Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Lázeňský pobyt pro dva s masážemi i infrasaunou
Hodnocení podniku Hotel Zlatá Kotva
Krasna priroda, ubytovani i jidlo super, ochotny, vstricny personal, po vylete procedury, nic nam neschazelo
dveře od koupelny nešli zavřít, nepříjemná recepční, matrace na posteli byli větší než postel, na televizi se nedalo dívat, protože byl špatný signál.
Hezký den,osobně jsem kontrolovala dveře u všech koupelen a všechny jdou NORMÁLNĚ POHODLNĚ zavírat...TV má všude stejný signál....nesmíte si ji ale rozladit...a když se to stane,stačí dojít na recepci,kde Vám s tímto problémem rádi pomůžeme...matrace máme souběžně kupované s postelemi...co klienti dovedou občas předvést....neuvěřitelné...víte co se nám stalo?KLIENT SI PŘIŠEL STĚŽOVAT,ŽE SE MU NELÍBÍ,KOLIK JE V LÁZNÍCH PACIENTŮ!!!!!
Snídaně jakž takž, s výjimkou „džusu“.
Masáže.
Špinavý, ošklivý a tmavý pokoj. Příšerný nábytek. Tam, kde to nebylo na první pohled vidět, nebylo uklizeno. V pokoji s oknem k silnici bylo vše slyšet, takže se člověk pořádně nevyspal.
Při rezervaci je napsáno, že stačí číslo woucheru v mobilu – slečna „na recepci“ tímto byla velmi udivena a překvapena.
Fotky a upoutávky se blíží klamavé reklamě.
Nedoporučím nikomu ani omylem.
Hezký den...musíme reagovat...žádné pokoje nejsou tmavé...uklízíme pravidelně a Vaše tvrzení o nábytku necháváme bez komentáře...je pravda,že jste první,kdo si stěžuje na hluk a že se nevyspal...fotky a upoutávky jsou pořízené z pokojů a okolí...ke snídani podáváme šunku,sýr,salám,med,džem,jogurt,ovoce,sladké pečivo,vajíčka,corny,mléko,džus a podobně...někdy si říkám,že by bylo dobré hodnotit chování klientů...myslím,že spousta ubytovatelů to cítí stejně....víte,je těžké vysvětlit klientům,že za luxus a přepych,který požadují,se platí...dnešní trend?spát na hradě a nechat se obskakovat,nezřízeně se cpát,jedno čím,hlavně něčím...protože já jsem si to přeci zaplatil....proč si teda nevyberete drahou nabídku?Protože se Vám nechce zaplatit...Největší stěžovatelé mají nejhorší chování....
Lokalita, ochota personálu, kvalita služeb.
Děkujeme...
Příjemné prostředí, personál, ubytování, procedury… vše v pořádku.
Jediné mínus je, že hotelová restaurace nemá restauraci přímo v hotelu.
Hezký den,hotelovou restauraci máme 300metrů od hotelu a to z důvodu klidového režimu pro výkony masáží a rehabilitace...provádíme celkem náročné výkony pro ženy a muže po chemoterapii a radiologii,kde je pro nás výsostnou prioritou klid a ticho,které všichni tolik oceňujete...Bohužel se to neslučuje s restauračním provozem...DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ....
Péče výborná, místo kouzelné
Děkujeme...jsme rádi,že jste ocenili péči,na které si opravdu zakládáme...
Cena, služby
Děkujeme,moc si toho vážíme...