Hotel Zlatá Kotva

4,0 / 5 (760 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Lázeňské procedury, které byly součástí balíčku.“

Dnešní nabídky Hotel Zlatá Kotva

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Hotel Zlatá Kotva

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jana

Krásné prostředí, klid a přitom pár metrů od kolonády. Hezký domácí hotýlek, velmi příjemná, vtipná a ochotná recepční paní Zuzanka a také paní masérky. Wellnes jsme si užili. Snídaně bohaté, vybere si každý. Pokoje útulné a hlavně čisté, po třech dnech jsme dostali čisté ručníky(byli jsme na 6 dní).Využili jsme i posilovnu, která je v suterénu v budově městského bazénu a pak rovnou do tohoto úžasného bazénu s léčivou vodou a do vířivky. Skvělá kombinace, doporučujeme všem. V okolí je spousty možností na výlety a také restaurací, kde je příjemné posezení třeba u večeře a třeba pivečka. Škoda, že to tak rychle uteklo.

Jediné, co nám chybělo bylo venkovní koupaliště, ale to jen proto, že byla třicetistupňová vedra a městský bazén otevírá od 16ti hodin.

13. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jitul

Nemožna zmena termínu diky tomu pokouz propadne
Spatna komunikace s personálem
Telefony vubec neberou
a poukazy uplatnuji 14 dni pred pobytem nikdy se nam to nestalo a to jezdime pres Slevomat casto tohle byl první pripad

Vyjádření partnera
Hotel Zlatá Kotva Před 6 dny

termín určitě zrušit - VAŠE ODPOVĚĎ!!!NÁSLEDNĚ JSME VÁM NABÍDLI KDYKOLIV TERMÍN NEDĚLE AŽ PÁTEK...
viz email...z tohoto důvodu preferujeme emailovou komunikaci...

---------- Původní zpráva ----------
Od: zlatakotva@atlas.cz
Datum: 6. 8. 2017 v 10:17:25
Předmět: Re: Re: Re: Re:

Hezký den,září,říjen,neděle až pátek...prosíme o informaci,zda termín,který máte v reservaci máme opravdu zrušit....termín určitě zrušit ...
------------------------------------------
Hezký den...na pobytu jste ani nebyli a hodnotíne nás NE????Vážená paní V.....zrušila jste termín v kratší lhůtě,jak 14 dní...a recepce Vám nabídla termín kdykoliv neděle až pátek do konce října...nic jste nevybrala...změny termínu poskytujeme dle platnosti Voucheru...po jejich platnosti to již bohužel nelze...pro reservace slouží email,právě kvůli tomu,abychom mohli reagovat operativně..proto i na Voucherech udáváme emailovou adresu..14 dní před nástupem,v době,kdy Voucher můžeme uplatnit,bukujeme pokoje...termíny jsou závazné...to máte také ve Voucheru...osobně jsme kontrolovali Vaši emailovou komunikaci,,,tak prosím,mluvte pravdu...zasíláme storno podmínky : viz VÁŠ VOUCHER : Při zrušení rezervace nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti, při pozdějších změnách voucher propadá v plné výši.

12. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Frantisek

skvělé masáže, příjemné ubytování a nádherné okolí Janských Lázní…

11. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Iva

Spokojenost, hezký pobyt a skvělá paní recepční, která se vším poradí a pomůže.

5. 8. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Ondrejneu

Krom vedle zmíněného se nám ale líbilo takřka vše, např. tabule švédských stolů na snídani, možnost dobrých autobusových spojů, kvůli výletům a možnost přiobjednat si skvělé drahé procedury navíc. A 10% slevy do Restaurant Biograf přišly vhod.

Na snídani nemají kakao a nehodlají ho sehnat. Výhled do sadu skýtá ve skutečnosti pohled na strmou zarostlou a vysokou stráň.
Procedury v balíčku jsou odbyty za jeden den a za jednu hodinu.
Nabízená sleva na dvouhodinový vstup do bazénu nelze vůbec uplatnit – neexistuje žádná smlouva mezi hotelem nebo J. lázněmi a správou bazénu, takže se platí plné vstupné a je to klamavý údaj.
Úklid a vynášení koše se děje až po vašem odhlášení z hotelu a o toaletní papír si musíte říct a donést si ho.

Vyjádření partnera
Hotel Zlatá Kotva Před 19 dny

Hezký den,děkujeme za Vaše hodnocení...nezlobte se,ale za strmý svah porostlý zelení špatné hodnocení?za kakao se omlouváme,netušili jsme,že tato skutečnost je pro Vás natolik stresující,že to napíšete do recenzí...ale je možné,že kvůli kakau budete pro příště hledat jiné ubytování...v balíčku máte psaný hodinový relaxační program,ne že bude trvat celý den...zvýhodněné 2 hodinové vstupné nabízejí lázně,nikoliv my...nevíme,proč si spojujete vše se slevami...nabízíme 20% slevu v hotelu na masáže a wellnes,jak je uvedeno,ne na bazén!!...koše se vynášejí obden,spolu s toaletním papírem...nastupujete do uklizeného pokoje,jeden den jste tu celý a další den do 10.00hodin je odjezd...přátelé,občas prosíme o soudnost...Pro 2 osoby na 3 dny (2 noci)
Strava: Snídaně

Ubytování pro 2 osoby na 2 noci ve dvoulůžkovém pokoji
2× bufetová snídaně pro oba
Hodinový relaxační program pro 2 osoby - lázeňské ošetření mořskou řasou a minerály:
1× infrasauna, 20 minut
1× léčebná masáž šíje, ramen a zad, 30 minut
1× zábal zad během masáže s výtažky z mořských řas
1× hydratační zábal rukou s přísadou biominerálů
1× ošetření těla mořskými minerály z Mrtvého moře pro celkovou harmonizaci buněčné látkové výměny
závěrečné antistresové pohlazení se sladkou tečkou
Parkování u hotelu
Bonusy k voucheru:

20% sleva na masáže a kosmetiku v hotelu
2hodinové zvýhodněné vstupné do městského bazénu
10% sleva na služby K+K
10% sleva na konzumaci v hotelové restauraci v centru
Zkopírovali jsme akci,kterou jste zakoupili...prosíme,přečtěte si ji pozorně...nespojujte slevy dohromady...wellness v hotelu je wellness a kosmetika v hotelu a zvýhodněné vstupné je zvýhodněné vstupné...nemůžete požadovat slevu na zvýhodněné vstupné a procedůry celodenní,když jsou jasně popsány hodinové...
HODNĚ SE NAŠI ZAMĚSTNANCI PTAJÍ,ZDA MŮŽEME HODNOTIT CHOVÁNÍ KLIENTŮ...
tak malý výčet...odcizování lůžkovin a drobného nádobí,včetně dekorací hotelu,neurvalé chování při snídaních,poděkování a pozdravení při vstupu...to radši nekomentujeme...a máme tu spousty cizích ručníků a naše hotelové zmizeli...slevy na vše možné i nemožné...domáhání se služeb,které nejsou zaplaceny...my trpělivě pracujeme a čteme opravdu někdy nesoudnost klientů...kakaínko pro dospělé,teplou šunčičku a gulášek ke snídani nemáte?co jste to tedy za podnik...nemáme...a to co máme,nestačí...přátelé,přijeďte prosíme ti,co si chtějí odpočinout,mrknout do hor a budou si vážit naší práce a masérny,...všem,kdo pracují ve službách,přejeme hodně pohodových lidí...

30. 7. 2017
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano

Další hodnocení (353)

Podobné podniky