Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Luxusní pobyt s privátním wellness v Benešově na 1–2 noci

4,5 / 5 Bellevue Hotel Karlov Střední Čechy (mapa) 145 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Radka Rysová

Dobrý den, máme telefonicky rezervovaný termín 7.11.2015 na jméno Josef Votruba,ale chci se zeptat,čekám na zaslání voucheru ze slevomat a až přijde,jestli vá mám zaslat cislo voucheru nebo jestli to není nutné…Dekuji Rysová

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den paní Rysová,
číselný kód voucheru prosím zašlete e-mailem na recepci hotelu Karlov reservationkarlov@bellevuehotels.cz

Kozáková

Dobrý den,mám dotaz ohledně termínu 7.11.-8.11.2015 pro dvě osoby zda by byl volný?Předem děkuji za odpověď,Kozáková.

Recepce Hotel Karlov

Dobrý večer paní Kozáková,
v termínu 7.11.-8.11.2015 máme volnou ubytovací kapacitu. Pro více informací kontaktujte přímo recepci hotelu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz

Jarča Straková

Dobrý den, máte prosím volný pokkoj v termínu 27–29.11. Děkuji

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den paní Straková,

v termínu 27. – 29.11.2015 máme volnou kapacitu hotelu.

Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mail: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.

Hezký den.
Recepce hotel Karlov

Matěj Brouček

Dobrý den, v termínu 14.11. až 16.11. by ještě byl volný pokoj?? Děkuji za odpověď

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den, v termínu 14.-16.11.2015 jsou ještě k dispozici pokoje Superior, pro více informací a potvrzení rezervace kontaktujte přímo hotelovou recepci.

Lenka Šimáčková

Dobrý den,
měli bychom zájem o 1 pokoj v termínu 17. – 18.10., máte ještě volno?
Děkuji za odpověď

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den paní Šimáčková,

v termínu 17. – 18. 10. máme ještě volný pokoj.

Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mail reservationkarlov@bellevuehotels.cz

Romana Břendová

Dobrý den, zakoupila jsem voucher, ale nevšimla jsem si, že ho máte jen do prosince. Chci jej dát k Vánocům jako dárek, je možné datum čerpání prodloužit? Děkuji. Břendová

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den, voucher je možné prodloužit.

Kontaktujte přímo recepci hotelu na reservationkarlov@bellevuehotels.cz ohledně možnosti prodloužení.

Lucie

Dobrý den, máte prosím volno v termínu 2.-4.10.?
 Děkuji

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den paní Lucie,

bohužel v termínu 2. – 4.10. již nemáme volnou kapacitu hotelu.

Pro informace o jiném termínu prosím kontaktujte přímo recepci hotelu.

Děkuji.

Katarína Chvojková

Dobry den,
rada bych se informovala zda mate volny termin od patku 6.11. do nedele 8.11.? Zda mohu voucher zakoupit. Dekuji.

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den,
v termínu 6.11. až 7.11.2015 je hotel plně obsazen. Pro více informací ohledně dostupnosti kontaktujte přímo recepci hotelu.

tomas

Dobrý večer ,
nemáte ještě místo na 27–28. 9 s jedním dítětem 7 let ?
Děkuji
Tomas

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den pane Tomáši,

bohužel v termínu 27. – 28.9. je hotel plně obsazen.

Pro více informací ohledně dostupnosti kontaktujte přímo recepci hotelu.

Tomas

Dobry den,
chtel bych se zeptat zda je volny termin od pondeli 28.9 do utery 29.9.
Zda mohu voucher zakoupit.
 Dekuji

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den pane Tomáši,

ano, termín 28. – 29.9. je ještě volný.

Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mail reservationkarlov@bellevuehotels.cz.

Alena Marková

Dobrý den,
máte bezbariérový pokoj, kam bychom se dostali s kočárkem? A je možné vouchery sčítat?
 Děkuji

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den,

bezbariérový pokoj máme.

Sčítání voucherů je možné.

Pro více informací kontaktujte prosím recepci hotelu.

Marta

dobrý den, prosím máte volný dvoulůžkový pokoj na dvě noci 6.11.-8.11.?…popřípadě je možná rezervace? Poslala bych hned číslo voucheru.děkuji!

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den,

v termínu 6.11. až 7.11.2015 je hotel plně obsazen. Pro více informací ohledně dostupnosti kontaktujte přímo recepci hotelu.

