Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Zájezd do Paříže a Versailles na 5 dnů: doprava autokarem a 2 noci v hotelu

4,3 / 5 CK Wisnar Paříž - Francie (mapa) 73 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Sylva Konečná

Zdravím, mám dotaz ohledně nabídky, proč není již v ceně vjezd do Paříže? I za snídani si musím povinně připlatit ? Podle mého názoru raději lidi zaplatí za konečnou cenu zájezdů nez pořad platit další a další příplatky, mel by to Slevomat prošetřit. Přijde mi to jako neseriozni. Děkuji za odpověď, Sylva.

CK Wisnar

Dobrý den paní Sylvo,

snídaně nejsou povinné a tudíž si je ten, kdo o ně nemá zájem nemusí koupit. Tak jako si každý zvolí typ hotelu, který mu vyhovuje, v případě zájmu si vybere i typ snídaní. Na výběr jsou 2 typy – kontinentální nebo formou bufetu. Tato možnost variant se nám osvědčila v prodeji a každý si tak má možnost vybrat vše dle svého gusta: hotel i snídaně. Co se týče vjezdu, ten nemá v této cenové relaci v ceně žádná CK, nebo se jen tváří, že mají jejich zákazníci tento v ceně. Realita je však jiná, na místě pak tito účastníci zájezdu zaplatí za MHD daleko vyšší částky než je poplatek za vjezd. Poplatek za vjezd v praxi znamená možnost jezdit po Paříži turistickým autobusem a v parkovat zónách centra. Námi zvolená steategie prodeje se nám osvědčila o čem svědčí počet zakoupených voucherů a také prodaných míst mimo slevový portál. Jsme toho názoru, že ten komu naše nabídka vyhovuje si uvedený zájezd koupí a ten komu nevyhovuje si zájezd koupí jinde. Zájezdy do Paříže nabízí spousta různých CK a proto nikdo není nucen kupovat právě náš produkt.

Srdečně zdraví team CK WISNAR

Petr

Dobrý den. Kde najdu v nabídce na Slevomat.cz program zájezdu v květnovém termínu? Děkuji. S pozdravem Petr.

CK Wisnar

Dobrý den pane Petře,

v textu ve 3. odstavci ve slově – v rámci programu – ( napsáno modrou barvou) rozkliknete celý program zájezdu: " Na poznávání města, toulky i nákupy budete mít 3 celé dny. V rámci programu nevynecháte žádné nej: z Eiffelovy věže se pokocháte pohledem na město…"


Program zájezdu naleznete také na našich webových stránkách. Pokud budete potřebovat poradit zavolejte nám 603 564 598


Přejeme pěkný den, team CK WISNAR

Iveta

Dobrý den,prosím chtěla bych se zeptat,zda musíme jít na všechny památky v rámci zájezdu,nebo jestli si můžem vybrat jen některé.Děkuji I­veta

CK Wisnar

Dobrý den paní Iveto,

každý si zvolí dle svého zájmu, jaké památky bude chtít navštívit, nic není povinné. Kdo nemá zájem nemusí absolvovat žádný vstup. I tak si může zájezd užít a ušetřené prostředky třeba investuje do kulinářských ochutnávek či nákupu dárečků.

Přejeme krásný den, team CK WISNAR

Jiří V.

Dobrý den, nechci se v tom nikterak rýpat, ale zaujala mě vaše debata..jako řidiče z povolání s víc jak 20letou praxí po celý Evropě by mě zajímalo, jak vaši řidiči zvládají celý den ještě cestující rozvážet po Paříži? To jako jezdíte ve třech řidičích? Jinak mi to s ohledem na výkon přijde dost zvláštní. Za ta léta co jsem se do Paříže najezdil, jsme si vždycky museli splnit svoji „9“, aby bylo vše jak má. Nehledě na to, že z vlastní zkušenosti vím, že pokud zákazníci opravdu chtějí poznat město se všim všudy, metro z toho mnohdy vychází líp než se motat po Paříži v busu(je to holt rychlejší). Ale chápu, že to už je subjektivní..

CK Wisnar

Dobrý den pane Jiří,

samozřejmě , že naše CK postupuje dle předpisů o bezpečnosti v dopravě vydaných EU. Každý patrně mluvíme o něčem jiném, patrně jste si nepřečetl náš program zájezdu. Z programu je zřejmé, že po Paříži realizujeme také pěší procházky. V den kdy je v programu Versailles, jezdíme všechny přesuny našim autokarem, tedy i na Montmartre, La Défense, projížďky a okružní jízdy po bulvárech atd, tedy vše pohodlně bez tlačenic a stresu v metru, že se někdo ztratí . Také nejezdíme metrem za periferik, když každý den jedeme na ubytování a zpět. Klienti, kteří vyzkoušeli v minulosti zájezdy organizované cestovkami, které neplatí vjezd do centra, umí porovnat rozdíl a jsou nadšeni naší organizací zájezdu. Výhody naší organizace umí také posoudit průvodci, kteří měli možnost vyzkoušet obojí, a jednoznačně dávají přednost našemu postupu. Proti vkusu však žádný dišputát. Každý zákazník si vybere zájezd dle svých priorit. Zbytečně tady vedeme onu diskuzi. Ostatně své zkušenosti a vyjádření k uvedenému tady popsala i klientka p. Lucie viz.níže. Každý ať si udělá názor sám.

