Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Jeden den v Norimberku a v místní ZOO s delfináriem
Hodnocení podniku CA SkyTour
Recenzi píši zpětně, ale velmi se mi líbila ZOO s delfináriem a i město Norimberk. Ačkoliv jako česká skupina jsme měli problém s tím, že jsme získali ruskou průvodkyni, která sit ěžko vzpomínala na česká slova, tak byla velmi milá paní.
Nelíbila se mi organizace CK. Místo tří autobusů dorazili pouze dva a my se strachovali jak se vejdeme. S kamarádkou jsem měla štěstí, ale někteří klienti zůstali stát v Praze a nevešli se. Měli jsme časový skluz, jelikož Ukrainští řidiči neznali správně cestu, přehlíželi značky a tak podobně..
Norimberská ZOO byla nádherná včetně cvičení delfínů.
Bohužel organizačně naprosto nezvládnuto :(
Nepříjemná průvodkyně, které při pouhém dotazu na turistické vizitky reagovala nemístně „uvědomte si kam jedete (Německo – vizitky běžně k sehnání) … tak si je sežeňte na patřičném místě.“ Průvodkyně Zdenička naprosto neochotná a ještě s vadou projevu, přičemž každá věta byla proložena několikrát citoslovcem „eeeee“ a vzhledem k pomerně dlouhé cestě opravdu hrůza, nehledě na to, že výklad věnovala porovnání se ZOO Praha a většinu času mluvila o Praze… Druhá průvodkyně autobusu č. 2 bez znalosti NJ a pravděpodobně ukrajinského původu tudíž jí chvílemi dělalo potíže složit i českou větu … Bohužel zpoždění příjezdu do cíle téměř 1,5 hodiny s tím, že se krátil čas návštěvy ZOO a návštěvníci z autobusu č.1 neměli možnost zůstat v ZOO, jako z autobusu č.2 a museli odjet do centra města. Vysvětlení naší průvodkyně " to je její věc mě to nezajímá“. Zpoždění omluveno tím, že jsou velké (dvoupatrové) autobusy a hold nástup trvá déle… Dále pak při přesunu do centra města nezjištěna aktuální doravní situace… tudíž jsme se vozili po Norimberku, protože nebylo kam zaparkovat autobus díky uzavírkám… nakonec v dešti jsme museli vystoupit a jít se procházet, protože autobusy zastavily jen na vystoupení s tím, že až se uvolní místo, tak je tam zaparkují… Průpovídky typu WC v autobuse používejte jen vyjímečně … a odpadky nevyhazujte do odp.koše, ale odneste si je ven, pan řidič je schopný vám udlat i kávu a prodat pití za ceny obvyklé …už jsou jen pro zasmátí…
Paní průvodkyně Zoja byla excelentní. Má perfektní znalosti o městě a nadstandardní ochotu a přístup ke své práci. Výlet je skvělý, jen obě akce jak ZOO i město by potřebovaly více času. Jen v Norimberku by se dalo být celý cen.
Meli jsme objednaný zájezd do Norimberku 16. 7., který byl z mimořádných důvodů zrušen. I přes nepřehlednost situace bychom zrušení zájezdu dokázali pochopit, samozřejmě za předpokladu, že nám budou vráceny peníze. Pan Vejvoda nám již několikrát slíbil, že peníze budou poslány na náš účet, doposud se tak však nestalo. Opravdu tuto cestovní kancelář nedoporučuji.
Dobrý den, peníze byli již dávno vráceny všem účastníkům, kterých se tato nepříjemná situace týkala. A pokud se podívám konkrétně na Vás pane Nádvorníku, tak peníze byly již také vráceny, tudíž prosím zkontrolujte na bankovním účtu a nebo mě prosím kontaktujte přímo na emailu roman@skytour.cz nebo telefonu 728984001 ohledně toho, zda číslo bankovního účtu, které jste zaslali je správné, jelikož peníze od nás již opravdu odešly.
Krásný výlet doporučuji. Nejkrásnější byli delfíni, tygři a bílí medvědí. Průvodkyně z autobusu Norimberk 2 byla uzasna a v podstatě celou cestu vyprávěla o historii města :-)
Jediné mínus byl zpožděný odjezd z Plzně o skoro třičtvrtě hodiny, ale nam to nevadilo. Paní z cestovky kazdemu zavolala a informovala ho situaci.
Nic, zájezd se nekonal
My na cestě den předem do Prahy (zájezd do Zoo v Norimberku) a zpráva: zájezd musel být z mimořádných důvodů zrušen. Zklamání, co dál? Za hodinu zpráva: berte předchozí zprávu jako bezpředmětnou, zájezd se koná. My hurá, nakonec se do Norimberku a Zoo jede! Za čtvrt hodiny třetí zpráva, že je zájezd definitivně zrušen. Takové jednání určitě není známkou profesionální cestovní kanceláře a za mě rozhodně nedoporučuji!!! Vyhozené peníze za cestu do Prahy a otrávená nálada
Ve výsledku jsme si užili Norimberk jen díky prohlídce města, které jsme prošli sami a samozřejmě 20 minutové delfíni show.
Celková organizace byla příšerná.
Voucher byl zakoupený a bylo napsáno, že dva týdny předem dostaneme info, psala jsem několika mailu a pokyny jsem dostala až 5 dnu před odjezdem, dále firma vůbec nekomunikovala, při volání měli vždy záznamník a zpátky se za týden vůbec neozvali
Na místě měl být bus v 5–45 s tím že v 6 se mělo odjet, bus přijel skoro v 6 a na místě se zjistilo, že jeden bus se rozbil a tý, který měli jet v něm, se měli doprošovat ve zbylých 2 busech, zda můžou jet s námi, tím se odjezd zdržel skoro o půl hodiny
V autobuse jsem byla umístěná na druhým konci od mé rodiny.
Řidiči hned na začátku zakázali jíst v busu a průvodkyně je musela přemlouvat, aby nám to později povolili.
Hned na začátku bylo sděleno, že v tom „luxusním busu“ – jak bylo uvedené ve voucheru, bohužel nefunguje záchod, rusky mluvící řidiči mezi sebou řešili, že jen to nechtějí otevřít, takže záchod fungoval.
Pak řidiči se zakecali a zapomněli si vyzvednout lidi v Berouně, museli jsme se vrátit zpátky a tím jsme se zas zdrželi.
Na místo jsme přijeli o hodinu později.
Průvodkyně nám sdělila, že vlastně v zoo nikdy nebyla a na delfíni show už vůbec.
V Zoo už jsme průvodkyni neviděli.
Tzv. Delfinárium je pouze jedná z části zoo.
Vzhledem k tomu, že hlavní záměr lidi co tam jeli, bylo delfinárium, tak jsme čekali něco více, než skoro hodinové čekání na 20 minutovou show.
Celkově zoo nebylo nějak obzvlášť pěkné, všude jen stromy a žádná zvířata.
Po prohlídce zoo jsme vyrazili do města na zvlášť zaplacenou prohlídku města, průvodkyně řekla, že nám poradí nějaké tipy kam jít na levnější místo.
Ale bohužel prohlídka dopadla tak, že průvodkyně neměla ani mikrofon, ani nějaké poznávací znamení, vůbec ji nebylo slyšet, a když jsme šli do kostela s ní, tak po prohlídce kostela už jsme ji v tom davu nenašli a tak naše zaplacená prohlídka skončila asi po 10 minutách a nic jsme nezjistili.
Cestou zpátky kvůli tomu, že řidiči stále nechtěli otevřít záchod, tak jsme se zbytečně zastavovali 2× navíc a tím se způsobilo asi hodinové zpoždění.
Tuto akci rozhodně nedoporučuji a slevomatu bych doporučila s touto cestovní agenturou nespolupracovat.
