Studio Belle

Brno a další pobočka

„milá slečna masérka, příjemná masáž, hezké a čisté prostředí :)“ — Clare, Před 12 měsíci

„milá slečna masérka, příjemná masáž, hezké a čisté prostředí :)“ — Clare, Před 12 měsíci

Studio Belle
Kšírova 217, Brno - Horní Heršpice a další pobočka

Dětské centrum Racíček – pravidelné hlídání dětí

Kšírova 217, Brno – Horní Heršpice, U Studia Belle

Dnes otevřeno 7:30–17:00
Po domluvě lze otevírací hodiny upravit.
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma
U nás se nekouří
Vezměte děti, máme koutek!
Máme dětské hřiště

Studio Belle

Kšírova 217, Brno

Otevírací doba: Nepravidelná - dle domluvy
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Vezměte děti, máme koutek!
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Clare

milá slečna masérka, příjemná masáž, hezké a čisté prostředí :)

Jiří

přístup ochota.

Lucie

Skvělé prostředí, úžasná komunikativni masérka a boží masáž. Stoprocentně doporučuji a určitě sem znovu zavítám :)

Hodnocení podniku Studio Belle

Hodnocení podniku Studio Belle

4,3/5 (242 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Clare

milá slečna masérka, příjemná masáž, hezké a čisté prostředí :)

10. 6. 2017
Jiří

přístup ochota.

24. 5. 2017
Lucie

Skvělé prostředí, úžasná komunikativni masérka a boží masáž. Stoprocentně doporučuji a určitě sem znovu zavítám :)

5. 4. 2017
Jiří

pěkné prostředí

19. 2. 2017
Hana

Mila a rychla obsluha, vyborne jidlo

6. 2. 2017
Okoma

V nabídce voucheru pro toto kadeřnictví byla uvedena jiná adresa – nám. Svobody v Brně. Při telefonické objednávce jsem zjistila, že se zatím kadeřnictví přestěhovalo až do Heršpic, což bylo zřejmě důvodem pro inzerci na Slevomatu. Střih a barvu hodnotím průměrně, nevím proč si toto kadeřnictví říká „studio“. Dle mého názoru jde o obyčejné kadeřnictví.

Vyjádření partnera
Studio Belle Před rokem

Pěkný den, studio Belle mělo dvě pobočky. Na základě většího zájmu o pobočku v Horních Heršpicích kvůli parkování se pobočky sloučily do jedné a to v Horních Heršpicích. Slevomat informoval v říjnu všechny klienty, co si zakoupili voucher na nám. Svobody s variantami vrácení peněz, či uplatnění voucheru v Horních Heršpicích. Studio Belle nemá pouze kadeřnictví, proto se nazýváme studio - mimo jiné služby nabízíme i pedikúru, manikúru, modeláž nehtů, masáže, kosmetiku, solárium, permanentní make up, IPL ošetření, face lift, ......Tyto služby nemáme v prostorách kadeřnictví, kde jste byla, ale v klidové části v I. NP. Děkujeme za Váš názor a hodnocení. Přejeme pěkný den. STUDIO Belle

23. 12. 2016
Jitka

Vše, přístup kadeřnice

23. 12. 2016
Terezka
13. 12. 2016
Dagmar

Chtěla jsem nabarvit na styl Ombré a musím říct, že to se slečně opravdu povedlo. Bylo to skoro tak, jak jsem chtěla a moc se mi to líbilo. Ale ostříhání, no, nechala jsem slečně volnou ruku a šmikla asi tak 3×, takže účes nic moc.

29. 11. 2016
Eva

Příjemné prostředí, milá a šikovná kadeřnice

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Děkujeme moc za Váše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byla spokojená.:-)

10. 11. 2016
Jana

Prijemne prostredi, vcetne celkoveho pristupu a konecneho vysledku😊

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Moc děkujeme. Vážíme si Vaší spokojenosti, která je pro nás nejdůležitější. Tým STUIDA Belle

21. 10. 2016
V

Moc chválím kvalitní produkty, skvělou lokalitu a hezký salon. :-)

Je to už před měsícem, kdy jsem v salonu byla. Čekala jsem, až vychladnu, ale i tak je mi hrozně, když si na ten zážitek vzpomenu. :-(

Kadeřnice mladá asi po vyučení, byla dost nevhodně oblečená, resp. kraťasy jí končily až moc vysoko, hrozný pohled.. Celou dobu ještě před barvením měla plno řečí, jak jsou všichni kadeřníci amatéři a jak ona umí skvěle stříhat. Barvu jsem si vybrala pěkný odstín, přírodní hnědou na moje hnědé vlasy. Bohužel se kadeřnice na třičtvrtě hodiny ztratila a pak se divila, že to mám skoro černé, navíc flekaté. Po nanešení barvy mi krk neumyla, takže jsem ještě další 2 týdny nemohla nosit culík. Sama jsem ji upozorňovala a ujišťovala mě, že na krku zezadu nic nemám. Po umytí barvy mi v umyvadle začala drhnout vlasy ručníkem přesně tak, jak se to dělat nemá, měla jsem je roztřepené do všech stran. V tom drhnutí jsem ji zastavila v momentě, kdy mě to už bolelo. Na křesle mi začala mokré vlasy rozčesávat hřebínkem, doslova je rvala, co to šlo. Snažila jsem se jí poradit, ať to první profoukne fénem a že to půjde líp, protože takto mi ty vlasy vyrve. Bylo jí to jedno. Navíc mi vlasy špatně umyla, takže mi ještě dávala za vinu, že je musíme umýt ještě jednou, že mi v nich ten kondicioner nějak moc drží. Takže celý proces znovu… Vyfoukat jsem je chtěla přes kartáč a zase jsem dostala chladnou odpověď, že vlasy fouká přes prsty. Takže moje dlouhé vlasy létaly do všech stran a že by měly nějaký tvar, to vůbec. Při odchodu mi kadeřnice řekla, abych napsala sem na slevomat, s čím jsem byla spokojená a s čím nespokojená. Což mě dorazilo, protože mě nechala odejít nespokojenou a ještě mi řekla, ať to napíšu na internet.
Nejsem zlá, ani nepřejícná, takže jsem kadeřnici nechtěla dělat nepříjemnosti. Nicméně příště, až se mi toto stane, tak už vím, že to budu řešit rovnou se zaměstnavatelem takové kadeřnice, které vůbec nevadí, že ničí pověst salonu.
Bohužel jsem 749 Kč vyhodila komínem na to, abych se u vás 2 hodiny nervovala v křesle. :-(

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Moc děkuji za Vaši zpětnou vazbu na službu, není první... a díky kterým už u nás kadeřnice skončila a nepracuje. Je nám to moc líto. Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den, STUDIO Belle - Racková Wágnerová

5. 10. 2016
Barboracapkova

Měla jsem pocit, že kadeřnice práci odbyla. Neměla k dispozici žádné obrázky, jak bude výsledek vypadat, nedokázala mi říct, jak mi barva na mých vlasech chytne, takže výběr bavy byl sázka do loterie… Když se mě ptala, jestli chci vlasy jen vyfoukat přes psty, řekla jsem že nevím, jak jinak by mi to mohla udělat a ona místo nějaké nabídky, odpověděla „Tak dobře“ a vlasy mi vyfoukala přes prsty… Potom jsem chtěla, aby mi udělala přece jen nějaký objem, tak mi „natupírovala“ pár pramenů a stříkla mi do vlasů lak… Vlasy mi zacuchala, že jsem si je musela prsty rozčesávat a stejně mi to do 10 minut zase slehlo. Finální styling tedy nebyl naprosto žádný, navíc mi u tváře vlasy neodbarvila, takže jsem odcházela a nelíbilo se mi to. Dále byla barva nerovnoměrně rozetřená, ve vlasech jsem měla prameny neobarvené nebo špatně chycené. Právě z této obavy jsem si zaplatila tuto cenu a šla jsem k holiči, právě proto, abych si to doma neudělala špatně, ale vypadá to, že barvením doma toho pokazím jistě méně a ještě ušetřím čas i peníze. Barvu jsem chtěla sytě červenou a domů jsem odcházela s červenofialovou… Chtělo se mi opravdu brečet a to jsem úplně normální holka, která módu zas tak neřeší a nad ledačím přivře oko nebo mávne rukou, ale takovou neprofesionalitu a nezájem jsem opravdu nečekala. Zastřižení vlasů se kadeřnici povedlo. Odcházela jsem ale celkově nespokojená, práce nebyla dobře odvedená. Opravu mi nabídli za 350 Kč, což jsem již odmítla, protože nebudu platit za odbytou práci a opravu dohromady 1100 Kč. Nikomu bych tento salon nedoporučila. Mám dojem, že jim na práci a jméně nesejde. Jde tu o peníze a rychle, rychle další zákazník. Rozhodně se poptejte známých na lepší kadeřnictví. Já už bych se sem nikdy nevrátila.

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Pěkný den, na základě těchto zpětných vazeb, už u nás kadeřnice nepracuje. Bohužel někdy do lidí nejde vidět hned. Děkujeme Vám tímto za ně. Určitě nám jde o spokojené zákazníky. A pokud je chyba na naší straně, rádi napravíme. Děkujeme ještě jednou za Váš názor, který nás zase posunul někam dopředu. Krásný den.

4. 10. 2016
Popelkamarcela

Neochotná kadeřnice, špatný střih.

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Pěkný den, děkujeme Vám tímto za zpětnou vazbu, která nás mrzí. Tato kadeřnice už u nás nepracuje.

29. 9. 2016
Radka

pěkné prostředí, příjemná kadeřnice, žádné čekání

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Pěkný den, děkujeme. Vážíme si Vaší spokojenosti. :-)

21. 9. 2016
Smrazkova

přístup kadeřnice

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Velmi mě mrzí Vaše nespokojenost. :-(
Mohla bych Vás poprosit o upřesnění, co bylo v kadeřnictví špatně? Ráda bych tímto případnou chybu s kadeřnicí napravila. Vážíme si našich klientů a klademe si důraz na spokojenost po všech stránkách.
Moc děkuji za Vaší odpověď.
za STUDIO Belle
Racková Wágnerová - jednatelka

8. 9. 2016
Giselle

Kadeřnice byla moc šikovna, s výsledkem jsem moc spokojena.

Vyjádření partnera
Studio Belle Před 2 roky

Děkujeme, moc nás to těší.:-) Krásný den, Tým STUDIA Belle

24. 8. 2016
Ája

Byla jsem moc spokojená. Slečna kadeřnice se mnou vše konzultovala a vedla i nezávazný příjemný rozhovor, aby nebyla nuda :) Stala se ze mě její pravidelná zákaznice :)

23. 5. 2016
Jana

vynikající masérka, promasírovala všechny moje bolístky

20. 4. 2016
Jirka

Slečna masérka byla velice příjemná :-).

8. 4. 2016