S pozdravem team CK WISNAR

Madla

Vážená CK Wisnar,
vaše vyjádření k mému skromnému dotazu mne dost zaskočilo. Jednáte takto se všemi klienty? Osobně se nepovažuji za nikterak zcestovalou, ovšem několik zájezdů jsem již absolvovala a vím, že pokud má být něco povinně uhrazeno, mělo by to být již zahrnuto v ceně. Nechám si to potvrdit u ČOI.
Loni jsem byla rovněž v Paříži, na třídenním zájezdu, a proto jsem tentokrát hledala něco delšího, abych si Paříž mohla užít pořádně. Cestovala jsem s jinou CK a rozhodně nás nevysadili na okraji Paříže. Vystupovali jsme u Eiffelovy věže a program dále pokračoval městem. Pokud vaši klienti opravdu cestují po Paříži autokarem, upřímně je lituji, protože nemají příležitost si Paříž „zažít“, z autobusu z toho asi moc nemají. Co se týče snídaně, většina kanceláří nabízí snídani již v ceně a upřímně za kolik ji nakupujete mě nezajímá.

Vaše cena zájezdu je pro mne zavádějící a nevysvětlitelná.
A že si mám zájezd zakoupit u jiné CK? Ano tak udělám, protože se s Vaším jednáním rozhodně neztotožňuji a jsem znechucena již nyní, kdy jsem si zájezd ještě ani neobjednala.

Zdraví Madla

Lucie Zadinová

Paní Madlo, chtěla bych se zastat CK Wisnar. Každý rok,již 15 let jezdím do zahraničí 2–3× ročně a můžu se 100% zaručit ,že tento zájezd byl nejlepší a to jak cenově,tak co se týče programu. Průvodkyně Johana byla výborná,snídaně byla opravdu bohatá a ceny v Paříži se hodně liší od jiných,takže ta cena je celkem na místě a slušná. A s cestováním po Paříži autokarem jste to asi špatně pochopila. Po Paříži jsme chodili pěšky a nachodili jsme toho strašně moc,autokarem jsme jezdili na místa,na které ostatní jezdí metrem.Je to úplně to samé jako když jedete s jinou CK a jezdíte po městě metrem.Rozdíl je v tom,že metro si platíte,ale u CK Wisner jsme neplatili ani korunu,jelikož jsme se přesouvali již zmíněným autokarem. Já jela s přítelem a můžu říct ,že jsme si to užili se vším všudy i celý náš zájezd byl spokojený. Na druhou stranu,moje mamka+sestra jeli na úplně stejný zájezd přes CK INVIA – cena se lišila pouze o 200kč,jinak zájezd byl úplně stejný. Počet dní-ubytovaní, ceny za snídaně neměly Invii zahrnuty v ceně-musely si je tedy dokoupit. Po městě jezdily metrem a né autokarem jako my a když jsme potom zájezd CK Wisnar a CK Invia srovnávali, shodli jsme se na tom,že WISNAR to má 1000× lepší!! Viděli jsme toho víc,prošli jsme toho víc a ve finále jsme i platili mín. Já osobně tedy CK Wisnar doporučuji!!

CK Wisnar , děkuji za Vaši odpověd ,určitě hned jak uvidím nabídku na léto ihned kupuji :-) Hezký den. Lucka

CK Wisnar

Dobrý den paní Madlo,

je nám líto pokud jsme Vás naší odpovědí zaskočili; nebyl to náš záměr a přijměte tak naši omluvu.
Ale na rovinu, zákazník má právo svými dotazy cestovní kancelář nařknout z “ přehnané ceny za snídani” a podobně , a cestovní kancelář nemá právo se bránit?


Tímto děkujeme paní Lucii za její nestranný názor a osvětlení celé situace, v odpovědi byla rychlejší než zareagovala naše CK 😉 😊👍.


Věříme paní Madlo, že jste z této nezávislé reakce jiného klienta, který poznal naše služby v praxi, lépe pochopila jak zájezd ve skutečnosti probíhá.


Při výběru Vašeho zájezdu Vám doporučujeme pečlivě si prostudovat vždy celý popis konkrétního zájezdu, protože některé CK umí pěkně zavádět – uvedou, že mají vjezd do Pařiže již v ceně, ale skrytě v dalším popisu v textu mají napsáno s jakými poplatky a náklady na metro a cestu RER do Versailles je nutné počítat. Pokud by však vjezd měly opravdu v ceně ( tj. CK musí poplatky ve skutečnosti uhradit a ne se jen tak tvářit), klienti by žádným metrem cestovat nemuseli, protože autobusem, kterým přijeli z ČR by se v Paříži přesouvali dle potřeby.
Neznalý zákazník si toho ani nevšimne a je spokojen jak levně zájezd pořídil. Ale ve skutečnosti je pak nucen jezdit metrem a utrácet eura. Tyto skryté vicenáklady by měli zajímat každého klienta a také ČOI. Věříme paní Madlo, že taková strategie vůči zákazníkům se Vám nelíbí. Naše CK své klienty nebalamutí, neobelhává a vše uvádí narovinu.

