Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Řím, Neapol, Vesuv, Pompeje i Capri vč. dopravy a noclehů v hotelu se snídaní

4,0 / 5 CK Quality Travel Řím - Itálie 55 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Radka

Dobrý den,
Jaké počasí bývá v říjnu v Itálii?

CK QUALITY TRAVEL

Dobrý den,

počasí je velmi příjemné, ne přímo na koupání, ale na poznávání fajn, cca 15–20 stupňů.

Přejeme pěkný den.

Pavlína

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se vouchery dají uhradit flexi passy?

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlínko,

moc mě to mrzí, ale bohužel akceptujeme pouze Benefity či elektronické Sodexo :-(

Děkuji a hezký den. Míša

Miriam

Dobrý deň
Chcela by som sa len uistiť, že je možné si zakúpiť iba 1 voucher a potom doplatiť 1-lôžkovú izbu.
Ďakujem

Quality Travel

Dobrý den,
ano určitě je možné si zakoupit jeden kupón a potom v CK doplatit příplatek za jednolůžkový pokoj

Pěkný den

Miriam

Dobrý deň Monika, nie je to možné ja som sa o tom informovala. Ale ak by sme šli v rovnakom termíne, tak mne nerobí problém zdielať izbu s niekym cudzím.

Monika

Dobrý den,

prosím o info, zda je možné zakoupit zájezd jako jednotlivec a možnost spárování s někým, kdo by eventuelně byl přihlášen také jako jednotlivec).
 děkuji

Quality Travel

Dobrý den,
bohužel nespojujeme dvě neznámé osoby. V případě, že budete cestovat sama, tak je potřeba zakoupit jednolůžkový pokoj.

Pěkný den

Kristýna

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda i v případě zdravotních problémů a nemožnosti nástupu na zájezd se uplanují storno podmínky, které máte uvedeny v podrobnějších informacích, nebo se to v tomto případě řeší individuálně (jak)? Děkuji za odpověď.

CK QUALITY TRAVEL

Dobrý den,

pokud si společně se zájezdem sjednáte i cestovní připojištění přes CK, v případě nemoci Vám pojišťovna může při předložení lékařské zprávy uhradit až 80 % z ceny zájezdu. CK ovšem uplatňuje storno podmínky tak, jak jsou stanovené, těsně před odjezdem je to tedy 100% storno (již je objednaný hotel, rezervována místa atd.).

Přejeme pěkný den.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru