Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Lucie
březen 2018
2,0/5
Hezké prostředí, jídlo bylo celkem dobré. Fajn cena. Pokoje čisté.
Pozor – recenze z roku 2014!
Chování majitelky hrozné! Nemá orientaci na zákazníka. Nedala vědět, že je porucha na vodovodním potrubím, takže první šok, když jsme přijeli, byl rozkopání před hotelem. Další šok jsme zažili hned na recepci, prý voda nepoteče do 21h. Nebyla to pravda, celou noc jsme byli bez vody, možnosti se umýt a nebo si natočit do skleničky. Ještěže jsme měli pití v autě. Prostředí hotelu hezké, ale chtělo by to někdy otřít rámy a dekorace, našli jsme několik pavučin. Každopádně pokoj byl čistý. Ráno nás vzbudila v 9h uklízečka s „Máte odjezd, co tu ještě děláte?“. Check out jsme měli až v 10h. Když jsme chtěli po majitelce nějakou kompenzaci, vysmála se nám a zvyšovala na nás hlas! Ať už oblečení personálu (vytahané tričko a žmolkaté legíny), chování nebo servis rozhodně neodpovídá 4* hotelu. Když jsem se tím hájili, paní majitelka nám sdělila, že je to na tom hotelu jen napsané. :D
Ve směs by vyšlo na stejno, kdyby jsme zajeli na chatu… i tam by jsme totiž byli bez vody.
Velké zklamání.
Naprostá nespokojenost… Rezervovali jsme asi 2 měsíce předem, potvrzení mailem, když jsme přijeli, rezervaci jsme tam neměli (nebyli jsme jediní)…Byla nám nabídnuta varianta pobytu v jiném termínu, přišlo na mail, že ji opět ruší, že ať si vybereme jiný termín…Tyto chyby by se neměly stávat, nejen že jsme projeli benzín, ale ještě jsme měli naprosto zkažený víkend…! Nedoporučuji!
Krásné pokoje a okolí, ale chování pana majitele bylo někdy dost zvláštní. Večerní menu obsahovalo změny – místo terinky jsme dostali paštiku a místo sorbetu obyčejnou zmrzlinu. Také ranní snídaně nebyla nic moc (jídlo se nedodávalo a v 9 hodin už bylo studené nebo nebylo).
Vyjádření podniku
Před 10 roky
Dobrý den,
rád bych reagoval na Váše hodnocení.
Náš hotel nemá pána majitele ale paní majitelku. Co se týče chování nevím co máte na mysli když říkáte že jsem se choval zvláštně.
Co se týče jídla tak ano je tam změna a to jen v předkrmu.
Nepodával se v terinke, ale pašteta byla úplně stejná.
Sorbet je podle mně zmrzlina která obsahuje min. 80 procent suroviny daného druhu.
Přesto všechno děkujeme za Vás názor a bude udělaná náprava.