Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Přepychový pobyt v impozantním zámku Chateau Zbiroh
Hodnocení podniku Chateau hotel Zbiroh
Pěkné stylové ubytování, výborná večeře, prohlídka zámku vyčerpávající- velmi milá průvodkyně
bylo to super ale moc kratke:)
Pobyt byl velice pěkný jak prostředím tak chováním personálu.
Fantastický milý a ochotný personál hotelu a restaurace. Zejména číšník Petr a recepční. Rozhodně se sem ještě vrátíme.
Snad jen ceny v restauraci mi přijdou zbytečně vysoké.
Pobyt se nám opravdu velmi líbil. Zámek a jeho okolí je nádherný, krásné hotelové pokoje i chodby. Personál ochotný. Služby wellness dostačující. Prohlídka zámku se nám taktéž velice líbila.
Restaurace – ne, že bych byla vyloženě nespokojená, ale rozhodně je to slabá stránka pobytu v hotelu. Ceny jsou strašně přemrštěné (např. velká Plzeň za 50,– Kč) a kvalita jídla dle mého není na takové úrovni, aby to stálo tolik peněz. Takže určitě buď slevnit anebo (to asi spíše) zvednout úroveň jídel v restauraci. Takže to je jediný důvod, proč dávám „jen“ 4 hvězdy. Jinak snídaně mi přišly OK, velký výběr a všeho dostatek.
bydlení pod střechou – velké horko na pokoji, které nešlo vyvětrat
Musím vychválit masérku, která byla opravdu úžasná. To samé musím říci i průvodci zámku a hradu. Byl velmi milý, sečtělý a věnoval se našim dotazům i po prohlídce skoro další hodinu. Vybavení hotelu bylo také luxusní, ovšem TV starého typu bez nulového výběru programů se pro pětihvězdičkový hotel vůbec nehodí. První privátní wellness pobyt byl skvělý. Výtečné dezerty v restauraci. Prostředí se nám také líbilo.
Bohužel se nám toho nelíbilo poměrně hodně. Bylo s námi jednáno jako s těmi, co přijeli přes slevový portál. Uvítání proběhlo velmi nepříjemně. Místo přivítání jsme dostaly přednášku jako malé děti, že nemáme demolovat nábytek, že wellness na jeden voucher nám prakticky propadá, když půjdeme dva pokoje najednou. Přednes tedy příšerný. Byly jsme v šoku. Týkalo se jen jedné recepční. To samé restaurace. Jedna obsluhující slečna byla neustále velmi nepříjemná. V restauraci jsme si musely platit vodu, kuchyně nebyla nikterak úchvatná na to, že to je pětihvězdičkový hotel. Večeře (vepřová žebra) nás úplně zklamala. Prakticky jsme dostaly jen 5 cm široké dva kousky od žeber, jinak bylo doplněno pečeným bůčkem. U snídaně jsme si musely říkat o doplnění sortimentu. Kozí sýr na salátu byl neupečený a polníčkový salát jsme hledaly. Neochota obsluhovat nás na zahrádce, ačkoliv ostatní hosté obsluhovaní byli. Káva podávaná bez vody byla pro nás v takovém typu restaurace a hotelu nepřípustná. Největší šok jsme však měly po návštěvě naší druhé hodiny (druhý den večer) privátního wellness. V „privátním wellness“ byl dvojí pár bot (dámské i pánské), takže slovo privátní bylo nemístné. Místo prostěradel, osušek a ručníků jsme dostaly roztrhané předložky před vanu. Vírivka byla odporně špinavá (foto přikládám). V sauně ležela rozbitá opěrka a sprcha určená k osprchování po sauně byla plná použité vody, která nešla vypustit. Takto byl připraven pro nás wellness. Z hygienických důvodů jsme tedy volaly na recepci, ať to dají do pořádku. Nebyli to schopni zajistit a tak jsme rozčilené odešly a řešily na recepci situaci. Jako kompenzace nám nejprve bylo nabídnuto, že wellness platit nebudeme. To jsme zuřily, protože to není ani kompenzace, ale povinnost. Toto bylo na zavolání hygieny a uzavření wellness. Následně nám byl zanesen sekt. Moc se nepředali, jelikož tento sekt stojí do 150,–. Očekávaly jsme kompenzaci třeba na neomezenou konzumaci nápojů v restauraci, což by bylo adekvátní. Vysvětlení dvou párů bot bylo, že tam byl pár na masáži. Je mi líto, ale byla to skutečně sprostá lež, nehledě na to, že v privátním wellness nemá nikdo jiný kromě dané osoby být. Masérka totiž odešla hned po mé masáži. Ještě jsem se s ní osobně loučila a děkovala ji za skvělé služby. Vysvětlení špíny ve wellness bylo, že tam bylo prý ten den hodně lidí. Toto není omluva a pokud nezvládají wellness udržet v čistém stavu, nemohou ho provozovat. Prostě lidi jsou „čuňata“ a místo umytí u sauny se myjou ve vířivce a bazénu. Toto nám tak zkazilo skvělý den, pobyt a pozdní odpoledne, kdy jsme se místo odpočinku musely jen procházet. Dokonala to již zmíněná večeře a i ranní snídaně, kdy se doprošujete o máslo či mléko vše završila. Dále nebyla k dispozici Wi‑Fi na hotelu, což nás taky šokovalo. Tento hotel si rozhodně nezaslouží pět hvězd. Již jsme měly možnost přes Slevomat být ve čtyřhvězdičkovém hotelu, balíček byl stejného typu s privátním wellness a tak jsme mohly srovnávat. To se ani srovnat nedá. Ochota personálu, komunikace, vybavení, restaurace atd. bylo opravdu na pět hvězd. Toto bohužel na lepší tři.
Krásné ubytování přímo na zámku, dobré snídaně a žebra k večeři. Sympatický wellness a velmi vydařená prohlídka zaměřená na Karla IV. – sami jsme si pak přikoupili ještě druhou, zámeckou.
Na televizi bylo jen pár programů, některé navíc ne se zrovna ideálním obrazem. Navíc takovému pokoji by slušela plochá obrazovka, ne stará bedna. Internet jen po kabelu, žádná Wi‑Fi.
Prostředí, pokoje, koupelna, zámecká krčma, wellness, a přístup personálu
Na pokoji 13 je jedna matrace totálně proleželá.
Prijemny personal, pekne pokoje,
Cistota pokoje, ceny v restauraci
Musím vychválit masérku, která byla opravdu úžasná. To samé musím říci i průvodci zámku a hradu. Byl velmi milý, sečtělý a věnoval se našim dotazům i po prohlídce skoro další hodinu. Vybavení hotelu bylo také luxusní, ovšem TV starého typu bez nulového výběru programů se pro pětihvězdičkový hotel vůbec nehodí. První privátní wellness pobyt byl skvělý. Výtečné dezerty v restauraci. Prostředí se nám také líbilo.
Bohužel se nám toho nelíbilo poměrně hodně. Bylo s námi jednáno jako s těmi, co přijeli přes slevový portál. Uvítání proběhlo velmi nepříjemně. Místo přivítání jsme dostaly přednášku jako malé děti, že nemáme demolovat nábytek, že wellness na jeden voucher nám prakticky propadá, když půjdeme dva pokoje najednou. Přednes tedy příšerný. Byly jsme v šoku. Týkalo se jen jedné recepční. To samé restaurace. Jedna obsluhující slečna byla neustále velmi nepříjemná. V restauraci jsme si musely platit vodu, kuchyně nebyla nikterak úchvatná na to, že to je pětihvězdičkový hotel. Večeře (vepřová žebra) nás úplně zklamala. Prakticky jsme dostaly jen 5 cm široké dva kousky od žeber, jinak bylo doplněno pečeným bůčkem. U snídaně jsme si musely říkat o doplnění sortimentu. Kozí sýr na salátu byl neupečený a polníčkový salát jsme hledaly. Neochota obsluhovat nás na zahrádce, ačkoliv ostatní hosté obsluhovaní byli. Káva podávaná bez vody byla pro nás v takovém typu restaurace a hotelu nepřípustná. Největší šok jsme však měly po návštěvě naší druhé hodiny (druhý den večer) privátního wellness. V „privátním wellness“ byl dvojí pár bot (dámské i pánské), takže slovo privátní bylo nemístné. Místo prostěradel, osušek a ručníků jsme dostaly roztrhané předložky před vanu. Vírivka byla odporně špinavá (foto přikládám). V sauně ležela rozbitá opěrka a sprcha určená k osprchování po sauně byla plná použité vody, která nešla vypustit. Takto byl připraven pro nás wellness. Z hygienických důvodů jsme tedy volaly na recepci, ať to dají do pořádku. Nebyli to schopni zajistit a tak jsme rozčilené odešly a řešily na recepci situaci. Jako kompenzace nám nejprve bylo nabídnuto, že wellness platit nebudeme. To jsme zuřily, protože to není ani kompenzace, ale povinnost. Toto bylo na zavolání hygieny a uzavření wellness. Následně nám byl zanesen sekt. Moc se nepředali, jelikož tento sekt stojí do 150,–. Očekávaly jsme kompenzaci třeba na neomezenou konzumaci nápojů v restauraci, což by bylo adekvátní. Vysvětlení dvou párů bot bylo, že tam byl pár na masáži. Je mi líto, ale byla to skutečně sprostá lež, nehledě na to, že v privátním wellness nemá nikdo jiný kromě dané osoby být. Masérka totiž odešla hned po mé masáži. Ještě jsem se s ní osobně loučila a děkovala ji za skvělé služby. Vysvětlení špíny ve wellness bylo, že tam bylo prý ten den hodně lidí. Toto není omluva a pokud nezvládají wellness udržet v čistém stavu, nemohou ho provozovat. Prostě lidi jsou „čuňata“ a místo umytí u sauny se myjou ve vířivce a bazénu. Toto nám tak zkazilo skvělý den, pobyt a pozdní odpoledne, kdy jsme se místo odpočinku musely jen procházet. Dokonala to již zmíněná večeře a i ranní snídaně, kdy se doprošujete o máslo či mléko vše završila. Dále nebyla k dispozici Wi‑Fi na hotelu, což nás taky šokovalo. Tento hotel si rozhodně nezaslouží pět hvězd. Již jsme měly možnost přes Slevomat být ve čtyřhvězdičkovém hotelu, balíček byl stejného typu s privátním wellness a tak jsme mohly srovnávat. To se ani srovnat nedá. Ochota personálu, komunikace, vybavení, restaurace atd. bylo opravdu na pět hvězd. Toto bohužel na lepší tři.