Matrace Tropico Visco Baron s paměťovou a flexifoam® pěnou
Hodnocení podniku Horeka shop
Bohužel matrace po 3 letech je uprostřed prolezela. A to nemám ani 90 kilo. Bohužel.
rychlost dodání, balení matrace velmi dobře vymyslené
Matrace používam bezmála rok, bohužel musím skonstatovat, že mám pocit jestli neležím náhodou v příkopě, jelikož je matrace dost proležená, zejména v oblasti pánve.
Na obranu výrobce/prodejce, za tú cenu obstojná kvalita. příšte bude lepší nápad připlatit si za kvalitnější matraci.
Dobrý den,
prosíme o zaslání reklamace na email: slevomat@horeka-shop.cz.
S pozdravem
Horeka team
Matrace se rozpadá, je z nevhodného materiálu. Budu ji reklamovat
Dobrý den,
děkujeme za recenzi a musíme přiznat, že jsme docela zaskočeni Vaší negativní zkušeností s danou matrací. Tato matrace patří k nejprodávanějšímu typu a doposud je bez reklamací s velkou spokojeností u zákazníků.
Po Vašem hodnocení ovšem stále čekáme na přijetí reklamace na objednavky@horeka-shop.cz
S pozdravem
Horeka team
Dodávka dle termínu
Vše OK
Za tu cenu je to v pořadku. Tvrdší, takže za mě palec nahoru. Uvidíme za jak dlouho se proleží.
Delší doba avizovaného dodání (přes 14 dní). Nakonec dorazila asi za 9 dní od objednání. Manželka říká, že z ní cítí zatuchlinu, ale já ne, tak kdo ví…
S matracmi sme velmi spokojni, vypratelny pohodlny potah, dalo sa na nich spat aj na zemi, lebo su dost hrube. pouzivame ich uz nejaku dobu a nelutujeme.
Dodávka po telefonické dohodě ihned vyřízena. Matrace dle očekávání.
Žádná vytka
Na to jak je vysoká, tak neni zas tak moc bytelná
Hodně měkká
Krásné spaní:)
Kvalita zpracování
Pohodlné spaní
Pěkná vůně matrací
Malá váha matrací
Dlouhá doba dodání
Perfektní
Úžasný přístup obchodu. A dárečky navíc :)
Cena
Moc tvrdá
Matrace super !!!
Dcera je invalidní a nemůže si je vynachválit.
Vše v naprostém pořádku.
vše probíhalo hladce, zada prestaly bolet
od te doby nemuzu vsak plynule v noci spat
Rychlá komunikace a dodání
Rychlé a bezproblémové dodání
- Ani ne pět minut po odeslání objednávky jsem psal email s žádostí o změnu adresy, toto nebyl obchod schopen za několik dní zpracovat či alespoň odpovědět, že nelze.
– Zásilka dorazila o 11 (!!!) dní dříve než obchod avizoval, matrace mi tak zatím spíše překáží, a ještě na špatné adrese.
Dobrý den,
naše emaily čteme a běžně měníme adresu včetně termínu doručení, poněvadž tento požadavek má více zákazníků, kteří nám tuto informaci většinou volají nebo požadují zpětné potvrzení emailu. Bohužel Váš email jsme neobdrželi, jinak bychom se Vám snažili vyjít vstříc, tak jak to běžně děláme. Emaily jsme nyní znovu procházeli a Váš požadavek jsme nenašli. Pokud rozměr matrace máme skladem, snažíme se je odeslat co nejdříve, jelikož většina zákazníků dřívější doručení oceňuje. Zákazníkům chodí info z Toptransu o odesílání zboží, kde máte přímo Vy možnost si změnit nejen termín ale i adresu doručení, pokud byste nevyužil této možnosti, tak se dá pak přímo domluvit s řidičem v den doručení na jiný termín předání zboží případně jinou adresu doručení.
Tato situace nás mrzí, ale nemůžeme Vám vyhovět, když uvedete špatnou adresu doručení při objednávání zboží a my poté neobdržíme změny v objednávce.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tým HOREKA shop