Paměťové matrace Visco Bio King na dvoulůžko i jednolůžka
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, mohu se zeptat co znamená doručení v komprimovaném
stavu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
omlouváme se za chybu, ale matrace není dodávána v komprimovaném
stavu.
Jinak komprimace znamená, že je matrace vakuově stlačená a zatočená do
ruličky. Při tomto procesu mírně dochází k deformaci. Deformace je sice
malá, ale raději jsme od toho již upustili a matrace dodáváme
v rozloženém stavu.
Hezký den!
Dobrý den,
je, prosím vás, možné objednat si v rámci tohoto voucheru 1+1 matraci
o rozměrech 70(!) x 200 cm?
Děkuji a hezký den.
Dobrý den,
bohužel , 70×200 cm nenabízíme. Pokud by se vyrábělo, musel byste zaplatit
doplatek za práci navíc a zakoupit matrace 80×200cm. Z té by se totiž
rozměr upravoval. Nabízíme ale matraci 140×200cm, pokud tedy potřebujete
pro 1,5lůžka. To je cenově daleko zajímavější.
Hezký den!
Mám pocit, že se p. Miroslava zajímala o to, jak vysoká je přímo paměťová pěna, nikoli matrace. Pokud ne, tak se ptám já. Děkuji
Dobrý den,
tuto informaci zjišťujeme u výrobce. Mějte, prosím, strpení.
Děkujeme.
Hezký den!
Dobrý den,
matrace BIO KING má paměťovou vrstvu o výšce 1 cm, avšak tím, že je
použita společně s profilační technologií 3D Rainbow, jsou podpořeny
její vlastnosti plus je zajištěna vzdušnost – díky 3D Rainbow
dýchá – (obecně u běžných visco vrstev bývá drobnějším handicapem
menší prodyšnost). Plus 3D Rainbow zajišťuje jemný masážní efekt.
Hezký den!
Dobrý den, jaká vysoká je vrstva paměťové pěny? Děkuji.
Dobrý den Miroslavo,
výška matrací je cca 18 cm.
Věříme, že budete spokojená :-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
minulý týden ve středu jsme matrace objednali a teď čekáme. Zde uvádíte dobu dodání max do 14. dní a na webu obchodu uvádí i 3 týdny. Není možnost jak zjistit, kdy matrace dojdou? Poněkud nás tlačí čas, jelikož příští týden budeme mimo město a nemůžeme si je vyzvednout.
Děkuji za odpověď a hezký den.
Dobrý den,
poslal jste na slevomat@horeka-shop.cz mail dle zadaných instrukcí včetně čísla voucheru? Přišel Vám zpět potvrzovací mail? Pokud je tomu tak, pošlete na stejný email Vaši připomínku o nedodávce. Lidé z Horeca Shopu Vás budou informovat o stavu objednávky.
Hezký den!