Kouzlo Českého krasu: 2–6 dnů pohody pro 2 s polopenzí nedaleko Karlštejna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před zakoupením voucheru doporučujeme ověření dostupnosti vámi vybraného termínu.
- Termín pobytu si rezervujte na e‑mailu karm@iol.cz nebo na tel. 257 721 810.
- Do 4,9 let zdarma bez nároku na lůžko a večeři, snídaně zdarma
- Do 4,9 let na lůžku/noc s polopenzí 280 Kč
- Dítě 5-9,9 let na lůžku/noc s polopenzí 355 Kč
- Osoby od 10 let hradí cenu dle platného ceníku
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (po předchozí domluvě s recepcí (platí pro mazlíčky malých a středních plemen))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, ani takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze 1x, a to po dohodě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro dva na 24.3.-25.3. ? Děkuji
Dobrý večer Markéto,
je mi líto, ale požadovaný termín je plně obsazen.
Recepce hotelu Grand
Dobrý den, máte volný 3 lůžkový pokoj, 2 dospělí a 15lete dítě
v termínu 12–15.3.? Jaká bude cena za dítě?
Děkuji
Dobrý den, paní Havlíčková, na tento termín je pokoj ještě
k dispozici. 15-ti leté dítě má již cenu jako dospělí (Kč 1795,–) a
platí se při příjezdu na hotel. Dejte nám vědět na e-mail karm@iol.cz, zda si přejete
předběžně pokoj zarezervovat a následně si zakoupíte voucher od
Slevomatu.
Hotel Grand
Hezký den chci se zeptat zda máte volný termín od 9.3–11.3.2018 pro dva dospělé a jedno osmileté dítě. Děkuji Bartošová
Dobrý den, paní Bartošová, ano v tomto termínu jsou ještě nějaké
pokoje volné. Přejete si udělat předběžnou rezervaci?
Pokud ano, pište na e-mail hotelu : karm@iol.cz
Dobry den, mate jeste volny pokoj pro dve dospělé osoby v terminu od 10.3 – 11.3 (sobota-nedele) Dekuji.
Dobrý večer Victorio,
v požadovaném termínu je dvoulůžkový pokoj k dispozici. V případě,
že budete chtít udělat předběžnou rezervaci, tak nás kontaktujte na
adrese karm@iol.cz nebo
telefonicky tel.: 257 721 810.
Recepce hotelu Grand
Dobrý den, prosím, máte volný termín od 14.2. na 2 noci pro 2 dospělé a 2 děti 10 a 13 let? Děkuji.
Dobrý den, J, informace ohledně volných termínů Vám rádi sdělí na telefonním čísle 257 721 810 nebo na emailu karm@iol.cz. Hezký den Jana
Dobrý den,
v požadovaném termínu 14.02.-16.02.2018 jsou dva dvoulůžkové pokoje nebo
jeden třílůžkový pokoj s přistýlkou k dispozici.
Recepce hotelu Grand
Dobrý večer,
mohu se prosím zeptat, zda máte volný pokoj v termínu od 12.-18.3.,
dvouluzkovy pokoj.
Děkuji
Dobrý den, Gabrielo, ano v tomto termínu jsou ještě nějaké jpokoje
volné.
Pokud si budete přát předběžnou rezervaci, zašlete ji na e-mail hotelu karm@iol.cz.
Dobrý den,jaký je ceník pro 10-ti leté dítě.Děkuji
Dobrý večer Markéto,
cena pro 10-ti leté dítě je již za cenu dospělé osoby.
Hotel Grand
Dobrý den. měla bych dotaz ohledně ubytování 2 dospělí plus 2 děti ve věku 3 a 6,5let. Stačil by nám třílůžkový pokoj nebo s přistýlkou. Je možné využít tento voucher a na místě něco doplatit? děkuji
Dobrý den, paní Řičařová,
ano, voucher je možné využít. Pro dospělé osoby si zakoupíte vouher na
slevovém portálu a dítě si doplatíte při příjezdu na místě. Hotel je
vybaven třílůžkovým pokojem (s možností přistýlky). V případě, že
budete chtít udělat předběžnou rezervaci, tak nás kontaktujte na adrese:
karm@iol.cz, tel.:
257 721 810
Repcepce hotelu Grand
Dobrý den, nějak nerozumím nabízené slevě. Ubytování v pokoji typu Premium pro dvě osoby za 1290,– Kč – hotel na svém webu nabízí tento pokoj za 1300,– Kč, jedná se o slevu 10,– Kč?
Dobrý den Jano,
dvoulůžkový pokoj Premium / noc se snídaní Kč 1300,– (pulový ceník).
