Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, zajímalo by mne, jak mohu stornovat svůj nákup?
Koupili jsme 5 voucheru a dnes nám bylo sděleno, že pokud je to přes
slevomat tak nás objednají až v polovině května.
Což zcela jistě znamená, že není klient jako klient a za 14 dni nemůžu
uplatnit všech 5 Voucheru.
Děkuji za informaci.
Vzhledem k dnešní komunikaci, tuto společnost nedoporučuji!
Pokud je mi známo,tak platnost voucherů je do 30.6.2015 (což jste patrně
„přehlédl“), z čehož vyplývá,že i při plně obsazeném dubnu a
začátku května na realizaci zbývá cca 45 dnů.
Co se týká „není kient jako klient“ – zaplněni jsme hlavně klienty
slevomatu.
A jen jako drobnou radu nakonec: nezačínal bych jakoukoli konverzaci slovním
útokem s přechodem k vulgarismům.
Dobrý den, zajímalo by mně, zda je součástí sauny bazének se studenou vodou nebo jen sprcha ke schlazení? Děkuji, Eva
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji za odpověď. Ano máte pravdu, přehlédla jsem datum. Nechápu ale, proč mi píšete v mužském rode a už vůbec netuším co je na mé zpráve vulgárního?! Takže drobná rada na závěr: ještě jednou si to pozorne přečtěte.
Zpráva je v pořádku,ale ne tak původní tel.hovor.