jistota, že se nám nestane aby nefungoval, případně jakou garantujete náhradu? A dá se čas domluvit předem?
Dobrý den,
v této chvíli je opravdu bowling mimo provoz. Tuto situaci řešíme s techniky, avšak věříme že v brzké době bude opět v provozu. Čas se dá samozřejmě domluvit předem, ale v tuto chvíli Vám nemůžu garantovat, že v dané době bude již zprovozněn. Kompenzace za nefunkční bowling je možné projednat individuálně na místě.
V případě jakýchkoli dalších otázek nás neváhejte kontaktovat a to i prostřednictvím našeho emailu: recepce@hotel-jana.cz
S pozdravem
Marie Opustilová, recepce Hotel Jana****