Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Fotoobraz na jemném nebo hrubém plátně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Voucher uplatníte online.
- Vyberte zakoupený formát a druh plátna (jemné nebo hrubé).
- Zvolte umístění na celou plochu a nahrajte fotografii.
- Klikněte na tlačítko koupit, fotoobraz se následně vloží do košíku.
- Pokračujte s objednávkou v košíku, zadejte osobní data.
- Vyplňte doručovací údaje a kód voucheru vložte do pole „slevový kód“, v případě více voucherů vložte další kódy do pole „zpráva“.
- Zadejte způsob dopravy a platby poštovného.
- Dokončete objednávku.
Doprava:
- Osobní vyzvednutí v prodejnách Lagoon Foto: 39 Kč
- Zásilkovna: 69 Kč pouze na obrazy v rozměru 30 × 45 cm
- Platba: „převodem předem“, doprava: zvolíte místo vyzvednutí. U Zásilkovny vám program nabídne výběr konkrétního místa. Platba převodem na účet, platební údaje vám přijdou po odeslání objednávky.
- Všechna výdejní místa Zásilkovny naleznete na zasilkovna.cz.
- Objednávky zaslané na adresu:
- Česká republika – GLS: 129 Kč se platí převodem na účet, platební údaje vám přijdou po odeslání objednávky.
- GLS – dobírka pro ČR: 159 Kč
- DPD – platba předem pro ČR: 149 Kč
- DPD – dobírka pro ČR: 179 Kč
- Až 6 voucherů na jednu zakázku = pouze jedno poštovné.
- Doba zpracování je 7 pracovních dní, během posledních dvou týdnů platnosti voucheru se prodlužuje na 14 pracovních dní + doručení dle výběru dopravy.
- Informace ohledně aktuálních termínech zpracování a rozvozech na prodejny sledujte na našich stránkách lagoonfoto.cz
- Při osobním odběru nahlaste číslo zakázky (nikoliv kód voucheru).
- V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na tento kontakt:
Radim Blažek, email: blazek@lagoonfoto.cz, tel.: 605234961, nebo případně do kanceláře: 571412045 a 604287212.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Dobrý den,prosím Vás jaký je rozdíl mezi jemným a hrubým plátnem.Co je lepší?Děkuji
Dobrý den, rozdíl je ve struktuře, jemné plátno se více hodí pro portréty a fotografie dětí, hrubé plátno je vhodné ve větších rozměrech a například na krajiny. Ale je to můj subjektivní názor a záleží na vkusu zákazníka. Pokud máte zájem, mohu Vám na e-mail zaslat foto struktury obou pláten. R. Beranová
Dobrý den..dnes mi končí platnost voucheru..a mám problém s objednávkou..jde platnost prodloužit? děkuji Pluhaříková
Dobrý den, ihned mě prosím kontaktujte na beranova@lagoonfoto.cz a zašlete slevový kod, zašlu Vám více informací, Beranová
Dobry den,zakozpila jsem voucher a nedari se mi nahrat fotografii z mobilniho telefonu.Je to bezny problem?Dekuji.Katerina M.
Dobrý den, lze do objednávky vložit fotografii ve formátu jpg, nerozlišujeme zařízení, ze kterého jsou data odesílána.. Systém na přijímání objednávek funguje, prosím, pokud máte problém se zasláním dat či vytvořením objednávky, kontaktujte kolegu Radima Blažka – e-mail blazek@lagoonfoto.cz – jeho konatkt máte na voucheru – jistě Vám poradí. R. Beranová
Dobrý den, mám pouze jedinečnou fotografii o velikosti 1,073 kB.
Z této fotografie nelze obraz zhotovit?
Děkuji za odpověď.
J. Hovorková
Dobrý den, ano, je to technicky možné, jen je nutné počítat s horší kvalitou fotografie plátna. Pokud potřebujete tyto data zkonzultovat před koupí voucheru, zašlete data kolegovi na blazek@lagoonfoto.cz. Určitě Vám poradí. R. Beranová
Dobrý den, do kdy jsou vouchery platné?
Dobrý den, vouchery mají platnost do 16..10.2017. R. Beranová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme špatné zkušenosti s rámy fotoobrazů formátů 50*70cm a větších pořízených jinde. Většinou povolily rohy rámů už během dopravy. Jediná zakázka která byla bez výhrad, má rohy zpevněné dřevěnými klínky. Chci se zeptat jakým způsobem máte řešené rámy. Přestože určitě nebude problém s případnou reklamací, přeci jen jsou to starosti a nepříjemnosti navíc. Zvlášť když obraz má být dárek a při vybalení by se jaksi „pokazíl“… :)
Děkuji M. Jílek
Dobrý den, rámujeme více než 10 let a nezaznamenala jsem žádnou reklamaci týkající se rozlepení rohů, pouze asi 2× jsem se setkala s poškozením zásilky dopravcem. Rohy klínky zpevňujeme a plátno napínáme pomocí vypínacích klínků, nikoliv jen nastřelením plátna na rám. U nabídky je rám ze zadní strany nafocen. Pokud máte pochyby ohledně dopravy, je možné plátna vyzvednout na některé z našich 5ti prodejen viz www.lagoonfoto.cz – R.Beranová