Romance v Českém Krumlově: hotel přímo v centru se snídaní nebo polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby na víkend z 2.3. na 3.3, nebo z 3.3. na 4.3. ? Nebo ten další víkend 9 – 11.3. ? Ptám se raději před zakoupením voucheru. Děkuji, Beranová
dobry den je prosim mozne u vas zaplatit res zamestnavatele fakturou dekuji holubova
Dobrý den, Romčo, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden.
S pozdravem, David. :-)
Dobry den, je mozne zaplatit voucher flexi pasama? Dekuji
Vanko a
Dobrý den, Nikolo, pokud je máte v papírové podobě tak ne, ale pokud
vlastníte tzv. benefitní kartu, tak ano. Když vlastníte kartu, převedete si
penízky na kredity a těmi poté zaplatíte. Níže Vám zasílám odkaz, kde
se dozvíte více informací. Hezký den Janča
https://www.slevomat.cz/sodexo
Dobrý den,aké sú storno podmienky za zrušenie rezervácie viazanej k tomuto pobytu?zmenou sa myslí zmena termínu?alebo celkové zrušenie 12 dní pred dohodnutým termínom?..chcela by som vedieť,ak to stornujem dnes alebo zajtra (objednané to bolo na 17–18.2) aká čiastka bude strhnutá za storno
Dobrý den, změna rezervace je možná nejpozději 12 dní předem. Pokud máte pobyt objednaný na únor, tak termín ještě změnit můžete. Při pozdější změně nebo NEDOSTAVENÍ se na pobyt voucher bez náhrady PROPADÁ. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354. Hezký den, Tereza.
Dobrý den, budete balíčky prosim na ty 4 dny prodlužovat do května?
Dobrý den, je mozne voucher vyuzit v terminu 27.12. –29.12. nebo 27.12.-30.12.?
Dobrý den,
v tento termín je už hotel plně obsazen. Přeji hezký den Jana
Hejsková
Zdravim, mailovy kontakt na hotel (info@hoteloldinn.cz) je platny? Nemuze im mail hazet do spamu nakolik jsem odpoved nedostal. Diky! :)
Dobrý den, prosím máte jednolužkové pokoje?Pokud ne ,kolik by stál balíček pro jednu osobu s polpenzí na tři dny a dvě noci. Děkuji
Dobrý den, Aleno, v současné době máme bohužel v nabídce pouze balíčky pro dvě osoby. Můžete si však nastavit upozornění na nabídky Hotelu Old Inn, aby Vám žádná další nabídka neutekla :) Krásný den přeje Sára
Dobrý den,
chci se zeptat, zda hotel má i apartmány s oddělenými ložnicemi?
Je nás 5 osob ( dva páry a 3leté dítě)
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bohužel hotel Old Inn nedisponuje takovým typem pokoje. Ale mohli bychom Vám nabídnout Suite na hotelu Růže, s drobným příplatkem. Prosím, kontaktujte naše rezervační oddělení, které Vám poradí s rezervací (fit@hotelruze.cz). Děkuji. S pozdravem Lucie
Hezký den, opravdu dostaneme pokoj s tebou krásnou manželskou postelí, co prezentujete na úvodním obrázku galerie? Nechtěl bych přítelkyni zklamat, termín 23.-24.11. Děkuji Pavel
Dobrý den, Pavle. Naprosto chápeme a budeme se snažit, aby Váš pobyt byl co nejpříjemnější. Prosím, uveďte v poznámce, že máte zájem o velkou manželskou postel. Děkujeme a s pozdravem Lucie
Dobrý den, kde přesně najdu vyhrazené parkoviště pro hotel Old Inn? Prosím o adresu. Je případně zajištěn odvoz z parkoviště do hotelu a z hotelu na parkoviště? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Zde je odkaz na parkoviště https://mapy.cz/s/2bGjf . Hosté můžou
přijet před hotel Old Inn a portýr jim může auto zaparkovat na parkoviště
nebo lze zavolat na recepci +420380772500 a můžeme klienty odvést
z parkoviště do hotelu.
Doufáme, že jsme Váš dotaz zodpověděli. Hezký den,
Lucie
Dobrý den,
je možnost si už teď rezervovat pobyt na duben 2018? Chtěla bych pobyt
darovat jako dárek již začátkem prosince.
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Z. Škvorová
Dobrý den,
bohužel toto možné není – tato nabídka je platná pouze do
21.3.2018. Děkujeme za pochopení.
Gabriela
Dobry den, chtela bych se zeptat proc se u tridenniho balicku (na 2 noci pro dva s polopenzi) neda vybrat termin 17.11.-19.11.? Lze to u jinych vikendu ale zde to nejde od patka do nedele? Děkuji za odpověď :)
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Tento víkend, resp. 18.11.2017, je termín, který je již beznadějně vyprodaný. To je také důvod, proč Vám rezervace nelze vytvořit. Pevně doufáme, že naleznete jiný termín, např. 16.11.-18.11.2017 je pobyt možný. S pozdravem Gabriela
Dobrý den prosím o informaci-jak je to s parkováním pro hosty?Je
zajištěno bezplatné parkování?
Lze autem zajet před hotel a vyložit zavazadla?
Děkuji Hálová
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Lze dojet až k hotelu, kde si pohodlně vyložíte svá zavazadla a následně budete přesměrováni na parkoviště vyhrazené pro hotel Old Inn. Parking je v ceně balíčku, avšak není možné parkovat přímo před hotelem z důvodu lokality. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Gabriela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, 29. ledna jsem u Vás objednávala pobyt, ale bohužel mi stále nedošla pukázka ani potvrzení, děkuji za odpověď. Hrubá Zimulová
Dobrý den, Anno, vouchery jsem Vám poslala znovu, ty předchozí se pravděpodobně zatoulaly do spamu ;) A dáám Vám malý tip- veškeré Vámi zakoupené vouchery najdete také na Vašem slevomatím profilu :) Hezký den, Klára