Kategorie

Hotel Zlatá Kotva

4,0 / 5 (683 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Priroda, lyzovani“

Dnešní nabídky Hotel Zlatá Kotva

Hodnocení podniku Hotel Zlatá Kotva

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Petra

Dobrý den, ráda bych zareagovala na recenzi od Alexandry a na následnou odpověď od paní provozní hotelu paní Petráškové. Patřím k té pětici hostů, která v pátek dorazila před jedenáctou hodinou a SLUŠNĚ se přes telefon paní Petráškové zeptala, zda by tu byla možnost se ubytovat už nyní – upozorňuji, že jsme se slušně zeptali, nešlo zde o žádné domáhání pokojů!!!
Opravdu musím říct, že mě fascinuje, paní Petrášková, že přepisujete své odpovědi – možná je to tím, že si uvědomujete, že jste přestřelila! V první verzi odpovědi jste řekla, že jsme mladí a arogantní lidé a neškodila by trocha úcty. Ujišťuji Vás, že jsme všichni slušně vychovaní a máme pokoru a úctu ke svému okolí. Avšak nejsem si jistá, zda Vy víte, jak se chovat ke svým hostům – pokud si myslíte, že je v pořádku se přiřítit do hotelu, ani nepozdravit a začít na nás řvát, jak si to představujeme Vás rušit z porady, chovat se k nám jako k nějakému póvlu – tak to opravdu není! Jsou hotely, které umožňují svým hostům si u nich zavazadla třeba jen uschovat na recepci, když přijeli dříve nebo jsou také hotely, které umí slušně říci: „Nezlobte se, rádi bychom Vám vyhověli, ale pokoje budou opravdu k dispozici až ve 14:00 hodin.“ … Tak tomuhle se říká slušné jednání… To co jste předvedla Vy, byl vrchol a v tom jak si upravujete komentáře, překrucujete pravdu, mi jen potvrzujete, co jste za člověka! Nechápu, jak Vás mohl někdo zvolit provozní hotelu, protože jestli se takhle chováte ke všem hostům, tak snad nepředpokládáte, že se k Vám budou vracet! A ano máte pravdu, po tom, co jste se k nám deset minut chovala naprosto nepřístojně jsme Vám řekli, že také můžeme jít jinam a napíšeme na Vás špatnou recenzi, protože za Vaše chování nemůžete snad čekat nic jiného! A to, že až po této informaci se začnete chovat normálně je také smutné!
Jinak bych ráda dodala, že krom toho, že se neumíte chovat, tak na pokojích byla opravdu špína a zima! A ano jsem mladá, tak mě zkuste ještě poučit, k čemu je mi regulace tepla na radiátoru, když topení nejde?!
Paní Petrášková – zkuste se nad sebou zamyslet a nedělejte z nás hlupáky!

Závěrem: Tento „hotel“ bohužel doporučit nemohu – jediné, co však mohu pochválit je sympatická paní masérka, která byla milá a šikovná. Jakoby k personálu tohoto hotelu ani nepatřila.

22. 1. 2017
Užitečné? Ano
Pavlína

Především se mi líbil přístup paní Zuzanky, když je někdo tak přátelský, vtipný a sympatický, hned Vám to změní celý pobyt k lepšímu :) Ubytování čisté, klidná lokalita, v dosahu vše, co potřebujete (sjezdovka, několik restaurací, kluby, bazén, lázně). Určitě jsme tu nebyli s přítelem naposledy a rádi se sem vrátíme i v jiném ročním období :)

Vyjádření partnera
Hotel Zlatá Kotva Před 20 dny

My všichni moc děkujeme...nesmírně si vážíme všech hostů...přijeďte v létě!!!!je tu opravdu moc hezky...

2. 2. 2017
Užitečné? Ano
Klára

Všechno

Vyjádření partnera
Hotel Zlatá Kotva Před 28 dny

Hezký den,moc děkujeme...

31. 1. 2017
Užitečné? Ano
Kothankovalenka

Priroda, lyzovani

Vyjádření partnera
Hotel Zlatá Kotva Před 28 dny

Hezký den,děkujeme...

30. 1. 2017
Užitečné? Ano
Alexandra

Jedna hvězdička patří právem paní masérce. Byla velmi milá a ochotná. Masáž byla příjemná a rádi ji vyhledáme až Jánské Lázně zase navštívíme.

NEJEZDIT!!Dobrý den, nejsme nijak náročná klientela, ale co nás čekalo v Hotelu Zlatá Kotva na to se nedá zapomenout. Přijeli jsme v 10:45h i přes upozornění na voucheru, že je ubytování od 14h jsme se zeptali staré paní v hotelu, jestli se můžeme ubytovat dříve. Odkázala nás na mobilní telefon paní provozovatelky paní Zuzany Petráškové volám a slušně se ptám, že jsme dojeli dříve a zda bychom se mohli ubytovat, že to jen zkouším a vím, že je ubytování od 14h paní Petrášková řekla milým hlasem, že je ubytování od 14h, ale ať nikam nechodíme, že do 10min je tam – byli jsme mile překvapeni do doby než se paní přiřítila. Začala po mě velmi nepříjemně řvát a chovala se jako smyslu zbavená, že jsme ji vyrušili při poradě vedení (přitom v telefonu byla velmi milá) slušné jsem paní řekla, že stačilo říct že se ubytovat nelze a přijeli bychom na 14 hodinu.vše je přeci o komunikaci no ne?.. No řvala po mě jako po malé holce, byla velmi nepříjemná drzá a neuměla se bavit v klidu…samosebou jsem si její vulgaritu nenechala líbit.. po upozornění, že napíšeme velmi špatnou recenzi se paní uklidnila a obrátila na neuvěřitelně milou a starostlivou to trvalo po zbytek pobytu jen my už jsme neměli chuť paní potkávat – její herecký výkon boduji známkou 1. Ubytovala nás dříve to se sice cení, ale za jakých okolností?!!Po předání veškerých věcí jsem přišli do pokoje, kde byl neuvěřitelný smrad, koupelna tak špinavá, že jsem se v ní prostě vůbec nemyli o plísni na dveřích sprchového koutu ani nemluvím (ve vaničce byl nastříkaný tekutý písek ), nevysáto, povlečení na peřinách nešlo vůbec zapnout navíc bylo od krve (naštěstí jsem si vzala spacák a ostatní měli své deky bylo nás celkem 5) no prostě 100 letá špína. Dnes v den odjezdu jsme viděli jak probíhá úklid v hotelu 1 pokoj je hotov do 10minut a na úklid stačí pouze čistící písek real..V hotelu se přes den vůbec netopilo- kde nám můžou uschnout věci po lyžovačce to netuším.. Ski Bus měl hodinové zpoždění a tak nás čekala další nemilá situace – není to vina hotelu, ale je to velmi nepříjemné. Nevím jak je možné, že se toto zařízení může nazývat hotelem a ještě má tak dobré hodnocení na slevomatu kde je asi chyba? Po celých Jánských Lázních je paní Petrášková svým chováním vyhlášená – což jsme se bohužel dozvěděli pozdě… Po rozsáhlém hledání dalších recenzí (google) jsme zjistili, že paní Zuzana Petrášková si píše některé recenze pod svým jménem a tváří se jako návštěvnice hotelu – chválí sebe samotnou – dost ubohé troufám si říct že i trochu podvod na lidi…Do Jánských lázní se vrátíme, ale již do jiného OPRAVDOVÉHO hotelu. PS: Jistě čtete tyto řádky paní Petrášková doporučení pro Vás řiďte se pravidlem"náš zákazník /náš pán", udělejte generální úklid a možná se Vám klienti pohrnou a budou se s radosti vracet. Tady nejde o kvalitu zařízení, ale jde o přístup k lidem a o čistotu. Vždyť stačí tak málo…ať se Vám daří!

Vyjádření partnera
Hotel Zlatá Kotva Před měsícem

Hezký den,přijeli jste se ubytovat v pátek před jedenáctou hodinou s tím,že jste se domáhali pokojů..sdělili jsme Vám,že je to pro nás velmi nepříjemné požadovat pokoj a ubytování před 14.00 hodinou,když do deseti hodin odjíždí hosté...velmi nevybíravým způsobem jste začala křičet,že když Vás neubytujeme,napíšete recenzi,jakou si za obrázek nedáme...TO JSTE SPLNILA....regulace topení je individuální na radiátorech v pokojích...pracujeme tu již 25 let,tak mi věřte,že se tu při počtu 700 osob v Janských Lázních známe...recenze píšou hosté,nebo konkurence,nikoliv my...když klienti napíšou hodnocení do emailu,přeposíláme na hodnocení.My do tohoto nijak vstupovat opravdu nemůžeme...rádi bychom Vám řekli pár informací,které by měli platit pro všechny...když je psán čas příjezdu a odjezdu,stačí to akceptovat...to je vlastně celé...nechte nám prostor na naši práci a připravenost a my se Vám budeme rádi věnovat...vážíme si nesmírně Vašich nákupů a moc za ně děkujeme...přistupujeme k práci slušně a zodpovědně,ale arogantní přístup opravdu ne...děkujeme za pochopení...

22. 1. 2017
Užitečné? Ano

Další hodnocení (307)

Podobné podniky