Vyjádření podniku
Před 7 roky
Vážená paní anonymní pisatelko,
nedá nám nereagovat na Vaše lži a nepravdivé pomluvy. To, že jste neuvedla své jméno, svědčí o tom, že sama dobře víte, že se z Vaší strany jedná pouze o projev hrubé nekorektnosti a křivá obvinění. Jelikož známe Vaše jméno, zvážíme podání trestního oznámení za šíření nepravdivých pomluv naší CK.
Za anonym se schovává pouze slaboch a ten co nemá čisté svědomí.
1. Při koupi zájezdu jste si jistě prostudovala, co zahrnovala jeho cena tj.cena zájezdu, kromě jiných služeb zahrnovala 2 kabinová zavazadla dle specifikací letecké společnosti.
- Všichni účastníci uvedeného leteckého zájezdu obdrželi podrobné informace k zájezdu v dostatečném časovém předstihu, součástí kterých byla také podrobná informace ohledně zavazadel, včetně názorného obrázku s popisem rozměrů velkého zavazadla.
- Takže pokud tvrdite opak, jedná se o křivou pomluvu, což je trestný čin. Vy prasprostě lžete‼️
A uvádíte další nesmysly ohledně e-mailu...
✔️To, že se z Vaší strany jedná o lež, sama dobře víte, protože při odletu z Prahy, jste si na palubu letadla vzala všechna svá zavazadla.
✔️K problému došlo až při letu zpět, když jste odmítala pochopit rozdíl mezi kabinovým a odbavovaným zavazadlem, a to kvůli láhvi vína, kterou jste chtěla přepravit. Přímo na letišti jste konfrontovala tento váš incident s našim průvodcem, a tak vážená paní anonymní pisatelko známe velmi dobře vaši identitu
✔️Pracovníci bezpečností kontroly na letišti v Římě při cestě zpět, našli v jednom z vašich zavazadel láhev vína a v souladu z bezpečnostními předpisy vám nebylo dovoleno víno vzít na palubu letadla. ✔️Přeprava tekutin v kabinových zavazadlech se řídí přísnými bezpečnostními předpisy, které jste neakceptovala, když jste si chtěla na palubu letadla vzít tekutinu ve větším objemu než je povoleno. ✔️Tímto jste předpisy pro přepravu tekutin porušila.
✔️Pracovníkem letiště vám bylo sděleno, že pokud chcete víno přepravit, musíte si zavazadlo, do kterého víno umístíte ODBAVIT jako ZAVAZADLO ODBAVOVANÉ - TAKOVÁ ZAVAZADLA NEJSOU V CENĚ LETENKY a jsou přepravována mimo kabinu letadla (v nákladovém prostoru letadla) a za tuto službu letecké společnosti vybírají poplatky.
✔️TATO INFORMACE BYLA UVEDENA V POKYNECH K ODLETU viz níže:
-----------------------------------------------------
Citujeme z pokynů, které všichni klienti obdrželi:
„Jaká zavazadla si mohu vzít ?
• ZAVAZADLA V CENĚ LETENKY: kabinové zavazadlo (toto zavazadlo si lze vzít na palubu letadla)
• jedno zavazadlo o max.rozměrech do 55 (d) x 40 (v) x 20 (h) cm, max. hmotnost do 10 kg (taška, batoh nebo kufr)
• druhé malé zavazadlo o max. rozměrech do 35x20x20 cm a max. hmotnost do 5 kg (kabelka, taška s notebookem, batůžek)
OBĚ ZAVAZADLA JSOU V CENĚ JEDNÉ LETENKY
• Další zavazadla – odbavovaná (nejsou v ceně zájezdu). Tyto se odbavují do úložného prostoru dle sazeb jednotlivých leteckých společností.
• Podmínky pro přepravu zavazadel letecké společnosti RYANAIR: podrobné informace na: www.ryanair.com
• Předměty, kterých přeprava je v kabinových zavazadlech zakázána:
• Na palubu letadla je zakázáno brát předměty, které by mohly ohrožovat cestující na palubě. V kabinovém zavazadle nesmí být zbraně, ostré předměty - nože, nožíky, pilníky a jiné ostré předměty, chemické a toxické látky.
• TEKUTINY v kabinových zavazadlech: je zakázáno na palubu vnášet kapaliny v jiných než předepsaných obalech – každá nádobka na kapalinu může mít maximální objem 100 ml, a všechny lahvičky se musí vejít do jediného obalu o maximálním objemu 1 litr. Znamená to, že každý cestující může mít na palubě letadla maximálně jeden igelitový sáček s 1 litrem kapalin – tj. šampónu, sprchového gelu, ústní vod, pasty, aerosoly, gely atd. Tento plastový sáček je třeba předložit při bezpečností prohlídce odděleně. Pokud tekutiny nesplňují uvedené předpisy, budete vyzváni o odevzdání těchto tekutin.
