Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Drážďany autobusem – na výlet nebo za nákupy do Primarku

4,8 / 5 CA SkyTour Drážďany - Německo (mapa) 194 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Sandra Esko

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je výlet vhodný pro 2 holky, kterým je 15. Jestli mohou jet bez dobrovodu rodičů.

CA SkyTour

Dobrý den,
pokud budou mít platný občanský průkaz či cestovní pas, není problém, jet mohou. Hezký den

Michaela Suchánková

Dobrý večer,
chtěla bych se ještě zeptat, zda je možné do úložného prostoru dát kufr. Jedeme potom ještě z Prahy vlakem do Kolína a bylo by super nákupy poskládat do kufru :-)
 Děkuji

CA SkyTour

Dobrý den,
zavazadlový prostor autobusu je všem cestujícím k dispozici, tudíž určitě je možné si tam uložit kufr a pak i případné nákupy. Hezký den

Kristýna

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli by zájezd platil i pro 16leté dívky, děkuji.

CA SkyTour

Dobrý den,
ano, samozřejmě platí, nabídku můžete bezproblémů zakoupit.

Jana Andrová

Dobrý den, jak dlouho trvá prohlídka města s průvodcem? Děkuji. Jana

CA SkyTour

Dobrý den, prohlídka trvá přibližně 60–90 minut.

Ania

Dobrý den, mate odjezd z Prahy???dekuji

CA SkyTour

Dobrý den,
ano, u všech termínů je odjezd z Prahy.

Veronika Paloučková

Dobry den. Mam stejny problem jako pani Terezie Holusova. take mi tam porad sviti cervene vykricniky. psala jsem dokonce i email do cestovky a jiz nekolik dni stale bez odpovedi

CA SkyTour

Dobrý den, zakoupením voucheru již máte termín na 100% rezervovaný. Rezervační formulář vyplňujete pouze proto, abychom na Vás měli všechny údaje které potřebujeme (tj. datum narození, nástupní místo, zda budete chtít sjednat cestovní pojištění atd). Pokud jste tedy formulář vyplnila, nemusíte brát červený vykřičník na voucheru ohledně dokončení rezervace na zřetel. Pokud náhodou byste rezervační formulář nevyplnila, sami Vás několik dnů před odjezdem kontaktujeme a požádáme Vás o jeho vyplnění. Nemusíte tedy mít strach, že bychom o Vaší rezervaci na konkrétní termín nevěděli. Vzhledem k tomu, že náš rezervační systém není propojený s tím na Slevomatu, tak informaci o tom, že byla akce z Vaší strany dokončena musíme sami manuálně zadat a toto provádíme z administrativních důvodů až cca týden před odjezdem, tudíž do té doby bude na voucheru svítit výzva k dokončení rezervace, ale pokud již máte vyplněný náš rezervační formulář, tak ji neberte na zřetel. Děkuji za pochopení.

Terezie Holušová

Dobrý den, koupila jsem již dva vouchery a vyplnila formulář na rezervaci zájezdu. Ale u obou voucherů mi svítí stále červené vykřičníky, že mám udělat rezervaci. Chci se teda zeptat, jak poznám, že rezervace proběhla v pořádku? Děkuji.

CA SkyTour

Dobrý den,
Vaši rezervaci jsem kontroloval a je v pořádku. Nyní by mělo být na voucherech patrné, že rezervace byla vytvořena. Týden před odjezdem pak očekávejte emailem pokyny k odjezdu. Vejmola

Helča Filipová

Dobrý den, mám dotaz, pokud už jsem voucher zakoupila a vyplnila formulář, jak poznám, že je vše v pořádku? Přijde mi nějaký potvrzovací e-meil nebo tak něco? Diky.

CA SkyTour

Dobrý den,
Vaši rezervaci jsem kontrolovat a je v pořádku. Přibližně týden před odjezdem očekávejte emailem pokyny k odjezdu.

Michaela Beránková

Dobrý den, dá se jet i s vozíčkem? ( resp. dal by se dát do úložného prostoru vozíček?)
Děkuji za odpověď.

CA SkyTour

Dobrý den,
ano, není problém. Vozíček Vám samozřejmě uložíme do zavazadlového prostoru autobusu.
Děkuji za dotaz.

Týna

Dobrý den,
jak mám chápat „Uplatněte voucher do 15.6?”
Díky za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Týno,

po obdržení voucheru je ještě nutné vyplnit tento formulář: https://docs.google.com/a/slevomat.cz/forms/d/1JA-bJHEJGSzh_riIG9k0aSYEdUSumVFO-1YuRzv04PQ/viewform?c=0&w=1. To je potřeba udělat právě do toho 15.6., aby vše proběhlo v pořádku a mohla jste vyrazit nakupovat :-)

Hezký den. Míša

Michaela Suchánková

Dobrý večer, jsou na termín 9.7.2016 volná čtyři místa? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý večer, ano jsou. V případě zájmu o tento termín vyberte variantu 9.7. s počtem 4ks.
Děkujeme za dotaz.

Klára Pešková

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda jde po vyplnění údajů ve formuláři tyto údaje změnit, kdyby ta daná osoba nemohla jet?

Děkuji za odpověď.

Roman Vejmola

Dobrý den, ano, údaje můžete potom kdykoliv před odjezdem zdarma změnit. Stačí nás o tom informovat emailem nebo telefonicky.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru