Kategorie

Horeka shop

4,6 / 5 (595 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Naprosto luxusní matrace. Moji kluci jsou spokojeni a to je hlavní. Rychlé dodání jako bonus. Vřele všem doporučuji.“

Dnes otevřeno: 8:00–16:00 Zobrazit všechny dny
Dnes otevřeno: 8:00–16:00 Zobrazit všechny dny

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Nebo se podívejte přímo do kategorií Zboží, Ložnice

Hodnocení podniku Horeka shop

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Lucie

Tvrdší strana je pro mě ideální

Z měkčí strany mě bolí záda

24. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Alexandra

Naprosto luxusní matrace. Moji kluci jsou spokojeni a to je hlavní. Rychlé dodání jako bonus. Vřele všem doporučuji.

Hodnocená nabídka: Matrace Visco Baron
21. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Kamila

Od té doby, co spím na tomto polštářku, nadobro přestaly moje neustálé ranní bolesti zad… doporučuju!

20. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jana

Rychlost dodání a prodloužený rozměr matrace za dobrou cenu.

Matrace Tropico Geltech Alfa je po necelých 2 letech proleželá, takže jsem ji reklamovala. Viz foto použité při reklamaci – proležení je větší než 3 cm, což mi u matrace v této cenové kategorii přijde na pováženou.
Dne 20.2.2017 mi byla reklamace uznána (nicméně celé reklamační řízení se táhne od 3. ledna 2017), ale i měsíc po uznání reklamace a přes týden od svozu vadných matrací k výrobci nemám k dnešnímu dni (20.3.2017) peníze vrácené na svém účtu .

Jednání Slevomatu v této záležitosti na mě působí velmi neseriózně, obávám se, jestli svoje peníze (11 499 Kč) vůbec ještě uvidím.

Dnes jsem si všimla, že tyto matrace jsou opět v nabídce Slevomatu a dokonce se u nich uvádí i jiná tvrdost než v popisku z nabídky roku 2015, kdy jsem matrace kupovala já. V roce 2015 se matrace Tropico Geltech Alfa prezentovala jako matrace s tvrdostí stupně 4 ze 7 na jedné straně a s tvrdostí 5 ze 7 na druhé straně. V dnešní nabídce se u stejné matrace uvádí tvrdost jedné strany 2–3/7 a druhé strany jako 4–5/7. To na mě působí, jako když Slevomat neví, co vlastně prodává.

Každopádně nákup NEDOPORUČUJI! Ať už kvůli NEkvalitě matrací a jejich brzkému proležení (u žádné matrace se mi až dosud nestalo, že by z ní byl po 2 letech „příkop na spaní“), tak už kvůli průtahům u případného reklamačního řízení a s vracením peněz, při kterém dochází k porušení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, konkrétně § 19 odst. 3.

Vyjádření partnera
Horeka shop Před 8 dny

Dobrý den,

reagujeme na Vaši recenzi, díky které jsme teprve zjistili, že reklamujete dané matrace.

VŽDY je nutné reklamovat zboží u eshopu, kde jste výrobky zakoupila! Nikoli u zprostředkovatele - tedy Slevomatu. Jelikož jste dané matrace zakoupila u nás tedy eshop HOREKA, je tedy nutné poslat danou reklamaci na pousouzení nám, tím že se tak nestalo, způsobilo Vám to zbytečné komplikace v podobě zdlouhavého řešení, jelikož zprostředkovatel Slevomat není oprávněn řešit reklamace za nás, protože on Vám daný výrobek neprodal. Kdyby jste kontaktovala přímo nás - prodejce, tak by tato situace vůbec nenastala a ušetřila byste zbytečné nepříjemnosti sobě i nám, tím že jsme o dané reklamaci nevěděli, tak jsme Vám ani nemohli vyjít vstříc, natož vrátit částku za dané matrace, o reklamaci jsme se dozvěděli, až prostřednictvím této recenze, kdy Vás obratem kontaktovalo telefonicky naše obchodní oddělení, abychom se vůbec obeznámili s danou situací, která nastala a mohli tak najít, co nejrychlejší řešení ku Vaší spokojenosti. Pokud se jedná o první reklamaci, tak není možné vrácení peněz, řešení spočívá ve výměně poškozené části matrace - respektive jádra, kdy Vám výrobce dodá kompletně nová jádra a ty stará si převezme.

Do budoucna je tedy lepší se vždy spojit přímo s prodejcem, ať už telefonicky nebo emailem, abychom Vám mohli pomoct s nalezením řešení, v co nejkratší lhůtě dle zákona ku Vaší spokojenosti.

Přejeme Vám pěkný den

Tým HOREKA shop

20. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Lenka
19. 3. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (228)