Hezky den objednavala jsem pred Vanoci 2 deky s motivy a prislo mi jine
zbozi, asi shoda prijmeni. Jak mohu postupovat? Dekuji
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží.
Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz)
s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání
správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše
náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží.
Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz)
s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání
správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše
náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží.
Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz)
s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání
správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše
náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Květa Maříková
dobry den, jak mam udelat obednavku kdyz mi k tomu nejdou pricist ty
kredity
Slevomat.cz
Dobrý den, Květo, koukala jsem na Vaše objednávky a u této akce máte
uplatněné kredity. Nezapomeňte si odkrýt i dnešní okénko v našem
kalendáři ;) Hezký svátky Jana
Mirka Černá
Dobrý den,
minulý týden jsem zaplatila za deky a stále mi nepřišel kod. Mám se
obrátit na slevomat? Děkuji
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem ( info@supersale.cz) a uveďte
prosím číslo Vaší objednávky, její stav prověříme. Děkujeme . Tým
AARYAN TRADE
petra dolezilkova
Dobry den, neslo by toto zbozi vyzvednout u Vas na pobocce ve Vysocanech
jako ostatni zbozi?dekuji
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, děkujeme za upozornění, možnost osobního odběru do akce
doplníme, vyčkejte prosím do pondělí. Děkujeme za pochopení. Tým
AARYAN TRADE
Nelouš Masaryků
Dobrý den, šlo by doručit do 10.10?? Dekuji
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, ano, jakmile obdržíte číslo Vaší objednávky, zašlete ho
na náš e mail : info@supersale.cz
s žádostí o urgentní zaslání zboží. Děkujeme, Tým AARYAN TRADE
Veronika Schmoranzová¡
Dobrý den,budu objednávat 3ks dek,je možné je zaslat na jedno
poštovné?
Aaryan Trade s.r.o.
Dobrý den, ano, můžete objednat více položek za jedno poštovné, je
nezbytné, abyste vložila všechny deky do jednoho nákupního košíku a
uzavřela nákup. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezky den objednavala jsem pred Vanoci 2 deky s motivy a prislo mi jine zbozi, asi shoda prijmeni. Jak mohu postupovat? Dekuji
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz) s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz) s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz) s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení