Originální české tříchodové menu pro dva v centru Prahy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Taky bych ráda nějaké vyjádření! A peníze zpět!
Dobrý den,
prosím majitele restaurace nebo slevomat o vyjádření, jakým způsobem
s voucherem naložit??? Také se nemůžu dovolat ani dopsat nějaké rezervace
místa, tedy předpokládám, že peníze budou vráceny???
Dobry den,
Vcera jsem byl v restauraci Kamenny most a musim rict, ze uz nikdy vice.
Obsluha je velmi neprijemna, jidlo, ktere maji v nabidce voucheru nebylo
vsechno a po 2 a pul hodinovem cekani jsem se dezertu vubec nedockal. Kdyz jsem
obsluze rekl, ze jsem dezert nedostal slecna rekla jen hm.. Rezervaci jsem
udelal predem, pan z restaurace psal ze si jidlo muzu vybrat az na miste, ale
i tak jsem mu napsal co chci den predem a presto to nebylo… Bylo to velke
sklamani-pristup, kvalita a servis desny! Udelate lepe kdyz si date jidlo
v Mekaci za mostem.
A už vím proč – na rezervačním portále Restu.cz je informace, že restaurace ukončila provoz. Tak počítám, že to je ten důvod, proč prodejce nekomunikuje......
Koukám, že diskuze funguje tak nějak jednostranně :-(
No také jsme se nedovolali ani email nebyl doručen , vrací se zpět . Tak a nákup už lze uskutečnit jen pár hodin a pak už ne . Takže nic asi nekoupím když nemám ten stůl a extra tam potom kvůli tomu jezdit nebudu . No nic jdu hledat něco jíného .
Dobrý den, všechna uvedená telefonní čísla jsou nedostupná, emaily se
vrací či na ně nikdo neodpovídá. Jakým způsobem mám prosím rezervovat
stůl na příští týden?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, již 3.den se snažím objednat stůl jak telefonicky tak emailem-marně. Jak často kontrolujete mailovou schránku?
Dobrý den, uvádíte, že restaurace má oddělené kuřácké a nekuřácké prostory, chci se zeptat jak to je na pontonu – taky jsou oddělené? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
telefon uvedený pro rezervace u této nabídky je už dva dny nedostupný, jak
si tedy mám zarezervovat stůl? Nechápu…
Dobrý den Majkle,
velmi se omlouváme za komplikace, prodejce má bohužel technické potíže a
momentálně je telefonní číslo opravdu nedostupné. V případě dotazů a
rezervací se, prosím, obracejte na email restaurantkamennymost@gmail.com.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne :-)
Dobrý den, prosila bych o informaci, zda je nutno předem si objednat konkrétní jídlo. Nebo zda je možný výběr až na místě. Děkují Dana
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dnes je to třetí den nedostupný…
Dobrý den Pavle,
velmi se omlouváme za komplikace, prodejce má bohužel technické potíže a momentálně je telefonní číslo opravdu nedostupné. V případě dotazů a rezervací se, prosím, obracejte na email restaurantkamennymost@gmail.com.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne :-)