zpoždění, tj. čekání nejméně 20 minut při objednání, masáž hlavy trvala velmi krátce, po ostříhání se již mytí vlasů nedočkáte
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Ano, uznávám - dostat se do skluzu není tak těžké, zvlášť v odpoledních hodinách, kdy předešlí klienti nepříjdou včas, ale vždy to bude vina kadeřníka.
Ano , uznávám , že masáž hlavy netrvá 30 minut tak jak to dělají Thajské masérky- to by střih netrval 30 minut ale hodinu za dvojnásobnou cenu.
Ale že by jste se zmínil- respektive požádal o druhé myti- tak to mi nějak uniklo!!! Rozhodně u tohoto voucheru se dvě mytí neprovádí- ale kdyby jste požádal, jistě bych Vás neodbyla!!!
Proto prosím VŠECHNY co příjdou se ke mě ostříhat -KOMUNIKUJTE, stěžujte si na místě a ne měsíc po ostříhání. Já přímou kritiku vítám - z ní se učím, stěžovat si přes hodnocení je dětinské, nemyslíte?
Palec dolů za prostředí??? To je snad omyl - a pokud ne, tak všem kteří nemají rádi nové, čisté, moderní a prostorné salony doporučím, aby k nám nechodili, děkuji Hanka