Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační i zdravotní masáže dle výběru v délce 60 nebo 90 minut
Hodnocení podniku Studio Křišťál
Po dlouhém dohadování s majitelkou masážního studia byla masáž ze zdravotních důvodů masérky bez náhrady zrušena. Peníze byly údajně vráceny Slevomatu a ten je měl vracet svým klientům. To se však nestalo.
Dobrý den.
Jsem velmi nespokojena s přístupem masérky. S porovnáním jiných profesionálních masérů jsem zjistila, že paní Svobodová jedná s klienty bez sebemenšího náznaku profesionálního chování. Nedodržuje termíny a dobu, po kterou má masáž trvat. Za toto nedodržení se ani neomluví. Bere to jako samozřejmost. Diví se, že jí to připomenu a je z toho překvapená.
Chování při samotné masáži je opravdu velmi těžké popsat. Vymlouvá se, že není v pořádku, že nemůže řádně masírovat. Masáž si nemohu vybrat, protože pomůcky má stále v servisu. Odchází od masáže zařizovat si soukromé záležitosti, zvoní jí stále telefon. U masáže se i stravuje. V místnosti má nepříjemnou zimu. Vychutnat si tedy psychicky masáž vůbec nelze.
Dále při masáži stále vypravuje o svém soukromém životě, jak má málo peněz, jak jí kamarádi půjčují. Popisuje vztah se svým mladším partnerem, ukazuje mi jeho foto. Mluví o svém kolegovi a jeho soukromém životě. A co je nejhorší, vypravuje, jak provozuje tantrickou masáž pánům a musí je zklidňovat, aby jí nevyvrcholili. Ve svém diáři mi ukazuje, kdy a s kým má domluvenou tantru.
Paní Svobodová na první dojem působí příjemně. Bohužel, realita je při bližším seznámení jiná. Dle mého soudu, se má profesionál věnovat pouze klientu. Je povinen ctít soukromí klientů. Požádala jsem paní Svobodovou o vrácení peněz za vouchery, které jsem ještě neuplatnila a nehodlám tyto masáže již dále podstupovat. Paní Svobodová mi sdělila, že peníze mi vrátí Slevomat. Požádala jsem tedy Slevomat. Po vzájemné korespondenci se zástupci Slevomatu, mi bylo sděleno, že se mám obrátit pro vrácení peněz za neuplatněné vouchery opět na paní Svobodovou, že tyto vouchery z její strany byly uplatněny a proplaceny paní Svobodové. Paní Svobodová mi tudíž záměrně lhala. Po několikerém upomínání po dobu zhruba jednoho měsíce, mi dodnes paní Svobodová peníze nevrátila a ani nijak nereaguje na mé upomínky.
Nechtěla jsem psát negativní recenzi. To, co vadí mě, nemusí vadit všem. Bohužel nemám jinou možnost, než se k tomuto chování masérky vyjádřit veřejně. Celou tuto nepříjemnou záležitost předávám České obchodní inspekci. Tuto masérku paní Svobodovou rozhodně nedoporučuji.
S pozdravem Kateřina Holcová
LUXUS
nelíbilo se mi jednání, lze objednat pouze 14 dní předem a to jen přes rezervační system. Vždy, když člověk se chtěl přihlásit, tak už byly termíny plné, neboť pernamentkáři si můžou vybrat termín o vice dnů dopředu. Byl volný termín jen třeba v 10 hod. dopoledne nebo ve tři odpoledne, kdy člověk pracuje. Bohužel se nešlo nějak s personálem domluvit, takže vyhozené peníze.