Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní pobyt s privátním wellness v Benešově na 1–2 noci
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín si rezervujte co nejdříve na mailu infokarlov@bellevuehotels.cz nebo reservationkarlov@bellevuehotels.cz či telefonicky na číslech 317 700 825 a 603 905 621.
- Možnost brzkého příjezdu či pozdního odjezdu je zdarma a záleží na dohodě s recepcí, zda je to ve vybraném termínu možné vzhledem k obsazenosti hotelu. O této možnosti se informujte předem, nejlépe při rezervaci termínu.
- Zakoupením voucheru na konkrétní termín provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit)
- Děti do 6 let mají pobyt zdarma na pokoji s rodiči a bez nároku na lůžko a stravu.
- Za děti ve věku 6–11 let se doplácí 400 Kč/noc včetně snídaně.
- Starší děti a další osoby na přistýlce doplatí 800 Kč/noc vč. snídaně.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Zdarma dle kapacit hotelu, případně za příplatek
Při zrušení rezervace nejpozději 48 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při pozdějších změnách voucher propadá v plné výši.
- Zakoupené vouchery na termínové varianty již nelze ze strany zákazníka stornovat v zákonné lhůtě, ani takový voucher nelze refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,mám dotaz ohledně termínu 7.11.-8.11.2015 pro dvě osoby zda by byl volný?Předem děkuji za odpověď,Kozáková.
Dobrý večer paní Kozáková,
v termínu 7.11.-8.11.2015 máme volnou ubytovací kapacitu. Pro více
informací kontaktujte přímo recepci hotelu: reservationkarlov@bellevuehotels.cz
Dobrý den, máte prosím volný pokkoj v termínu 27–29.11. Děkuji
Dobrý den paní Straková,
v termínu 27. – 29.11.2015 máme volnou kapacitu hotelu.
Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mail: reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Hezký den.
Recepce hotel Karlov
Dobrý den, v termínu 14.11. až 16.11. by ještě byl volný pokoj?? Děkuji za odpověď
Dobrý den, v termínu 14.-16.11.2015 jsou ještě k dispozici pokoje Superior, pro více informací a potvrzení rezervace kontaktujte přímo hotelovou recepci.
Dobrý den,
měli bychom zájem o 1 pokoj v termínu 17. – 18.10., máte ještě
volno?
Děkuji za odpověď
Dobrý den paní Šimáčková,
v termínu 17. – 18. 10. máme ještě volný pokoj.
Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mail reservationkarlov@bellevuehotels.cz
Dobrý den, zakoupila jsem voucher, ale nevšimla jsem si, že ho máte jen do prosince. Chci jej dát k Vánocům jako dárek, je možné datum čerpání prodloužit? Děkuji. Břendová
Dobrý den, voucher je možné prodloužit.
Kontaktujte přímo recepci hotelu na reservationkarlov@bellevuehotels.cz
ohledně možnosti prodloužení.
Dobrý den, máte prosím volno v termínu 2.-4.10.?
Děkuji
Dobrý den paní Lucie,
bohužel v termínu 2. – 4.10. již nemáme volnou kapacitu hotelu.
Pro informace o jiném termínu prosím kontaktujte přímo recepci hotelu.
Děkuji.
Dobry den,
rada bych se informovala zda mate volny termin od patku 6.11. do nedele 8.11.?
Zda mohu voucher zakoupit. Dekuji.
Dobrý den,
v termínu 6.11. až 7.11.2015 je hotel plně obsazen. Pro více informací
ohledně dostupnosti kontaktujte přímo recepci hotelu.
Dobrý večer ,
nemáte ještě místo na 27–28. 9 s jedním dítětem 7 let ?
Děkuji
Tomas
Dobrý den pane Tomáši,
bohužel v termínu 27. – 28.9. je hotel plně obsazen.
Pro více informací ohledně dostupnosti kontaktujte přímo recepci
hotelu.
Dobry den,
chtel bych se zeptat zda je volny termin od pondeli 28.9 do utery 29.9.
Zda mohu voucher zakoupit.
Dekuji
Dobrý den pane Tomáši,
ano, termín 28. – 29.9. je ještě volný.
Pro více informací prosím kontaktujte přímo recepci hotelu na e-mail reservationkarlov@bellevuehotels.cz.
Dobrý den,
máte bezbariérový pokoj, kam bychom se dostali s kočárkem? A je možné
vouchery sčítat?
Děkuji
Dobrý den,
bezbariérový pokoj máme.
Sčítání voucherů je možné.
Pro více informací kontaktujte prosím recepci hotelu.
dobrý den, prosím máte volný dvoulůžkový pokoj na dvě noci 6.11.-8.11.?…popřípadě je možná rezervace? Poslala bych hned číslo voucheru.děkuji!
Dobrý den,
v termínu 6.11. až 7.11.2015 je hotel plně obsazen. Pro více informací
ohledně dostupnosti kontaktujte přímo recepci hotelu.
Dobrý den,chtel bych se informovat zda máte volný termín 10.10–11.10. tedy na voucher 2dni 1 noc
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov. Tento termín je zatím volný. V případě dalších dotazů nás neváhejte konaktovat. Pěkný den, recepce Hotel Karlov Bellevue
Dobrý den,
máte prosím volný termín od 18.- 20.12.2015?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue
Karlov.
Tento termín je zatím volný. V případě dalších dotazů nás neváhejte
konaktovat.
Pěkný den,
recepce Hotel Karlov Bellevue
Děkuji za odpověď, už se k vám moc těšíme :o)
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na možnost využití privátní vířivky, zakoupila jsem
si možnost s pevným datem ubytování 9.-11.10. a zde je na výběr pouze
sauna, kterou díky zdravotním komplikacím využít nemůžu. Můžeme místo
toho využít právě již zmíněnou vířivku?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov. Samozřejmě
je možné využít místo sauny vířivku. S přáním krásného dne, recepce
Hotel Karlov Bellevue
Dobry den, je mozne dostat trichodove degustacni menu vegetarianskou
verzi?
Dekuji, Linda
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov.
Určitě je možné dostat tříchodové degustační menu ve vegeterianské
verzi.
S přáním krásného dne,
Dobrý den,
děkuji za rychlou odpověď, ale bohužel jsme chtěli tento konkrétní
termín.
S pozdravem
Lenka Rauová
Dobrý den paní Rauová,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov
v Benešově.
V termínu 25.9. – 27.9.2015 již nemáme volnou kapacitu hotelu.
Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Přejeme Vám příjemný den.
Recepce Hotel Karlov
Dobrý den, máte k dispozici ještě volný termín 25.9–27.9.2015 pro dvě osoby? Děkuji předem za odpověď . Rauová
Dobrý den paní Rauová,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Hotelu Bellevue Karlov
v Benešově.
V termínu 25.9. – 27.9.2015 již nemáme volnou kapacitu hotelu.
Můžeme Vám nabídnout jiný termín?
Přejeme Vám příjemný den.
Recepce Hotel Karlov
Dobry den,byl by volny termín 26.-28.9. Pro 2dospely a dítě 22mesicu?
Dobrý den,
v termínu 26.-28.09. je zatím rezervace možná.
Prosíme o kontaktování přímo hotel Bellevue Karlov na e-mail: reservationkarlov@bellevuehotels.cz
kde Vám rezervaci potvrdí.
Děkuji, ale zatím ne.
Děkuji za info, bylo by tedy možné rezervovat termín 7.- 8.11. – dva pokoje ?
Dobrý den paní Slaviková, tímto Vám tedy potvrzuji 2× SGL v termínu
7. – 8. 11. v našem hotelu.
Poprosím Vás o zaslání číselných kódů voucherů.
Omlouvám se, omylem jsem napsala SGL pokoj, jedná se samozřejmě o DBL,
čili pokoj dvoulůžkový.
Dobrý den, byl by volný termín 31. 10. – 1. 11. pro dvě osoby?
Dobrý den, ve Vámi poptávaném termínu máme volnou ubytovací
kapacitu.
Mám Vám pokoj tedy zarezervovat?
Dobrý den, je možné prosím někde vidět volné termíny ? Máme zájem o sobotu-neděli, předběžně dva pokoje.
Dobrý den paní Slaviková,
volné termíny nikde k vidění nejsou, dostupnost termínu lze zjistit přes
recepci hotelu (telefonicky, e-mailem či zde na diskuzi).
O jaký konkrétní termín byste měla zájem?
Dobrý den, máte volnou kapacitu v termínu 20.-22.11.? A je možné
doplatit třetí dospělou osobu, klidně i na přistýlce… Jsme tři
kamarádky…
Děkuju, PB
Dobrý den, ve Vámi požadovaném termínu máme volnou ubytovací
kapacitu.
Ubytovat 3. osobu na přistýlce nebude problém, cena za přistýlku činí
650,– Kč/noc včetně snídaně. Tato 3.osoba si hradí vše sama. Výběr
jídla v restauraci je možný na místě z á la carte menu.
Mám tedy provést rezervaci a tento termín?
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme telefonicky rezervovaný termín 7.11.2015 na jméno Josef Votruba,ale chci se zeptat,čekám na zaslání voucheru ze slevomat a až přijde,jestli vá mám zaslat cislo voucheru nebo jestli to není nutné…Dekuji Rysová
Dobrý den paní Rysová,
číselný kód voucheru prosím zašlete e-mailem na recepci hotelu Karlov reservationkarlov@bellevuehotels.cz