• Nápoje na palubu letadla si můžete vzít pouze ty, které budou zakoupeny po odbavení v dute free zóně… „
-----------------------------------------------------
2. Osobní volno bylo během programu klientům poskytováno průběžně na návštěvu interiérů památek tj. muzeí a placených areálů, také různých zajimavých míst, aby si vše klienti mohli pohodlně prohlédnout bez stresu, v pohodě a časového presu. Časové intervaly máme zkušenostmi ověřené a z praxe přesně víme, kde je na co potřeba kolik času. Pokud jste však nenavštívila to co bylo v plánu, mohlo se stát, že jste měla pocity jiné. Věřte, že naši průvodci pracují dle pečlivě připravených itinerářů, sestavených dlouholetou praxí, které přizpůsobují aktuálním okolnostem na místě ( ovlivněno např. dlouhými frontami, množství návstěvníků a pod.)
✔️Naše CK nepřipravuje zájezdy typu pochodové cvičení.
✔️Při přípravě zájezdů dbáme na to, aby měli klienti dostatek osobního volna, aby si mohli vychutnat nejen památky, ale také atmosféru dané oblasti. PROTO JSOU NAŠE ZÁJEZDY OBLÍBENÉ A VYHLEDÁVANÉ.
✔️Do prohlídek záměrně včleňujeme, pokud to je možné, čas na to, aby naši klienti měli čas vnímat poznávání všemi smysly. Tedy jako jako to bylo na tomto zájezdu, což klienti vítali. Opravdu by bylo hříchem proletět vše bez zastavení s vyplazeným jazykem a potem na čele, bez času na cokoliv.... . Vám by se takový zájezd líbil? Určitě ne! Měla byste důvod na stížnost, že nebyl na nic čas...
✔️Naši klienti vždy oceňují, že mají čas nejen na památky, ale také třeba na degustaci, občerstvení, čas na vychutnáni si dobré kávy, zmrzliny, specialit, projít se místním trhem s regionálními produkty a nasát jeho atmosféru , koupit si suvenýry... a vše s osobním doporučením průvodce.
✔️Trváme na tom, že program zájezdu byl splněn a naopak, klientům byla představena místa i nad rámec obsahu programu.
✔️Ke srazu posledního dne večer uvádíme, že všichni klienti předem potvrdili, že se zde nedostavi a na hotel přijdou sami, jelikož se hotel od místa srazu nacházel v pěším dosahu, protože všichni chtěli využít individuální volno. Ačkoli průvodce na sraz dorazil, žádný z klientů zde nebyl a Vy také ne!
3. Co se týče práce průvodce uvádíme:
✔️ Jednalo se o zkušeného a oblíbeného průvodce, který se věnoval klientům s plným nasazením a veškerou svou energií s cílem obohatit jejich poznání a ukázat jim Řím v plné své kráse.
✔️Klienty seznámil nejenom s historií a zajímavými příběhy vztažným k jednotlivým navštíveným místům, ale také o spoustu zajímavostí ze současného života města a celé italské společnosti.
✔️Klienti byli vtaženi dynamikou průvodce přímo do života a temperamentu Říma, a byli nadšeni širokým spektrem informaci, které se od něho dozvěděli.
✔️Trváme na tom, že průvodce program nezkrátil, vše co bylo v programu klienti viděli. Pokud jste vy osobně vážená anonymní pisatelko průvodce "skoro neviděla" bude pro Vás vhodné zajít na vyšetřeni zraku, protože jste se všech prohlídek zůčastnila a tak jste jistě průvodce přehlédnout nikterak nemohla 😉.
✔️Během prohlídek poskytoval průvodce nadstandartní informace, což klienti na místě sami velmi oceňovali.
✔️Při cestě zpět na letišti jste byla sama svědkem, že klienti poděkovali průvodci velkým potleskem a jevili zájem o další zájezdy.
Vážená paní anonymní pisatelko, pokud Vám něco na zájezdu překáželo, měla jste vznést připomínky na místě průvodci.
Vy jste se naopak celou dobu zájezdu tvářila spokojeně, dokud nedošlo k výše popsané situaci na letišti, když jste porušila bezpečnostní předpisy, byť jste byla podrobně písemně informována, co lze v kabinových zavazadlech přepravit, tak jako všichni účastníci tohoto zájezdu - kteří mohou vše potvrdit.
Opět se tak projevil podlý charakter malého českého človíčka, který než aby přiznal svou neznalost a chybu, že si nepřečetl pořádně informace a chtěl obejít bezpečnostní předpisy, radši křivě obviní a očerní ostatní. Bravo! Za svůj charakter se milá anonymní pisatelko styďte!
Veřte, že o takové bezcharakterní klietny jako jste vy nemáme rozhodně zájem.
Věříme, že pravda vždy zvítězí a každý si udělá názor sám.
Jsme moc rádi a velmi nás těší, že většina našich klientů jsou seriózní lidé 😊😊😊 a své osobní problémy neřeší takovým podlým způsobem jako Vy.
Team CK WISNAR