Na Slevomatu je však tento pokoj inzerován s polopenzí a ne jen se
snídaní.
Recepce hotelu Grand
Dobrý den , je v nabídce také bazén? Děkuji . Pražma.
Dobrý den, pane Pražmo,
hotel není vybaven bazénem.
Recepce hotelu Grand
Dobrý ben,máte volný pokoj 27.-28.4.
Děkuji Adamcová
Dobrý den Zdenko,
v požadovaném termínu je dvoulůžkový pokoj k dispozici. V případě,
že máte zájem o předběžnou rezervaci, tak nám napište na adresu: karm@iol.cz.
Recepce hotelu Grand
dobry den, pri pobytu rodiny 4 osoby, z toho jedno dite bez luzka bychom byli ubytovani v pokoji typu premium tj. vetsim? dekuji rk
Dobrý den Radko,
je možné si rezervovat třílůžkový pokoj Premium s možností
přistýlky.
Recepce hotelu Grand
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je možnost pro 2 osoby na + noc z 9.12. na 10.12. Děkuji. Radek
Dobrý večer Radku,
požadovaný termín je k dispozici. V případě, že máte zájem
o předběžnou rezervaci, tak nám napište na adresu karm@iol.cz, my Vám rezervaci
potvrdíme a pak si můžete zakoupit voucher na Slevomatu.
Recepce hotelu Grand
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli by se woucher dal využít i v květnu nebo jen do 30.4. Děkuji
Dobrý večer, paní Kerhartová, vouchery platí do 30. 4. 2017. Rezervaci
by jste si musela udělat bez této slevy, která je pouze na Slevomatu.
Nebo počkat na další možnou akci.
Dobry den, je jeste volno na tento vikend? Od 17 nebo od 18.11.? Dekuji Fridvaldska
Dobrý den Dito,
v požadovaném termínu se nám dvoulůžkový pokoj uvolnil, tedy je
k dispozici.
Můžete se s námi spojit telefonicky 257 721 810 nebo mailem karm@iol.cz.
Recepce hotelu Grand
FDobrý den bylo by možne rezervovat na 3 dny od 17,11 až 19,11 Předem děkuji
Dobrý večer, samozřejmě můžete udělat rezervaci, máme poslední dva
pokoje. Udělejte si předběžnou rezervaci, lépe na e-mail hotelu karm@iol.cz.
hotel Grand
Dobrý den, měla bych malou otázku. Dal by se voucher zaplatit přes FKSP od zaměstnavatele? Ale zaplacení by asi trvalo. Moc děkuji za odpověď. Chudíková Marta
Dobrý den, ano lze to zaplatit přes FKSP. Musíte nám zaslat fakturační
údaje, jméno pro koho rezevace je a zaplatit přes slevový portál. Ověřte
si, zda v termínu, který požadujete, máme volno.
Eva Horáková, Hotel Grand
Dobrý den, je možné voucher zakoupit jako dárek k Vánocům tak, aby si obdarovaný mohl zarezervovat pobyt u Vás až v lednu? Děkuji
Dobrý večer Petro,
ano, to je možné. U Slevomatu zakoupíte pobyt jako dárkový voucher a
obdarovaný si pak vybere termín pobytu u nás.
Po zaslání kódu voucheru mu bude rezervace závazně potvrzena.
Hotel Grand
Dobrý den nenašla jsem čas který zbývá na nákup. Měla bych zájem o poslední víkend v dubnu. 2 vouchery . Je možná přistýlka? děkuji Vélová
Dobrý den, paní Vélová,
v požadovaném termínu 27.04.-29.04.2017 jsou dva pokoje k dispozici. Hotel
je vybaven i třílůžkovými pokoji. V případě, že budete chtít udělat
rezervaci, tak nás prosím kontaktujte na e-mailové adrese karm@iol.cz nebo na telefonickém
čísle +420 257 721 810.
Horáková, recepce hotelu Grand
Dobry den,
Bylo by možná rezervace 10 – 12.11 pro dvě osoby?
Předem děkuji
Dobrý den, paní Štěpánková, ano, rezervace je možná. Přejete si ji
zrealizovat?
Hotel Grand
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda podobnou nabídku neplánujete i na léto. Sháním nějaký pobyt na 5 nocí s polopenzí a tahle lokalita mne velice zaujala. Pokud ne poprosila bych vás o cenovou kalkulaci v termínu 2 – 7. 7. 2018 pro 2 osoby.
Děkuji
Dobrý den, zatím žádná akce plánovaná není. Pokud chcete od nás nabídku na hlavní sezónu, pošlete e-mail na hotel: karm@iol.cz