Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Jana
srpen 2016
2,0/5
Pani s pánem nás velice mile přivítali, ale bohužel ubytování bylo u velice frekventované silnice, což jsme si uvědomili až na místě a jeden z pokojů byl velice silně cítit nespecifikovaným zápachem, asi nátěrem nábytku.
jídlo nic moc – polotovary, kočičí chlupy v jídle, kočky v restauraci a kuchyni
čistota na pokoji
Brzké zavření restaurace
Vyjádření podniku
Před 8 roky
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Pokud jde o jídlo, 100 lidí - 100 chutí. Polotovary zčásti využíváme, těžko bychom při našem malém provozu uchovali např. čerstvé ryby, takže třeba obalovanou tresku máme skutečně zamraženou. Na výběr jsou ale i jídla, která připravujeme bezprostředně. Jsme na venkově a zvířata jsou opravdu kolem domu. Pokud byly v jídle kočičí chlupy (nevím jak bylo identifikováno, že jsou to kočičí chlupy), bylo jistě na místě upozornit na tuto skutečnost hned. Takto se dostaneme do roviny tvrzení proti tvrzení. Primárně jsme penzion a k ubytování poskytujeme polopenzi, nemáme restaurační provoz v pravém slova smyslu, prostory "restaurace" slouží jen k účelům snídaní a večeří. Proto nejsou otevřeny déle než po dobu podávání jídla. Penzion poskytuje dostatek prostoru pro posezení. Děkujeme za pochopení.