Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Drážďany autobusem – na výlet nebo za nákupy do Primarku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Za cenu voucheru.
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer,
chtěla bych se ještě zeptat, zda je možné do úložného prostoru dát
kufr. Jedeme potom ještě z Prahy vlakem do Kolína a bylo by super nákupy
poskládat do kufru :-)
Děkuji
Dobrý den,
zavazadlový prostor autobusu je všem cestujícím k dispozici, tudíž
určitě je možné si tam uložit kufr a pak i případné nákupy. Hezký
den
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli by zájezd platil i pro 16leté dívky, děkuji.
Dobrý den,
ano, samozřejmě platí, nabídku můžete bezproblémů zakoupit.
Dobrý den, jak dlouho trvá prohlídka města s průvodcem? Děkuji. Jana
Dobrý den, prohlídka trvá přibližně 60–90 minut.
Dobrý den, mate odjezd z Prahy???dekuji
Dobrý den,
ano, u všech termínů je odjezd z Prahy.
Dobry den. Mam stejny problem jako pani Terezie Holusova. take mi tam porad sviti cervene vykricniky. psala jsem dokonce i email do cestovky a jiz nekolik dni stale bez odpovedi
Dobrý den, zakoupením voucheru již máte termín na 100% rezervovaný. Rezervační formulář vyplňujete pouze proto, abychom na Vás měli všechny údaje které potřebujeme (tj. datum narození, nástupní místo, zda budete chtít sjednat cestovní pojištění atd). Pokud jste tedy formulář vyplnila, nemusíte brát červený vykřičník na voucheru ohledně dokončení rezervace na zřetel. Pokud náhodou byste rezervační formulář nevyplnila, sami Vás několik dnů před odjezdem kontaktujeme a požádáme Vás o jeho vyplnění. Nemusíte tedy mít strach, že bychom o Vaší rezervaci na konkrétní termín nevěděli. Vzhledem k tomu, že náš rezervační systém není propojený s tím na Slevomatu, tak informaci o tom, že byla akce z Vaší strany dokončena musíme sami manuálně zadat a toto provádíme z administrativních důvodů až cca týden před odjezdem, tudíž do té doby bude na voucheru svítit výzva k dokončení rezervace, ale pokud již máte vyplněný náš rezervační formulář, tak ji neberte na zřetel. Děkuji za pochopení.
Dobrý den, koupila jsem již dva vouchery a vyplnila formulář na rezervaci zájezdu. Ale u obou voucherů mi svítí stále červené vykřičníky, že mám udělat rezervaci. Chci se teda zeptat, jak poznám, že rezervace proběhla v pořádku? Děkuji.
Dobrý den,
Vaši rezervaci jsem kontroloval a je v pořádku. Nyní by mělo být na
voucherech patrné, že rezervace byla vytvořena. Týden před odjezdem pak
očekávejte emailem pokyny k odjezdu. Vejmola
Dobrý den, mám dotaz, pokud už jsem voucher zakoupila a vyplnila formulář, jak poznám, že je vše v pořádku? Přijde mi nějaký potvrzovací e-meil nebo tak něco? Diky.
Dobrý den,
Vaši rezervaci jsem kontrolovat a je v pořádku. Přibližně týden před
odjezdem očekávejte emailem pokyny k odjezdu.
Dobrý den, dá se jet i s vozíčkem? ( resp. dal by se dát do
úložného prostoru vozíček?)
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, není problém. Vozíček Vám samozřejmě uložíme do zavazadlového
prostoru autobusu.
Děkuji za dotaz.
Dobrý den,
jak mám chápat „Uplatněte voucher do 15.6?”
Díky za odpověď.
Dobrý den, Týno,
po obdržení voucheru je ještě nutné vyplnit tento formulář: https://docs.google.com/a/slevomat.cz/forms/d/1JA-bJHEJGSzh_riIG9k0aSYEdUSumVFO-1YuRzv04PQ/viewform?c=0&w=1.
To je potřeba udělat právě do toho 15.6., aby vše proběhlo v pořádku a
mohla jste vyrazit nakupovat :-)
Hezký den. Míša
Dobrý večer, jsou na termín 9.7.2016 volná čtyři místa? Děkuji
Dobrý večer, ano jsou. V případě zájmu o tento termín vyberte
variantu 9.7. s počtem 4ks.
Děkujeme za dotaz.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda jde po vyplnění údajů ve formuláři tyto údaje
změnit, kdyby ta daná osoba nemohla jet?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, údaje můžete potom kdykoliv před odjezdem zdarma změnit. Stačí nás o tom informovat emailem nebo telefonicky.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je výlet vhodný pro 2 holky, kterým je 15. Jestli mohou jet bez dobrovodu rodičů.
Dobrý den,
pokud budou mít platný občanský průkaz či cestovní pas, není problém, jet mohou. Hezký den