Miroslav

Dobrý den,chtel bych se informovat zda máte volný termín 10.10–11.10. tedy na voucher 2dni 1 noc

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov. Tento termín je zatím volný. V případě dalších dotazů nás neváhejte konaktovat. Pěkný den, recepce Hotel Karlov Bellevue

Ivana

Dobrý den,

máte prosím volný termín od 18.- 20.12.2015?
Děkuji za odpověď.

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov.
Tento termín je zatím volný. V případě dalších dotazů nás neváhejte konaktovat.
Pěkný den,
recepce Hotel Karlov Bellevue

Hana S.

Děkuji za odpověď, už se k vám moc těšíme :o)

Hana S.

Dobrý den,
ráda bych se zeptala na možnost využití privátní vířivky, zakoupila jsem si možnost s pevným datem ubytování 9.-11.10. a zde je na výběr pouze sauna, kterou díky zdravotním komplikacím využít nemůžu. Můžeme místo toho využít právě již zmíněnou vířivku?
Děkuji za odpověď.

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov. Samozřejmě je možné využít místo sauny vířivku. S přáním krásného dne, recepce Hotel Karlov Bellevue

Linda

Dobry den, je mozne dostat trichodove degustacni menu vegetarianskou verzi?
Dekuji, Linda

Recepce Hotel Karlov

Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov.
Určitě je možné dostat tříchodové degustační menu ve vegeterianské verzi.
S přáním krásného dne,

Lenka Rauová

Dobrý den,
děkuji za rychlou odpověď, ale bohužel jsme chtěli tento konkrétní termín.

S pozdravem
Lenka Rauová

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den paní Rauová,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov v Benešově.

V termínu 25.9. – 27.9.2015 již nemáme volnou kapacitu hotelu.

Můžeme Vám nabídnout jiný termín?

Přejeme Vám příjemný den.

Recepce Hotel Karlov

Lenka Rauová

Dobrý den, máte k dispozici ještě volný termín 25.9–27.9.2015 pro dvě osoby? Děkuji předem za odpověď . Rauová

Slevomat.cz

Dobrý den paní Rauová,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov v Benešově.
V termínu 25.9. – 27.9.2015 již nemáme volnou kapacitu hotelu.
Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Přejeme Vám příjemný den.
Recepce Hotel Karlov

Lucie Doleželová

Dobry den,byl by volny termín 26.-28.9. Pro 2dospely a dítě 22mesicu?

Hotel B

Dobrý den,

v termínu 26.-28.09. je zatím rezervace možná.
Prosíme o kontaktování přímo hotel Bellevue Karlov na e-mail: reservationkarlov@bellevuehotels.cz kde Vám rezervaci potvrdí.

JD

Děkuji, ale zatím ne.

EVA Slavikova

Děkuji za info, bylo by tedy možné rezervovat termín 7.- 8.11. – dva pokoje ?

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den paní Slaviková, tímto Vám tedy potvrzuji 2× SGL v termínu 7. – 8. 11. v našem hotelu.

Poprosím Vás o zaslání číselných kódů voucherů.

Hotel Karlov Bellevue

Omlouvám se, omylem jsem napsala SGL pokoj, jedná se samozřejmě o DBL, čili pokoj dvoulůžkový.

JD

Dobrý den, byl by volný termín 31. 10. – 1. 11. pro dvě osoby?

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den, ve Vámi poptávaném termínu máme volnou ubytovací kapacitu.

Mám Vám pokoj tedy zarezervovat?

EVA Slavikova

Dobrý den, je možné prosím někde vidět volné termíny ? Máme zájem o sobotu-neděli, předběžně dva pokoje.

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den paní Slaviková,
volné termíny nikde k vidění nejsou, dostupnost termínu lze zjistit přes recepci hotelu (telefonicky, e-mailem či zde na diskuzi).

O jaký konkrétní termín byste měla zájem?

Petra B.

Dobrý den, máte volnou kapacitu v termínu 20.-22.11.? A je možné doplatit třetí dospělou osobu, klidně i na přistýlce… Jsme tři kamarádky…
Děkuju, PB

Hotel Karlov Bellevue

Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu máme volnou ubytovací kapacitu.

Ubytovat 3. osobu na přistýlce nebude problém, cena za přistýlku činí 650,– Kč/noc včetně snídaně. Tato 3.osoba si hradí vše sama. Výběr jídla v restauraci je možný na místě z á la carte menu.

Mám tedy provést rezervaci a tento termín?

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru