Bezvadná dovolená v Adršpachu kdykoli v celé sezóně 2016
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Lze před zaplacením vystavit fakturu pro zaměstnavatele? Případně jakým
způsobem se objednávka zřizuje, děkuji
Ano. Zavolejte ráno po osmé 777801991. Vše Vám vysvětlím.
Dobrý den,
Lze před zaplacením vystavit fakturu pro zaměstnavatele? Případně jakým
způsobem se objednávka zřizuje, děkuji
Zavolejte ráno po osmé 777801991. Vše Vám vysvětlím.
Takže v případě, že by s námi byli dva psi s variantou 4 dny/3 noci, tak zaplatíme navíc 1600kč?? Vím, že se jedná o hotel, nicméně okolí se přímo podbízí tomu, aby to člověk bral jako výlet za účelem výletů do přírody, takže do takových hotelů si spíš člověk psa vezme a v dnešní době je to docela běžný jev, proto mě překvapuje tak vysoká částka, to by snad museli mít žrádlo a venčení zdarma (toto psáno v nadsázce:) )
Ano, vím že je to hodně. Je to ale pouze věc regulace. Hotel má 60 pokojů a více než 5 psů ubytovaných na celém hotelu na noc je očistec pro ostatní hosty. Je mi líto.
Dobrý den, když dnes zarezervuji pobyt na léto do kdy jej musím zaplatit pro dva dospělé a dítě 14 let? Ještě bych se chtěla zeptat pokud nestihnu rezervaci zaplatit jestli se bude tato nabídka opakovat? Děkuji Svobodová
Rezervaci Vám mohu udělat a potom je potřeba koupit voucher pro dva. Za
dítě zaplatíte 410,– za noc i s polopenzí a to až po příjezdu.
Opakování akce nemohu zaručit. Pošlete mi na:
hotel-praha@hotel-praha.cz
Vaši rezervaci.
Pochopil jsem, že se jedná jen o ubytování, bez stravy, bez
polopenze.
Nebo je strava zahrnuta v ceně?
V ceně je polopenze. Snídaně i večeře.
Dobrý den, koukala jsem na Vaše stránky a pobyty máte rozděleny na ne-pá a víkendy. A my jsme chtěly přijet 21.7.2016-čtvrtek na dvě noci, tak tento datum nepůjde? Děkuji
Víkend nelze dělit, zbytek je potom neprodejný. Můžete přijet ve středu nebo v pátek na dvě noci a ve čtvrtek na tři noci.
Dobrý den, omylem jsem koupila voucher na mimo letní sezónu, lze prosím
doplatit a využít v sezóně?
děkuji
Ano, rozdíl doplatíte po příjezdu.
Dobrý den,
ráda bych si rezervovala pokoj pro tři dospělé v dubnu či v květnu, mám
zájem pouze o prodloužený víkend, a to po 10. dni v měsíci. Můžete mi
prosím nějaké termíny nabídnout?
Děkuji.
Soňa U.
Zatím můžete vybírat ze všech víkendů. Zavolejte mi na 777801991, dohodneme to rychleji.
Dobrý den, potřebovala bych vědět, jakým způsobem dokoupit třetí
dospělou osobu.
Děkuji. Soňa.
Dobrý den, to nyní neřešte. Kupce kupón pro dva a až při rezervaci termínu nahlašte počet osob na pokoji. Za třetí, čtvrtou případně pátou osobu na pokoji zaplatíte až po příjezdu. Šťastnou cestu.
Děkuji,ozvu se v pondělí
Dobrý den. Ráda bych pobyt zaplatila formou FKSP ze zaměstnání. Problém je ten,že aby mi toto bylo umožněno,potřebují v mém zaměstnání fakturu s číslem účtu a mým jménem,kam mají peníze poslat. Poraďte,jestli je to možné nějak udělat.
Dobrý den, ano je to možné. Dohodneme to rychleji po telefonu. V pondělí jsem od osmi hodin v kanceláři. Zavolejte 777801991.
Dobrý den. Prosím o info, zda „letní sezóna“ se míní období prázdnin, tj. červenec-srpen nebo jinak? Děkuji a pěkný den, A.
Ano, letní sezona jsou měsíce červenec a srpen.
Dobrý den, chtěli bychom koupit voucher 2 dospělý a děti 13, 10, a 4 roky nejmladší dcera spí s námi v posteli tak bychom nechtěli pro ni samostatné lůžko a ani tomu jídlu nedá :-) můžeme obědnat 1 voucher a přistýlku s polopenzí pro dvě děti? Děkuji Bartáková
Dobrý den, je mi líto, i za čtyřleté dítě je nutné po příjezdu zaplatit 410,– CZK za přistýlku s polopenzí a noc. V ceně je přistýlka, strava, teplá voda a ostatní služby. Při rezervaci požadujte pokoj 2+3.
Dobrý den,
měla bych tento poukaz jako dárek k vánocům, proto i rezervace voucheru
bude po zaplacení,lze pobyt v letní sezóně využít i mimo letní
sezónu?
Děkuji
Dobrý den, ano, je to možné.
Dobrý den,
máte v sezoně 2016 vybraný termín a bojíte se, že po koupi voucheru už
bude obsazen? Nejdříve nás kontaktujte, udělám Vám před rezervaci. Potom
voucher koupíte, pošlete nám jeho číslo a my rezervaci potvrdíme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dokdy je potřeba dnes zakoupený voucher (varianta 3 noci v letní sezoně) rezervovat na konkrétní termín? Děkuji
Kdykoli. Můžete mi poslat mail ihned.