Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.

Romance v Českém Krumlově: hotel přímo v centru se snídaní nebo polopenzí

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Hotel OLDINN**** Český Krumlov (mapa) 357 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Dana Beranová

Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby na víkend z 2.3. na 3.3, nebo z 3.3. na 4.3. ? Nebo ten další víkend 9 – 11.3. ? Ptám se raději před zakoupením voucheru. Děkuji, Beranová

Anna Hrubá

Dobrý den, 29. ledna jsem u Vás objednávala pobyt, ale bohužel mi stále nedošla pukázka ani potvrzení, děkuji za odpověď. Hrubá Zimulová

Slevomat.cz

Dobrý den, Anno, vouchery jsem Vám poslala znovu, ty předchozí se pravděpodobně zatoulaly do spamu ;) A dáám Vám malý tip- veškeré Vámi zakoupené vouchery najdete také na Vašem slevomatím profilu :) Hezký den, Klára

romana holubova

dobry den je prosim mozne u vas zaplatit res zamestnavatele fakturou dekuji holubova

Slevomat.cz

Dobrý den, Romčo, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Kde uplatnit“."

V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. S pozdravem, David. :-)

Nikola vankova

Dobry den, je mozne zaplatit voucher flexi pasama? Dekuji
Vanko a

Slevomat.cz

Dobrý den, Nikolo, pokud je máte v papírové podobě tak ne, ale pokud vlastníte tzv. benefitní kartu, tak ano. Když vlastníte kartu, převedete si penízky na kredity a těmi poté zaplatíte. Níže Vám zasílám odkaz, kde se dozvíte více informací. Hezký den Janča

 https://www.slevomat.cz/sodexo

M.F

Dobrý den,aké sú storno podmienky za zrušenie rezervácie viazanej k tomuto pobytu?zmenou sa myslí zmena termínu?alebo celkové zrušenie 12 dní pred dohodnutým termínom?..chcela by som vedieť,ak to stornujem dnes alebo zajtra (objednané to bolo na 17–18.2) aká čiastka bude strhnutá za storno

Slevomat.cz

Dobrý den, změna rezervace je možná nejpozději 12 dní předem. Pokud máte pobyt objednaný na únor, tak termín ještě změnit můžete. Při pozdější změně nebo NEDOSTAVENÍ se na pobyt voucher bez náhrady PROPADÁ. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354. Hezký den, Tereza.

Kateřina Valentová

Dobrý den, budete balíčky prosim na ty 4 dny prodlužovat do května?

Hana K.

Dobrý den, je mozne voucher vyuzit v terminu 27.12. –29.12. nebo 27.12.-30.12.?

Hotel Old Inn****

Dobrý den,

v tento termín je už hotel plně obsazen. Přeji hezký den Jana Hejsková

Martin

Zdravim, mailovy kontakt na hotel (info@hoteloldinn.cz) je platny? Nemuze im mail hazet do spamu nakolik jsem odpoved nedostal. Diky! :)

Alena

Dobrý den, prosím máte jednolužkové pokoje?Pokud ne ,kolik by stál balíček pro jednu osobu s polpenzí na tři dny a dvě noci. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, v současné době máme bohužel v nabídce pouze balíčky pro dvě osoby. Můžete si však nastavit upozornění na nabídky Hotelu Old Inn, aby Vám žádná další nabídka neutekla :) Krásný den přeje Sára

Petra

Dobrý den,
chci se zeptat, zda hotel má i apartmány s oddělenými ložnicemi?
Je nás 5 osob ( dva páry a 3leté dítě)
Děkuji za odpověď.

Hotel Old Inn****

Dobrý den, bohužel hotel Old Inn nedisponuje takovým typem pokoje. Ale mohli bychom Vám nabídnout Suite na hotelu Růže, s drobným příplatkem. Prosím, kontaktujte naše rezervační oddělení, které Vám poradí s rezervací (fit@hotelruze.cz). Děkuji. S pozdravem Lucie

Pavel

Hezký den, opravdu dostaneme pokoj s tebou krásnou manželskou postelí, co prezentujete na úvodním obrázku galerie? Nechtěl bych přítelkyni zklamat, termín 23.-24.11. Děkuji Pavel

Hotel Old Inn****

Dobrý den, Pavle. Naprosto chápeme a budeme se snažit, aby Váš pobyt byl co nejpříjemnější. Prosím, uveďte v poznámce, že máte zájem o velkou manželskou postel. Děkujeme a s pozdravem Lucie

Miloš Buršík

Dobrý den, kde přesně najdu vyhrazené parkoviště pro hotel Old Inn? Prosím o adresu. Je případně zajištěn odvoz z parkoviště do hotelu a z hotelu na parkoviště? Děkuji za odpověď.

Hotel Old Inn****

Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Zde je odkaz na parkoviště https://mapy.cz/s/2bGjf . Hosté můžou přijet před hotel Old Inn a portýr jim může auto zaparkovat na parkoviště nebo lze zavolat na recepci +420380772500 a můžeme klienty odvést z parkoviště do hotelu.
Doufáme, že jsme Váš dotaz zodpověděli. Hezký den,
 Lucie

Zdenka Škvorová

Dobrý den,
je možnost si už teď rezervovat pobyt na duben 2018? Chtěla bych pobyt darovat jako dárek již začátkem prosince.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

Z. Škvorová

Hotel Old Inn****

Dobrý den,
bohužel toto možné není – tato nabídka je platná pouze do 21.3.2018. Děkujeme za pochopení.
Gabriela

Jiřina H.

Dobry den, chtela bych se zeptat proc se u tridenniho balicku (na 2 noci pro dva s polopenzi) neda vybrat termin 17.11.-19.11.? Lze to u jinych vikendu ale zde to nejde od patka do nedele? Děkuji za odpověď :)

Hotel Old Inn****

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Tento víkend, resp. 18.11.2017, je termín, který je již beznadějně vyprodaný. To je také důvod, proč Vám rezervace nelze vytvořit. Pevně doufáme, že naleznete jiný termín, např. 16.11.-18.11.2017 je pobyt možný. S pozdravem Gabriela

Dita Hálová

Dobrý den prosím o informaci-jak je to s parkováním pro hosty?Je zajištěno bezplatné parkování?
Lze autem zajet před hotel a vyložit zavazadla?
Děkuji Hálová

Hotel Old Inn****

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Lze dojet až k hotelu, kde si pohodlně vyložíte svá zavazadla a následně budete přesměrováni na parkoviště vyhrazené pro hotel Old Inn. Parking je v ceně balíčku, avšak není možné parkovat přímo před hotelem z důvodu lokality. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Gabriela

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru