Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Romantika v zámeckém hotelu Sychrov: návštěva parku, polopenze i masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na telefonu +420 482 425 444 nebo na e‑mailu sychrov@eahotels.cz
- Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost vybraného termínu.
- Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Děti do 11,9 let za příplatek:
- 1 noc 550 Kč/noc s polopenzí
- 2 noci 900 Kč/noc s polopenzí
- Děti od 12 let a další dospělá osoba za příplatek:
- 1 noc 990 Kč/noc s polopenzí
- 2 noci 1600 Kč/noc s polopenzí
- Domácí mazlíčci: 350 Kč/pobyt (pouze drobní psi a kočky)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Při zrušení rezervace nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěli bychom se informovat zda by byl volny termín 26.10.2016 – 1× balíček pro 2 osoby 1 noc. Dekuji
Oprava 26.10.2017
Dobrý den, Jitko, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, v termínu 26. – 27. 10. 2017 Vám ubytování moc rádi poskytneme. Pokud si budete přát vytvořit v rámci voucheru rezervaci, pouze Vás poprosíme o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Mockrát děkujeme a přejeme Vám krásný den! Andrea – recepce.
Dobrý den, bude tato nabídka pokračovat v roce 2018? Měl bych zájem o červen 2018. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den Vláďo,
naše spolpráce se servrem slevomat bude rozhodně pokračovat i v dalším
roce.
Můžete se tedy čekat na nové balíčky a nabídky. Přejeme Vám krásný
den! Karolína – recepce
Dobrý den, máte volný termín 27.-28.10.?
Děkuji
Dobrý den, je nám to velice líto, ale v tento termín máme plně obsazený hotel. Můžeme Vám nabídnout jiný termín ? Děkuji za odpověď a přeji krásný den. Andrea- recepce
Dobrý den,
zaujal mě pobyt ve vašem hotelu. Měl bych zájem o termín 26.10. –
28.10. 2017. Je-li v tomto termínu volný pokoj pro 2.
Dobrý den, Pavle,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu. Moc se Vám
omlouváme, ale ve Vámi poptávaném termínu máme bohužel již plno. Rádi
bychom Vám ale pro rezervaci v našem hotelu nabídli náhradní termín,
například v termínu od 25. – 27. 10. 2017 máme ubytování prozatím
k dispozici. V případě jakýchkoliv dotazů či výběru jiného termínu
nás určitě kontaktujte. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.
Michaela – recepce.
Dobrý den, chtěla bych si nyní zakoupit voucher a potřebuji vědět, jestli máte volný termín od 16.10, –17.10. 2017. Děkuji .
Dobrý den, Zuzano,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, v termínu 16. –
17. 10. 2017 Vám ubytování moc rádi poskytneme. Pokud si budete přát
vytvořit v rámci voucheru rezervaci, pouze Vás poprosíme o zaslání kódu
voucheru do našeho e-mailu. Mockrát děkujeme a přejeme Vám krásný den!
Michaela – recepce.
Dobrý den. Pokud přijedeme s 18m dítětem. Je nutno doplácet za jeho
pobyt/stravu?
Dekuji
Dobrý den, paní Římková,
děkujeme a Váš dotaz, rádi Vás v rámci voucheru u nás v hotelu
ubytujeme s 18ti měsíčním dítětem bez příplatku. V případě zájmu
o rezervaci Vás pouze požádáme o zaslání kódu voucheru do našeho
e-mailu společně s poznámkou, zda si budete přát na pokoj připravit
postýlku. Děkujeme a přejeme Vám hezký den. Michaela – recepce.
Dobrý den, byl by, prosím volný termín 12–14.11.? Děkuji.
Dobrý den, paní Kalšková,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi poptávaném
termínu máme hotel k dispozici, moc rádi Vám tedy rezervaci vytvoříme.
V případě zájmu o závazné rezervování daného termínu Vás poprosíme
o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme a přejeme Vám
pěkný večer. Michaela – recepce.
Dobrý den,volný víkend ještě v říjnu by byl?Děkuji
Dobrý den, Lucie, v tomto termínu máme posledních pár volných pokojů. Pokud budete mít zájem ubytování u nás závazně rezervovat, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Andrea – recepce.
Dobrý den, prosím máte volné 2 dvoulůžkové pokoje v termínu 10. – 12.11 2017? Děkuji, pěkný den
Dobrý den, Blanko, je nám to velice líto, ale v tento termín máme plně obsazený hotel. Můžeme Vám nabídnout jiný termín ? Děkuji za odpověd a přeji krásný den. Andrea- recepce
Dobrý den, ráda bych zeptala, zda máte ještě volný pokoj v termínu od 20.-22.10.2017 ? Děkuji
Dobrý den, je nám to velice líto, ale v tento termín máme plně obsazený hotel. Můžeme Vám nabídnout jiný termín ? Děkuji za odpověd a přeji krásný den. Andrea- recepce
Dobrý večer. Mám dotaz je ještě volný pokoj v termínu 10.10 na dvě noci . A jelikož jsem už je dost pozdě je to možné zaplatit na místě za stejnou cenu. ?
Dobrý den, je nám to velice líto, ale v tento termín máme plně obsazený hotel. Můžeme Vám nabídnout jiný termín ? Děkuji za odpověd a přeji krásný den. Andrea – recepce
Dobry den
Kdyz zakoupim voucher nyni mohu hej vyuzit na jare 2018?
Dobrý večer, Terezo, je nám to velice líto, ale tato nabídka ze slevomatu platí do 31. 12. 2017. Po tomto termínu, určitě naběhne nová nabídka na slevomat. Nebo Vám můžeme nabídnout naše pobytové balíčky z našich webových stránek. Přeji hezký večer. Andrea – recepce
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda máte volný pokoj pro dva 27.10 děkuji Monika
Dobrý den, Moniko,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu, ve Vámi poptávaném
termínu se nám nyní uvolnilo pár pokojů, moc rádi Vám rezervaci
vytvoříme. Pokud budete mít zájem ubytování u nás závazně rezervovat,
požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme za
pochopení a přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den, chci se zeptat zda by byl volný termín pro 4 osoby od 3.11–5.11.2017 Děkuji
Dobrý den, Pavlo,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném
termínu nám zbývá posledních pár volných pokojů, moc rádi Vám tedy
ubytování poskytneme. Pokud si budete přát vytvořit závaznou rezervaci,
požádáme Vás o zaslání kódů voucherů do našeho e-mailu
„sychrov@eahotels.cz“. Mnohokrát děkujeme za pochopení a přejeme Vám
krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den, chci se zeptat zda je volný termín 13.10–15.10.2017
Děkuji Müllerová
Vážená paní Šarloto, ve Vámi poptávaném termínu zbyvají pouze dva pokoje. Pokud budete chtít vytvořit rezervaci, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem a přáním hezkého dne Karolína -recepce
Dobry den ,da se prosim pobyt hradit fakturou z fondu od zamestnavatele,pokud ano jak postupovat,dekuji
Dobrý den, nejdříve Vám můžeme vystavit proforma fakturu na základě Vaší objednávky(variabilního symbolu) a až budete vlastnit své číslo voucheru, tak na základě jeho zaslání na náš e-mail Vám můžeme vystavit daňový doklad. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, neváhjte nás kontaktovat. S pozdravem a přání hezkého dne Karolína-recepce.
Dobrý den,
rád bych využil Vaši nabídku na víkendový pobyt a zároveň bych se tímto
chtěl zeptat,jestli máte volný pokoj pro dva na dvě noci v termínu
3–5.11.2017 případně 10–12.11.2017.
Rovněž bych se ještě chtěl zeptat,jestli je možné pro jednoho
z ubytovanych připravit polopezi v bezlepkové variantě.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem David Bravenec
Dobrý den, Davide, děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu, ve Vámi požadovaném termínu nám zbývá posledních pár volných pokojů, moc rádi Vám tedy rezervaci poskytneme. Pokud si budete přát ubytování u nás závazně rezervovat – poprosíme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu „sychrov@eahotels.cz“. A polopenze v bezlepkové variantě je u nás možná také. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Andrea – recepce.
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt od 6. do 8.10.2017, je v tomto termínu volná
kapacita?
Dobrý den, Jiřino,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu, ve Vámi
požadovaném termínu nám zbývá posledních pár volných pokojů, moc rádi
Vám tedy rezervaci poskytneme. Pokud si budete přát ubytování u nás
závazně rezervovat – poprosíme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho
e-mailu „sychrov@eahotels.cz“. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám
krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den, máte volný termín 28.9.-1.10.?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Velmi se Vám omlouváme, ale ve Vámi poptávaném termínu již nemáme ubytování k dispozici, rádi Vám ale nabídneme nějaký jiný termín od října 2017. Pokud si budete přát rezervovat ubytování v našem hotelu na nějaký jiný termín, určitě nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. Andrea – recepce.
Dobrý den,
máte volno v termínu 13.10.-15.10.? Děkuji.
Dobrý den Markéto, v tomto termínu máme posledních pár volných pokojů. Pokud budete chtít vytvořit rezervaci, neváhejete nás kontaktovat. Přejeme Vám hezký den. Karolína-recepce
Dobrý den, máte volný termín 26. – 29. 10. 2017
Děkuji Jana
Dobrý den Jano, Vámi vybraný termín máme k dispozici. Pokud chcete vytvořit rezervaci, neváhjete nás kontaktovat. Přejeme Vám hezký den. Karolína-recepce
dobry den mam dotaz zda je volny termin od 6.10 až 8. 10 2017 děkuji
Dobrý večer, Petře, moc nás těší Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném termínu máme ubytování k dispozici, pokud si tedy budete přát vytvořit u nás na daný termín rezervaci, poprosíme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Mnohokrát děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce.
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, zda máte volný termín 10.11 – 12.11.2017. Moc děkuji.
Dobrý večer, Michale, moc nás těší Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném termínu máme ubytování k dispozici, pokud si tedy budete přát vytvořit u nás na daný termín rezervaci, poprosíme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Mnohokrát děkujeme a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce.
Dobry den chci se zeptat zda mate volnej termin 28 az 29.9
Dobrý den, Petře, děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Velmi se Vám omlouváme, ale ve Vámi poptávaném termínu již nemáme ubytování k dispozici, rádi Vám ale nabídneme nějaký jiný termín od října 2017. Pokud si budete přát rezervovat ubytování v našem hotelu na nějaký jiný termín, určitě nás neváhejte kontaktovat. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. Michaela – recepce.
Dobrý den, měli by jste prosím volný termín od 19–21.9. pro dvě osoby? Děkuji za info, hezký den.
Dobrý den, Martino, děkujeme mnohokrát za Váš dotaz. V termínu od 19. – 21. 9. 2017 nám zbývá poslední volný pokoj, moc rádi Vám tedy tento termín rezervujeme. Pouze Vás ale musíme bohužel upozornit, že tento voucher platí až od 1. 10. 2017. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit také telefonicky či e-mailem přímo na recepci hotelu. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den. Michaela – recepce.
Dobrý den, chtěla bych si nyní zakoupit voucher a potřebuji vědět jestli máte volný termín od 10. do 12.11., předem děkuji
Dobrý den, paní Urbanová,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu. V termínu 10. –
12. 11. 2017 máme pokoje prozatím k dispozici, rezervaci Vám tedy moc
rádi vytvoříme. Jakmile obdržíte od Slevomatu voucher, požádáme Vás
o zaslání jeho kódu do našeho e-mailu. Děkujeme mockrát za pochopení a
přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den, uvažujeme s manželem nad zakoupením voucheru 3 dny (2 noci). Měli byste volný termín 23.-25.10.? Děkuji moc. Kopečná
Dobrý den, paní Kopečná,
moc nás těší Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném
termínu máme ubytování k dispozici, pokud si tedy budete přát vytvořit
u nás na daný termín rezervaci, poprosíme Vás o zaslání kódu voucheru
do našeho e-mailu. Mnohokrát děkujeme a přejeme Vám hezký den.
Michaela – recepce.
Dobrý den, máte prosím volny termín od 6. – 8. 10? Děkuji
Dobrý den Jano,
je mi velice líto ale Vámi vybraný termín je již bohužel obsazený.Budeme
rádi když si vyberete jiný termín a budeme Vám moci vytvořit rezervaci.
S pozdravem a přáním hezkého dne Karolína -recepce
Dobrý den
Mám zakoupený voucher a chtěla bych se zeptat,zda máte volný termín
4.-5.10.2017.
Děkuji Zacpalová
Dobrý den Šárko, Vámi vybraný termín máme plně k dispozici, pokud budete chtít vytvořit rezervaci, neváhejte nás kontaktovat.Děkujeme za spolupráci Karolína -recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda by byl volný termín na voucher 3dny 2noci 27.9.-29.9.dekuji vám
Dobrý den, paní Marišlerová,
děkujeme za Váš dotaz. Ve Vámi požadovaném termínu máme ubytování
prozatím k dispozici, rádi Vám tedy rezervaci vytvoříme. Pokud si budete
přát pobytový balíček na daný termín závazně rezervovat –
požádáme Vás o zaslání kódu Vašeho voucheru přímo k nám na e-mail
„sychrov@eahotels.cz“. Děkujeme za spolupráci a přejeme Vám hezký
zbytek dne.
Dobrý den, máte volný termín 4.12 – 5.12? Nebo 13.12 – 14.12.2017? Popřípadě v kolik je možný příjezd a v kolik pak odjezd? Děkuji
Dobrý den, paní Hradecká,
mnohokrát děkujeme za Váš dotaz. V obou Vámi poptávaných termínech
máme hotel prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy rezervaci vytvoříme.
Pokud si budete přát ubytování v našem hotelu závazně objednat,
požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. Děkujeme za
pochopení a přejeme Vám krásný zbytek dne. Michaela – recepce.
Dobry den.
Mate volny termin 6.10–8.10 nebo 20.10.-22.10.
Dekuji.
Dobrý den, z Vámi poptávaných termínu bychom měli k dispozici 20.10–22.10 2017. Pokud si budete přát vytvořit rezervaci, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem a přáním hezkého dne Karolína-recepce.
Dobrý den
Nepropadne mi voucher,který jsem si objednala a zaplatim ho déle naž za dva
dny?až koncem týdne?
Děkuji
Dobrý den, Šárko, myslím si, že Váš voucher nepropadne. Pokud si budete přát rezervaci, neváhejte nás kontaktovat na náš email nebo telefonicky. Andrea – recepce
Dobrý den,
cena na Slevomatu na 2 noci se neliší od ceny nabízené přímo hotelem. Až
do teď jsem se domnívala, že ceny na Slevomatu jsou výhodnější.
Dobrý den, paní Žulavská,
děkujeme mnohokrát za Vaši zprávu. Cena za pobytový balíček na slevovém
portálu je již od naší klasické ceny za dané služby zlevněná, jen
nenabízíme naše zvýhodněné akce pouze zde na Slevomatu. Vždy se ale
pobytový balíček liší obsazem. Výběr pobytového balíčku je
samozřejmě pouze na Vás. Děkujeme a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Michaela – recepce.
Dobrý den, je mozne se voucherem na jednu noc ubytovat i treba z patku do
soboty? Případně i za doplatek ?
Bohužel si nezajistíme hlídání na dvě noci.
Děkuji
Dobrý den, pane Krlíne,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. V rámci voucheru Vás moc
rádi ubytujeme i o víkendu. Pro ověření dostupnosti víkendových
termínů nás prosím kontaktujte telefonicky či e-mailem přímo k nám na
recepci hotelu. Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám hezký den.
Michaela – recepce.
Nějak mi nesedí nabídka u pobytu na 2 noci. Píšete v kterémkoliv termínu i o víkendech dle dostupnosti hotelu. Ale pod nabídkou máte omezení,které se týká i víkendu v září. Tak co vlastně platí. Mně by se právě hodil termín 28.9. – 30.9. Proč je u něj omezení. Děkuji za odpověď.
Dobrý den Jaroslavo,
voucher, o který máte zájem lze čerpat v termínu až od
1.10.2017. Veškeré říjnové víkendy jsou k dispozici.
Olga-recepce hotelu
Dobrý den, je v ceně i vstup do zámku? Děkuji.
Dobrý den Jitko,
v cene voucheru není vstup na prohlídku zámku.
V ceně voucheru jsou dvě vstupenky do parku.
Olga-recepce hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mám zájem koupit voucher na duben 2018. Máte možnost mi sestavit individuální kalkulaci?
Děkuji!
Dobrý den, paní Grymová,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Moc rádi Vám sestavíme balíček na míru za speciální cenu. Požádáme Vás o zaslání Vaší představy ohledně obsahu balíčku do našeho e-mailu a vedení našeho hotelu pro Vás následně připraví zvýhodněnou nabídku. Mockrát děkujeme a přejeme Vám hezký den. Michaela – recepce.