Zdraví team CK WISNAR

Lucie Zadinová

Dobrý den, tento zájezd jsme od Vás již absolvovali ,ted v srpnu. Byli jsme na míru spokojení. Vidím,že máte velký úspěch,jelikož tuto akci od Vaší společností,tady vidím zhruba půl roku, určitě bychom chtěli jed znovu příští rok ,ale zase až tak červenec-srpen, myslíte,že budete ještě postupem měsíců přidávat zájezdy? Děkuji Lucka

CK Wisnar

Dobrý den paní Lucie,

zájezdy do Paříže a Versailles pořádáme pravidelně během celého roku. V nábídce bude jak v červenci tak i v srpnu. Jsme opravdu velmi rádi, že jste byla se zájezdem spokojena a o to více nás těší, že plánujete další cestu s naší CK.
Ještě jednou děkujeme za Vaši přízeň.

Srdečně zdraví celý team CK WISNAR

Madla

Dobrý den,
zaujala mne nabídka zájezdu do Paříže na pět dní. S touto cestovní agenturou jezdí moje dlouholetá kamarádka a dostala jsem od ní doporučení. Jen když se těď na tu nabídku koukám, tak mi nejde do hlavy, proč příplatky, jako vjezd do historické Paříže nejsou již zahrnuty v ceně? Pokud bych se takového zájezdu zúčastnila a odmítla zaplatit tento příplatek, vysadili by mě z autobusu před Paříží a musela bych šlapat pěšky? Jak by se na toto potom dívala například ČOI je to takto v pořádku? …Dále mě zaráží cena snídaně v tříhvězdičkovém hotelu …700,–? Není to přehnané? Tuto cenu bych čekala u více hvězdičkových hotelů. Možná by si s hotelem měla agentura promluvit. Omlouvám se za možná hloupé dotazy. Takto zájezd zakupuji poprvé a nemám s tím zkušenosti. Děkuji Vám za odpověď.
Zdraví Madla

CK Wisnar

Dobrý večer paní Madlo.

Nejsme na Perském trhu, abychom o ceně zájezdu smlouvali. Podmínky zájezdu jsou stanovené a pokud pro Vás nejsou zajímavé, můžete si vybrat zájezd dle Vašich představ z jiných nabídek a koupit zájezd jinde. Našim klientům se vždy v rámci dané ceny snažíme poskytnou co nejkvalitnější služby. Vše pečlivě připravujeme, vše pečlivě organizujeme a hlavně nepodvádíme. To co slíbíme, také dodržíme.

Abychom našim klientům mohli Paříž ukázat ve vší její kráse, přesuny po Paříži realizujeme našim autokarem, za který platíme příslušné poplatky za vjezdy městu a parkovné. Platíme také mýto za přejezd přes Německo a jiné skryté poplatky. Věřte, že se rozhodně nejedná o malé částky. Pokud však jiné cestovky toto vše obchází a uvedené neplatí, mohou nabídnout nižší ceny zájezdů. Naše CK působí v oblasti cestovního ruchu stabilně 23 let již od roku 1994 a celou tuto dlouhou dobu podniká na principu serióznosti.

Většina cestovních kanceláří z ČR však vysadí své klienty mimo centra a po Paříži se přesouvají metrem, které ovšem není zadarmo! 1 lístek stojí 1,9 eur, přesun do Versailles dráhou RER představuje částku cca 8 eur. Tyto poplatky pak pro klienty představují skrytou finanční zátěž obvykle kolem 18 – 20 eur na osobu a zájezd!!! A to nemluvě o tom, že Paříž poznají spíše z podzemí. Proto si myslíme, že zaplatit za vjezd je daleko pohodlnější a efektivnější – představuje úsporu času i financí klientů.

Vážená paní Madlo, je vidět, že po zemích západní Evropy asi moc necestujete, protože jinak by Vám cena 349,5 Kč za jednu snídani formou bufetu v hotelu 3*** nepřišla nikterak vysoká. Ceny v ČR a Francii nejde srovnávat, protože v každé z těchto zemí je jiná životní úroveň. Pokud však chcete ušetřit, snídaně si koupit nemusíte. V hotelu Campanilla bydlí mezinárodní klientela – zejména Francouzi, Belgičané, Holanďané, ale také hodně návštěvníků z Japonska a cenu snídaní má hotel stejnou pro všechny své ubytované hosty. Hotel má svou kapacitu dostatečně obsazenou, není závislý na klientech z ČR. Vaše představa o tom, že by si měla agentura s hotelem promluvit je proto zcela bezpředmětná.

V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici a rádi Vám odpovíme.

Zdraví team CK WISNAR

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru