Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Luxusní víkend v Trenčíně: neomezené wellness, polopenze a špičkový servis
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru doporučujeme ověřit dostupnost vybraného termínu. Poté si termín rezervujte co nejdříve na telefonu +421 327 484 900 nebo na e‑mailu recepcia@hotelmagnus.sk – při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Děti do 5,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Děti od 6 do 11,9 let mají ubytování za 30 €/noc na přistýlce včetně služeb
- Osoby starší 12 let platí příplatek dle platného hotelového ceníku
- Domácí mazlíčci zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den máte volný pokoj v termínu23,2–25,2? Děkuji
Dobrý večer prajem, v termíne od 23.-5.02.2018 máme ešte dostupné
kapacity.
Prajete si vytvoriť predbežnú rezerváciu?
Pre viac informácií sa prosím obráťte na www.recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme
Dobrý den, je prosím volný termín 19.1.-21.1.2018? Děkuji.
Dobrý večer,
áno, v tomto termíne ešte máme voľné izby.
pre rezerváciu prosím kontaktujte recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme
Dobrý den, měli jsme velký zájem o Váš wellness, právě jsem chtěla
objednat, ale bohužel jsem zjistila, že je vyprodáno :-(
Chci se zeptat jestli náhodou nemáte v plánu nabídku obnovit, nebo
dát další?
Dobrý podvečer.
Poprosíme Vás kontaktovať nás na recepcia@hotelmagnus.sk.
V priebehu budúceho týždňa budeme vedieť, kedy sa bude spúšťať
ďalšia akcia.
Zdravím chci se optat jestli kdyz si koupim ted voucher je mozne ubytovani v prosinci?
Dobrý deň,
aktuálna akcia je platná až od 1.1.2017.
Pre bližšie informácie nás neváhajte kontaktovať na adrese recepcia@hotelmagnus.sk.
Dobrý den, je možné se ubytovat i se třemi psy? Jde o yorkshirské teriéry? Budou i tři psy zdarma?
Dobrý deň,
Pre bližšie informácie kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobry den,bez plavek se chodi jen do saun nebo na jake procedury do plati? Dekuji
Dobrý deň, celé naše wellness centrum je bezplavkové, pri vstupe dostanete na wellness recepcii plachtu a uterák. Pre viac informácií kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, jak dlouho tato akce plati? Děkuji za odpověď Kalikova
Dobrý deň. Aktuálna akcia na slevomat.cz je platná do 22.12. 2017.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, chci se zeptat, zda by šel pobyt prodloužit např. na 5 nocí nebo si máme zakoupit dva tyto vouchery? Popřípadě za jakou cenu bychom mohli prodloužit dobu pobytu? Děkuji za odpověď
Dobrý deň.
Pre predĺženie voucherov a Vašu požiadavku kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den,
Zaujala mě Vaše akce třídenního pobytu za zvýhodněnou cenu. Bohužel mi
ale nevyhovuje termín od ledna do března. Bylo by možné zakoupit tento
poukaz (leden – březen), ale využít ho v dřívějším termínu? Dejmte
tomu třeba během prosince? Děkuji, Zdeněk
Dobrý deň,
poprosíme Vás aby ste nás kontaktovali na adresu recepcia@hotelmagnus.sk.
Ďakujeme a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli máte volný pokoj pro 2, na termín od 17. do 19. listopadu. Děkuji
Dobrý deň! Zaujímalo by ma, či je možný vstup do wellness aj s jednoročným dieťaťom a či je možné doplatiť si ku kupónu izbu de luxe a v akej cene. Vďaka.
Dobrý deň, vstup do wellness centra s jednoročným dieťaťom pokiaľ budete u nás ubytovaní je možný, avšak na vlastnú zodpovednosť, pretože vstup s tak malým dieťaťom sa neodporúča, no zakázané to nie je. Za izbu s vírivkou je možné si priplatiť a to v sume 80 eur za dve noci alebo 120 eur na tri noci. Pre bližšie informácie ohľadne ubytovania a rezervácie kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme.
Dobrý den…je volný termin 25–27.11 ..volala jsem vám..2 místa prosím…
Dobrý deň, v termíne od 25.11.-27.11.2017 máme voľnú poslednú izbu typu Executive. Pre bližšie informácie ohľadne ubytovania a rezervácie kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den. prosím, je ještě volný termín v hotelu Magnus od
17.11. – 19.11.
2× dvoulůžkový pokoj
nebo 1× dvoulůžkový pokoj?
Dobrý deň, v termíne od 17.11.-19.11.2017 už žiaľ nemáme voľné izby. Pre bližšie informácie ohľadne ubytovania kontaktujte prosím recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme za pochopenie.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je ještě volný v termínu 12.1.-14. 1.2018 dvoulůžkový pokoj ?
Dobrý večer prajem, v termíne od 12.1. – 14.1. máme plne obsadený hotel. Pre viac informácií a dostupnosť izieb nás neváhajte kontaktovať na www.recepcia@hotelmagnus.sk. Ďakujeme