Pani s pánem nás velice mile přivítali, ale bohužel ubytování bylo u velice frekventované silnice, což jsme si uvědomili až na místě a jeden z pokojů byl velice silně cítit nespecifikovaným zápachem, asi nátěrem nábytku.
jídlo nic moc – polotovary, kočičí chlupy v jídle, kočky v restauraci a kuchyni
čistota na pokoji
Brzké zavření restaurace
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Pokud jde o jídlo, 100 lidí - 100 chutí. Polotovary zčásti využíváme, těžko bychom při našem malém provozu uchovali např. čerstvé ryby, takže třeba obalovanou tresku máme skutečně zamraženou. Na výběr jsou ale i jídla, která připravujeme bezprostředně. Jsme na venkově a zvířata jsou opravdu kolem domu. Pokud byly v jídle kočičí chlupy (nevím jak bylo identifikováno, že jsou to kočičí chlupy), bylo jistě na místě upozornit na tuto skutečnost hned. Takto se dostaneme do roviny tvrzení proti tvrzení. Primárně jsme penzion a k ubytování poskytujeme polopenzi, nemáme restaurační provoz v pravém slova smyslu, prostory "restaurace" slouží jen k účelům snídaní a večeří. Proto nejsou otevřeny déle než po dobu podávání jídla. Penzion poskytuje dostatek prostoru pro posezení. Děkujeme za pochopení.
- Paní majitelka byla velmi příjemná a ochotná
– Hodně velké porce dobrého jídla ať už snídaně, tak večeře
– Velké pokoje
– Celkově hezké prostředí
– Snaha ze strany majitelů
– Byli jsme spokojeni a kdyby se vylepšil pořádek, tak by hotel neměl vadu :)
- Opravdu velké pavučiny po celém pokoji, především u skříně, kde je zásuvka ovšem byl i plný strop a koupelna
– Prosili jsme o nějaký ze dvou pokojů, byl nám údajně zarezervován a poté jsme dostali bez jakéhokoliv varování jiný což náš mrzelo (mohlo alespoň proběhnout, že tento pokoj zarezervovat nejde)
– Bohužel kromě pavučin jsme v pokoji našli i hromady prachu a drobky po zemi + přítel měl špinavé povlečení
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení,
chyba v rezervaci nás velmi mrzí. Co se týče nepořádku, rádi bychom byli upozorněni ihned, zpětně to už nelze řešit. Povlečení bychom hned vyměnili a reklamovali v prádelně.
Dana Benke