Dobrý den,
bohužel nevím, kde jste viděli informaci o tom, že pokyny k odjezdu rozesíláme dva týdny před odjezdem. Pokyny k odjezdu jsme nikdy neposílali dva týdny před odjezdem, zasíláme vždy cca týden před odjezdem. Po vyplnění rezervačního formuláře se Vám zobrazí potvrzení rezervace a informace o tom, že pokyny obdržíte přibližně týden před odjezdem. Přibližně nemusí znamenat přesně týden. Tudíž 5 dnů před odjezdem mi připadá v pořádku.
Proč jste byla umístěna v autobuse na druhém konci od Vaší rodiny tedy netuším, možná proto, že jste se neřídila pokyny při vytváření rezervace, kdy je třeba u všech účastníků, kteří patří k sobě uvést stejný email a nebo pokud si přejete uvést více emailů, tak uvést do poznámky, ke které osobě účastník patří. Při vytváření zasedacího pořádku na toto bereme vždy ohled. Průvodkyně pak již sedadla klientům nemění.
O víkendech a ve všední dny mimo pracovní dobu máme na telefonu záznamník.
Jeden z autobusů byl skutečně mimo provoz, dopravce nás o této skutečnosti informoval den před odjezdem, udělali jsme maximum k zajištění náhradního autobusu, nicméně vzhledem k silné sezóně se nám to již nepodařilo. Způsobilo nám to všem velké nepříjemnosti a s tímto dopravcem již do budoucna nemáme v plánu spolupracovat. Všechny dotčené klienty jsme neprodleně kontaktovali s návrhem řešení. Ti, kteří přišli k autobusu, tak předem souhlasili s tím, že pojedou pouze pokud se uvolní nějaké místo ve zbylých dvou autobusech.
Naprosto rozumím tomu, že pokud jste očekávali pokyny k odjezdu dva týdny před odjezdem a přišli až 5 dnů před odjezdem a pak navíc byl autobus v den odjezdu zpožděn o cca 10 minut, nikoliv půl hodiny, tak následně jste již na celý den nahlíželi negativní optikou a nelíbila se Vám ani ZOO ani prohlídka, což mě samozřejmě mrzí a průvodkyni jistě taky.
Děkuji za zpětnou vazbu, ale vzhledem k tomu, že jste neuvedla v tomto hodnocení Vaše skutečné jméno, nejsem schopen nějaké výše uvedené skutečnosti ověřit, například ty sedadla. Budu rád, když mě kontaktujete na emailu roman@skytour.cz
Roman Vejmola, CA Skytour
- pěkný nový autobus
– milá průvodkyně, která o Norimberku věděla opravdu hodně
– řidič byl ochotný nás vysadit v ČR po cestě i mimo nástupní/výstupní místo
– ZOO moc pěkná, s delfíny i lachtany předvádí skvělé kousky
– historické centrum města Norimberk má krásnou atmosféru
- CK slíbila 3 autobusy, byly jen 2, takže ráno při odjezdu byl trochu zmatek
– po vyplnění rezervace nepřišlo žádné potvrzení, když jsem napsala dotaz e‑mailem, tak mi nikdo neodpovědl
Vše ostatní OK.
Nejdříve byla v autobusu moc zima, poté moc horko a vydýchaný vzduch.
Výhoda je zásadní a to je cena, když pojedete autobusem na vlastní pěst, máte dražší jízdenku, musíte se dopravit MHD k ZOO a ještě máte dražší vstupné. Takto byla levnější jízdenka, do ZOO se kupovalo skupinové vstupné, tudíž jsme ušetřili i na tomto a autobus nás dovezl k ZOO a poté do města.
Delfíní představení opravdu stojí za to vidět.
Paní průvodkyně byla znalá jak města, tak cesty a řidiči s námi jeli ohleduplně. Na naší straně úplná spokojenost.
Všechno, zejména delfinárium
Jeli jsme za delfíny a ti byli naprosto úžasní, takže výlet stal opravdu za to. A město Norimberk byla už taková třešnička na dortu.
Nemohli jsme si vzít kávu do autobusu, museli jsme ji vypít jedním lokem venku.