Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
30minutové masáže dle vlastního výběru
Hodnocení podniku Studio Belle
Přístup personálu, ochota.
Nemám co vytknout
Profesionální a milý přístup, blízkost MHD.
Nevím o ničem
milá slečna masérka, příjemná masáž, hezké a čisté prostředí :)
přístup ochota.
Skvělé prostředí, úžasná komunikativni masérka a boží masáž. Stoprocentně doporučuji a určitě sem znovu zavítám :)
pěkné prostředí
Mila a rychla obsluha, vyborne jidlo
V nabídce voucheru pro toto kadeřnictví byla uvedena jiná adresa – nám. Svobody v Brně. Při telefonické objednávce jsem zjistila, že se zatím kadeřnictví přestěhovalo až do Heršpic, což bylo zřejmě důvodem pro inzerci na Slevomatu. Střih a barvu hodnotím průměrně, nevím proč si toto kadeřnictví říká „studio“. Dle mého názoru jde o obyčejné kadeřnictví.
Pěkný den, studio Belle mělo dvě pobočky. Na základě většího zájmu o pobočku v Horních Heršpicích kvůli parkování se pobočky sloučily do jedné a to v Horních Heršpicích. Slevomat informoval v říjnu všechny klienty, co si zakoupili voucher na nám. Svobody s variantami vrácení peněz, či uplatnění voucheru v Horních Heršpicích. Studio Belle nemá pouze kadeřnictví, proto se nazýváme studio - mimo jiné služby nabízíme i pedikúru, manikúru, modeláž nehtů, masáže, kosmetiku, solárium, permanentní make up, IPL ošetření, face lift, ......Tyto služby nemáme v prostorách kadeřnictví, kde jste byla, ale v klidové části v I. NP. Děkujeme za Váš názor a hodnocení. Přejeme pěkný den. STUDIO Belle
Vše, přístup kadeřnice
Chtěla jsem nabarvit na styl Ombré a musím říct, že to se slečně opravdu povedlo. Bylo to skoro tak, jak jsem chtěla a moc se mi to líbilo. Ale ostříhání, no, nechala jsem slečně volnou ruku a šmikla asi tak 3×, takže účes nic moc.
Příjemné prostředí, milá a šikovná kadeřnice
Děkujeme moc za Váše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byla spokojená.:-)
Prijemne prostredi, vcetne celkoveho pristupu a konecneho vysledku😊
Moc děkujeme. Vážíme si Vaší spokojenosti, která je pro nás nejdůležitější. Tým STUIDA Belle
Moc chválím kvalitní produkty, skvělou lokalitu a hezký salon. :-)
Je to už před měsícem, kdy jsem v salonu byla. Čekala jsem, až vychladnu, ale i tak je mi hrozně, když si na ten zážitek vzpomenu. :-(
Kadeřnice mladá asi po vyučení, byla dost nevhodně oblečená, resp. kraťasy jí končily až moc vysoko, hrozný pohled.. Celou dobu ještě před barvením měla plno řečí, jak jsou všichni kadeřníci amatéři a jak ona umí skvěle stříhat. Barvu jsem si vybrala pěkný odstín, přírodní hnědou na moje hnědé vlasy. Bohužel se kadeřnice na třičtvrtě hodiny ztratila a pak se divila, že to mám skoro černé, navíc flekaté. Po nanešení barvy mi krk neumyla, takže jsem ještě další 2 týdny nemohla nosit culík. Sama jsem ji upozorňovala a ujišťovala mě, že na krku zezadu nic nemám. Po umytí barvy mi v umyvadle začala drhnout vlasy ručníkem přesně tak, jak se to dělat nemá, měla jsem je roztřepené do všech stran. V tom drhnutí jsem ji zastavila v momentě, kdy mě to už bolelo. Na křesle mi začala mokré vlasy rozčesávat hřebínkem, doslova je rvala, co to šlo. Snažila jsem se jí poradit, ať to první profoukne fénem a že to půjde líp, protože takto mi ty vlasy vyrve. Bylo jí to jedno. Navíc mi vlasy špatně umyla, takže mi ještě dávala za vinu, že je musíme umýt ještě jednou, že mi v nich ten kondicioner nějak moc drží. Takže celý proces znovu… Vyfoukat jsem je chtěla přes kartáč a zase jsem dostala chladnou odpověď, že vlasy fouká přes prsty. Takže moje dlouhé vlasy létaly do všech stran a že by měly nějaký tvar, to vůbec. Při odchodu mi kadeřnice řekla, abych napsala sem na slevomat, s čím jsem byla spokojená a s čím nespokojená. Což mě dorazilo, protože mě nechala odejít nespokojenou a ještě mi řekla, ať to napíšu na internet.
Nejsem zlá, ani nepřejícná, takže jsem kadeřnici nechtěla dělat nepříjemnosti. Nicméně příště, až se mi toto stane, tak už vím, že to budu řešit rovnou se zaměstnavatelem takové kadeřnice, které vůbec nevadí, že ničí pověst salonu.
Bohužel jsem 749 Kč vyhodila komínem na to, abych se u vás 2 hodiny nervovala v křesle. :-(
Moc děkuji za Vaši zpětnou vazbu na službu, není první... a díky kterým už u nás kadeřnice skončila a nepracuje. Je nám to moc líto. Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den, STUDIO Belle - Racková Wágnerová
Měla jsem pocit, že kadeřnice práci odbyla. Neměla k dispozici žádné obrázky, jak bude výsledek vypadat, nedokázala mi říct, jak mi barva na mých vlasech chytne, takže výběr bavy byl sázka do loterie… Když se mě ptala, jestli chci vlasy jen vyfoukat přes psty, řekla jsem že nevím, jak jinak by mi to mohla udělat a ona místo nějaké nabídky, odpověděla „Tak dobře“ a vlasy mi vyfoukala přes prsty… Potom jsem chtěla, aby mi udělala přece jen nějaký objem, tak mi „natupírovala“ pár pramenů a stříkla mi do vlasů lak… Vlasy mi zacuchala, že jsem si je musela prsty rozčesávat a stejně mi to do 10 minut zase slehlo. Finální styling tedy nebyl naprosto žádný, navíc mi u tváře vlasy neodbarvila, takže jsem odcházela a nelíbilo se mi to. Dále byla barva nerovnoměrně rozetřená, ve vlasech jsem měla prameny neobarvené nebo špatně chycené. Právě z této obavy jsem si zaplatila tuto cenu a šla jsem k holiči, právě proto, abych si to doma neudělala špatně, ale vypadá to, že barvením doma toho pokazím jistě méně a ještě ušetřím čas i peníze. Barvu jsem chtěla sytě červenou a domů jsem odcházela s červenofialovou… Chtělo se mi opravdu brečet a to jsem úplně normální holka, která módu zas tak neřeší a nad ledačím přivře oko nebo mávne rukou, ale takovou neprofesionalitu a nezájem jsem opravdu nečekala. Zastřižení vlasů se kadeřnici povedlo. Odcházela jsem ale celkově nespokojená, práce nebyla dobře odvedená. Opravu mi nabídli za 350 Kč, což jsem již odmítla, protože nebudu platit za odbytou práci a opravu dohromady 1100 Kč. Nikomu bych tento salon nedoporučila. Mám dojem, že jim na práci a jméně nesejde. Jde tu o peníze a rychle, rychle další zákazník. Rozhodně se poptejte známých na lepší kadeřnictví. Já už bych se sem nikdy nevrátila.
Pěkný den, na základě těchto zpětných vazeb, už u nás kadeřnice nepracuje. Bohužel někdy do lidí nejde vidět hned. Děkujeme Vám tímto za ně. Určitě nám jde o spokojené zákazníky. A pokud je chyba na naší straně, rádi napravíme. Děkujeme ještě jednou za Váš názor, který nás zase posunul někam dopředu. Krásný den.
Neochotná kadeřnice, špatný střih.
Pěkný den, děkujeme Vám tímto za zpětnou vazbu, která nás mrzí. Tato kadeřnice už u nás nepracuje.
pěkné prostředí, příjemná kadeřnice, žádné čekání
Pěkný den, děkujeme. Vážíme si Vaší spokojenosti. :-)
přístup kadeřnice
Velmi mě mrzí Vaše nespokojenost. :-(
Mohla bych Vás poprosit o upřesnění, co bylo v kadeřnictví špatně? Ráda bych tímto případnou chybu s kadeřnicí napravila. Vážíme si našich klientů a klademe si důraz na spokojenost po všech stránkách.
Moc děkuji za Vaší odpověď.
za STUDIO Belle
Racková Wágnerová - jednatelka