Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Levandulový rituál s lázní, masáží i občerstvením
Hodnocení podniku Vinné lázně Monastery Garden
Vinná lázeň je to pouze podle toho, že dostanete lahev, Proseca, jinak to s vínem nemá nic společného, ale zážitek super.
Vše bylo úžasné!
prostředí a lokalita
Velice příjemný vstřícný personál, skvělá lokalita, nádherné prostory.
Všechno naprosto perfektní, skvělá komunikace a vynikající personál
Během masáže a relaxace jsme postrádali hudební kulisu
Hodnocená nabídka: Relaxační či levandulový rituál a pohoštění pro dva
Jídlo vynikající, personál milý. Prostředí hezké a čisté.
- nedalo se to najít, následně jsme zjistili že si nás personál musí vyzvednout na recepci a odvést do útrob hotelu
– restaurace působila spíše jako chodba hotelu
Čisté a příjemné prostředí, soukromý, milá paní masérka
vse perfektni, maserka martina ma zlate ruce.:) vrele doporucuji.:)
Moc hezky prostredi, vyborna dostupnost, laskavy personal, necekala jsem ze to bude az tak skvely.. radi se zas zastavime a zarelaxujeme..
Všechno
Hodnocená nabídka: Saunový rituál pro 2: sauna, masáž i láhev vína
vše bylo na1*
Mily personal, krasne, romanticke prostredi, mysli opravdu na vse, abyste meli maximální pohodli :-)
všechno skvělé…jídlo, víno, prostředí i obslaha
Hodnocená nabídka: Tříchodové menu v centru Prahy pro 2 osoby
skvělá atmosféra, perfektní servis, báječný relax… jezdíme sen opakovaně, rádi se vracíme, všem vřele doporučuji
Navštívili jsme po několikáté a vždy perfektni, ..naprostá spokojenost. Určitě zase příjdeme.
ochotný personál, chutné jídlo. možnost volby zahrádky na dvoře.
stolek na litinové noze byl malý a vratky. nedovedu si představit čtyři stolujici.
Skvělá lázeň ; skvěla masáže . Maser zaslouží velkou pochvalu👏👏👏. Večeři jsme využili v jiný den . Jídlo bylo moc skvělí . Velká pochvala cicnikovi byl velmi příjemný a šikovný .
Chování a komunikace paní na recepci . Měly jsme voucher kompletně s večeři . Po skvěle lázni a vynikající masáži takové skládání ☹️☹️☹️. Vyvedly nás na chodbu a žádnou večeři ani jsme neviděli . Šla jsem za paní na recepci s tím ze jsme měly mít ještě večeři . Ona zavolala na kuchyň a přeji ze dnes to menu nemají a ze jsem neudělala rezervaci přímo do restauraci. Ale za 1 – nikde to nebylo napsané ze musíme udělat tu rezervaci. Za 2 bylo napsáno ze do poznámek napsat jen kód voucheru . Za 3 v systému personálu mělo bych to ukazovat co ten voucher obsahuje. Za 4 proč to nabízíte zákazníkům když to neumí to personal zařídit? Paní na recepci mi řekla můžeme vám to připravit na jiný den a než bych se omluvila . A to buďte rádi ze to pro vás uděláme . Tak člověka hodně naštve ☹️☹️☹️. A navíc to bylo překvapeni pro přítele . Na místě šéfa bych nejdříve proškolila personal na recepci jak se má chovat k zákazníkům .