Moc chválím kvalitní produkty, skvělou lokalitu a hezký salon. :-)
Je to už před měsícem, kdy jsem v salonu byla. Čekala jsem, až vychladnu, ale i tak je mi hrozně, když si na ten zážitek vzpomenu. :-(
Kadeřnice mladá asi po vyučení, byla dost nevhodně oblečená, resp. kraťasy jí končily až moc vysoko, hrozný pohled.. Celou dobu ještě před barvením měla plno řečí, jak jsou všichni kadeřníci amatéři a jak ona umí skvěle stříhat. Barvu jsem si vybrala pěkný odstín, přírodní hnědou na moje hnědé vlasy. Bohužel se kadeřnice na třičtvrtě hodiny ztratila a pak se divila, že to mám skoro černé, navíc flekaté. Po nanešení barvy mi krk neumyla, takže jsem ještě další 2 týdny nemohla nosit culík. Sama jsem ji upozorňovala a ujišťovala mě, že na krku zezadu nic nemám. Po umytí barvy mi v umyvadle začala drhnout vlasy ručníkem přesně tak, jak se to dělat nemá, měla jsem je roztřepené do všech stran. V tom drhnutí jsem ji zastavila v momentě, kdy mě to už bolelo. Na křesle mi začala mokré vlasy rozčesávat hřebínkem, doslova je rvala, co to šlo. Snažila jsem se jí poradit, ať to první profoukne fénem a že to půjde líp, protože takto mi ty vlasy vyrve. Bylo jí to jedno. Navíc mi vlasy špatně umyla, takže mi ještě dávala za vinu, že je musíme umýt ještě jednou, že mi v nich ten kondicioner nějak moc drží. Takže celý proces znovu… Vyfoukat jsem je chtěla přes kartáč a zase jsem dostala chladnou odpověď, že vlasy fouká přes prsty. Takže moje dlouhé vlasy létaly do všech stran a že by měly nějaký tvar, to vůbec. Při odchodu mi kadeřnice řekla, abych napsala sem na slevomat, s čím jsem byla spokojená a s čím nespokojená. Což mě dorazilo, protože mě nechala odejít nespokojenou a ještě mi řekla, ať to napíšu na internet.
Nejsem zlá, ani nepřejícná, takže jsem kadeřnici nechtěla dělat nepříjemnosti. Nicméně příště, až se mi toto stane, tak už vím, že to budu řešit rovnou se zaměstnavatelem takové kadeřnice, které vůbec nevadí, že ničí pověst salonu.
Bohužel jsem 749 Kč vyhodila komínem na to, abych se u vás 2 hodiny nervovala v křesle. :-(
Vyjádření podniku
Před 9 roky
Moc děkuji za Vaši zpětnou vazbu na službu, není první... a díky kterým už u nás kadeřnice skončila a nepracuje. Je nám to moc líto. Ještě jednou děkuji a přeji pěkný den, STUDIO Belle - Racková Wágnerová