Schovejte děti před zimou: Fleecové deky s filmovými hrdiny v různých rozměrech
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
dobry den, jak mam udelat obednavku kdyz mi k tomu nejdou pricist ty kredity
Dobrý den, Květo, koukala jsem na Vaše objednávky a u této akce máte uplatněné kredity. Nezapomeňte si odkrýt i dnešní okénko v našem kalendáři ;) Hezký svátky Jana
Dobrý den,
minulý týden jsem zaplatila za deky a stále mi nepřišel kod. Mám se
obrátit na slevomat? Děkuji
Dobrý den, kontaktujte nás prosím e mailem ( info@supersale.cz) a uveďte prosím číslo Vaší objednávky, její stav prověříme. Děkujeme . Tým AARYAN TRADE
Dobry den, neslo by toto zbozi vyzvednout u Vas na pobocce ve Vysocanech jako ostatni zbozi?dekuji
Dobrý den, děkujeme za upozornění, možnost osobního odběru do akce doplníme, vyčkejte prosím do pondělí. Děkujeme za pochopení. Tým AARYAN TRADE
Dobrý den, šlo by doručit do 10.10?? Dekuji
Dobrý den, ano, jakmile obdržíte číslo Vaší objednávky, zašlete ho na náš e mail : info@supersale.cz s žádostí o urgentní zaslání zboží. Děkujeme, Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,budu objednávat 3ks dek,je možné je zaslat na jedno poštovné?
Dobrý den, ano, můžete objednat více položek za jedno poštovné, je nezbytné, abyste vložila všechny deky do jednoho nákupního košíku a uzavřela nákup. Děkujeme. Tým AARYAN TRADE
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hezky den objednavala jsem pred Vanoci 2 deky s motivy a prislo mi jine zbozi, asi shoda prijmeni. Jak mohu postupovat? Dekuji
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz) s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz) s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení
Dobrý den, velice se omlouváme za chybu a dodání nesprávného zboží. Dovolujeme si Vás požádat o zaslání e mailu (info@supersale.cz) s číslem Vaší objednávky a stručným popisem důvodu reklamace. Dodání správného zboží včetně svozu chybně dodané zásilky zajistíme na naše náklady v průběhu příštího týdne. Děkujeme za pochopení