Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Skoro kilo výtečného XXL gril mixu + 4 palačinky

2,6 / 5 Restaurace Wayland Brno  (mapa) 521 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Benefity
Nikola

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Mám rezervaci na sobotu,ale bohužel bylo volno až v 19,30. Na vašich stránkách je ale napsáno, že j e v sobotu diskotéka. Proto bych se chtěla zeptat od kdy tam je nebo jak to probíhá. Nerada bych jedla na diskotéce. Děkuji

Wayland

Dobrý den, nemusíte mít obavy. Diskotéka se koná pouze při větším zájmu lidí a to nejdříve ve 21:00. Konkrétně na tuto sobotu ale zatím žádný zájem o diskotéku není…

Nováčková Marie

Dobrý den,
jak je vidět, tak sem bohužel píšou, tak jako i na ostatních slevových portálech jenom ti nespokojeni zákazníci. Kde jsou ti ostatní zákazníci, kteří byli v pohodě obslouženi ke vší spokojenosti ??
Konkrétně toto maso na grilu je i včetně všech příloh a omáček super. Poukazy jsme využili na oslavu padesátin kde nás bylo 13 a není nic co by se dalo včetně obsluhy vytknout.

Aneta

Dobrý den,
když má restaurace nového majitele, změnil se i personál a kuchař? Máme obdobné zkušenosti jako paní Kocábová. Ve Waylandu jsme byly přibližně před rokem na voucher z jiného slevového portálu. Servírka byla velice nepříjemná, vše jí trvalo přinést, pití jsme občas musely objednávat vícekrát a v jednom ze zdánlivě čistých ubrousků, které donesla na stůl, byla zabalená stará žvýkačka, což je skvělé, pokud to člověk zjistí v momentě, kdy si do uboursku již utřel ústa. Jídlo nebylo vůbec dobré. Styděly jsme se, že jsme tam na jídlo pozvaly přátele.

wayland

Dobrý den. Personál zůstal jen z části a to jedna servírka a jeden kuchař ze staré sestavy s kterými není žádný problém…

wayland

Dobrý den. Personál zůstal jen z části a to jedna servírka a jeden kuchař ze staré sestavy s kterými není žádný problém…

Slevomat.cz

Dobrý den, Aneto, mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Naši zákazníci mají výhodu garance spokojenosti: http://www.slevomat.cz/garance. I pokud by se něco nepovedlo, rádi to kompenzujeme.

Honza Přichystal

skousim to uz 2 dny, i ten mobil a porad to nikdo nezveda

Slevomat.cz

Dobrý den,

za tuto situaci se omlouváme a necháme ji prověřit. Pokud jste si již voucher zakoupil a nejste spokojen, je zde možnost v rámci 14 denní zákonné lhůty navrátit platbu zpět na Váš účet. Děkuji

Honza Přichystal

volal sem uz asi 10× a stale to nikdo nezveda… muzete to prosim nejak napravit, uz ne to prestava bavit :-(

Slevomat.cz

Dobrý den,

tel. číslo samozřejmě aktuální je. Je však možné, že v době, kdy jste volal, byla servírka zaneprázdněna. Pro tyto výjmečné případy volejte na tel. 601 222 579. Prosím nereservujte na e-mailu. Děkuji za pochopení

Stanislava Jakubů

Dobrý den, je možno zrušit objednávku – již jsem ji zaplatila. Nevšimla jsem si, že je restaurace kuřácká. Jsme všichni nekuřáci.

Slevomat.cz

Dobrý den,

ano je možné zrušit objednávku. Kontaktujte proto prosím naši zákaznickou linku na tel č. 840 140 240 nabo na emailu podpora@slevomat.cz Děkuji.

wayland

Dobrý den, tel. číslo samozřejmě aktuální je. Je však možné, že v době, kdy jste volal, byla servírka zaneprázdněna. Pro tyto výjmečné případy volejte na tel. 601 222 579. Prosím nereservujte na e-mailu. Děkuji za pochopení

tom

a je to telefoni cislo aktualni ? dnes jsem se pokusil zavolat a domluvit si rezervaci jiz nekolikar od 17 až do 20 a nikdo mi to nezveda… :/

Wayland

Dobrý den. Před 6 měsíci jsem ještě wayland nevlastnil, ale měl ho původní majitel. Většina zákazníků, co u nás byla, odcházela naprosto spokojená. To, že někdo čeká na jídlo 2 hodiny a zákazníky obsluhuje opilá servírka, mi příjde trochu nadnesené. Každopádně děkuji za váš názor…

Edita Kocábová

Dobrý den, ve Waylandu jsme byli asi před půl rokem a zkušenost otřesná. Za prvé jsme se tam zaboha nemohli dovolat a komunikace, co se týče rezervace místa byla dost krkolomná, už to nám naznačovalo, že podnik zřejmě nebude oplývat dobrým servisem pro zákazníka. Jídlo (i přes rezervaci a prázdnou restauraci – pouze jeden stůl obsazený) bylo připraveno až za dvě hodiny, a to nemluvím o lidech kteří přišli po nás. Ti neměli jídlo, ani když jsme odcházeli. Servírka v pracovní době OPILÁ!!! Všechno jsme si museli objednávat několikrát. „Nechtěně“ se jí několikrát smazal náš účet, takže se pořád chodila ptát, co jsme to vlastně měli objednáno. Rozhodně nedoporučuji!

Lukas Hejmal

Dobry den,

je v restauraci take oddelena nekuracka sekce?

Wayland

Dobrý den, restaurace je bohužel celá kuřácká.

Lukáš Křen

Dobrý den,
pokud tuto nálož skvělého jídla nesníme, je možné si zbytek nechat zabalit s sebou? Děkuji za odpověď.

Wayland

Dobrý den, pokud voucher nezvládnete skonzumovat celý v restauraci, rádi vám ho zabalíme s sebou do boxu za 10,–Kč

Wayland

Dobrý den, pokud voucher nezvládnete skonzumovat celý v restauraci, rádi vám ho zabalíme s sebou do boxu za 10,–Kč

Wayland

Dobrý den, k XXL grilu bohužel žádná příloha není, ale dá se na místě dokoupit.

Závodní

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je k mixu nějaká příloha, nebo je možnost dokoupení? Děkuji za odpověď

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru