Fotoobraz na jemném nebo hrubém plátně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,prosím Vás jaký je rozdíl mezi jemným a hrubým plátnem.Co je lepší?Děkuji
Dobrý den, rozdíl je ve struktuře, jemné plátno se více hodí pro portréty a fotografie dětí, hrubé plátno je vhodné ve větších rozměrech a například na krajiny. Ale je to můj subjektivní názor a záleží na vkusu zákazníka. Pokud máte zájem, mohu Vám na e-mail zaslat foto struktury obou pláten. R. Beranová
Dobrý den..dnes mi končí platnost voucheru..a mám problém s objednávkou..jde platnost prodloužit? děkuji Pluhaříková
Dobrý den, ihned mě prosím kontaktujte na beranova@lagoonfoto.cz a zašlete slevový kod, zašlu Vám více informací, Beranová
Dobry den,zakozpila jsem voucher a nedari se mi nahrat fotografii z mobilniho telefonu.Je to bezny problem?Dekuji.Katerina M.
Dobrý den, lze do objednávky vložit fotografii ve formátu jpg, nerozlišujeme zařízení, ze kterého jsou data odesílána.. Systém na přijímání objednávek funguje, prosím, pokud máte problém se zasláním dat či vytvořením objednávky, kontaktujte kolegu Radima Blažka – e-mail blazek@lagoonfoto.cz – jeho konatkt máte na voucheru – jistě Vám poradí. R. Beranová
Dobrý den, mám pouze jedinečnou fotografii o velikosti 1,073 kB.
Z této fotografie nelze obraz zhotovit?
Děkuji za odpověď.
J. Hovorková
Dobrý den, ano, je to technicky možné, jen je nutné počítat s horší kvalitou fotografie plátna. Pokud potřebujete tyto data zkonzultovat před koupí voucheru, zašlete data kolegovi na blazek@lagoonfoto.cz. Určitě Vám poradí. R. Beranová
Dobrý den, do kdy jsou vouchery platné?
Dobrý den, vouchery mají platnost do 16..10.2017. R. Beranová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme špatné zkušenosti s rámy fotoobrazů formátů 50*70cm a větších pořízených jinde. Většinou povolily rohy rámů už během dopravy. Jediná zakázka která byla bez výhrad, má rohy zpevněné dřevěnými klínky. Chci se zeptat jakým způsobem máte řešené rámy. Přestože určitě nebude problém s případnou reklamací, přeci jen jsou to starosti a nepříjemnosti navíc. Zvlášť když obraz má být dárek a při vybalení by se jaksi „pokazíl“… :)
Děkuji M. Jílek
Dobrý den, rámujeme více než 10 let a nezaznamenala jsem žádnou reklamaci týkající se rozlepení rohů, pouze asi 2× jsem se setkala s poškozením zásilky dopravcem. Rohy klínky zpevňujeme a plátno napínáme pomocí vypínacích klínků, nikoliv jen nastřelením plátna na rám. U nabídky je rám ze zadní strany nafocen. Pokud máte pochyby ohledně dopravy, je možné plátna vyzvednout na některé z našich 5ti prodejen viz www.lagoonfoto.cz – R.Beranová