Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Romantická 4chodová večeře pro dva v l'Abbuffata

3,8 / 5 l'Abbuffata Ristorante & Caffe bar Brno  (mapa) 119 prodejů

Hodnocení podniku l'Abbuffata Ristorante & Caffe bar

3,8 277×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz

Filtry
Recenze zákazníků
Nina
březen 2014
 1,0/5

Obdarovali jsme s dobrym umyslem rodice, ale vratili se velmi zklamani. Neprofesionalita personalu, nedobre menu( nemeli predkrm dle popisu na voucheru, u hl.chodu tuhe maso, atd. )Naprosta nespokojenost!!! Bohuzel :(

Hodnoceno: 15. března 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Daniela
březen 2014
 3,0/5

Jídlo bylo velmi dobré, ale trochu nás překvapilo, že i přes to, že jsme měli stůl i jídlo objednané více než týden dopředu, tak jsme dostali jiný překrm než byl uveden a ani stůl nebyl nachystaný, natož prostřený na romantickou večeři. Nápojový lístek nám číšník sice donesl, ale celý večer se nás již nikdo nezeptal, zda něco na pití chceme. Byly jsme zklamaní

Hodnoceno: 7. března 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Petrlajza
březen 2014
 1,0/5

Nebylo servírováno to co bylo slíbeno.

Hodnoceno: 6. března 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Jiří
únor 2014
 1,0/5

S partnerkou jsme si šli vychutnat restauraci v samém srdci Brna, která má být jednou z nejvyhlášenějších a tvářící se jako TOP restaurace.
Po vstupu do podniku jsme očekávali, že se nás někdo ujme, když jsme měli rezervaci stolu. Místo toho nám číšník přes bar řekl, ať si sedneme „třeba tam…“ Předložili nám nápojový lístek. Vybrali jsme si minerálku. Bylo nám ale oznámeno, že žádnou balenou vodu nemají, že jim nepřišlo zboží. Číšník nám tedy nabídl karafu s vodou.
Po návštěvě toalety jsem zjistil, že zde není toaletní papír, ubrousky na ruce ani vysoušeč rukou.
K předkrmu jsme dostali domácí pečivo. Bohužel dle číšníka bylo toto pečivo připraveno už od oběda. Měli ho ale pod utěrkou, tak vlastně neví, proč by nám toto značně okoralé pečivo mělo vadit. Čerstvé pečivo jak nám bylo řečeno již neměli. Strašili nás tímto pečivem až do našeho odchodu.
Po hřibové polévce jsme čekali, že se vše otočí k lepšímu. Nestalo se tak. Následovalo žebírko, které mělo poměr masa a tuku 50:50. Bohužel maso bylo natolik vysušené, že se nedalo ani nakrájet. Bylo totiž připravené dopředu a bohužel jen dosušené v troubě před podáváním. Příloha byla dost zvláštní. Na talíři byla trocha brokolice a květáku připravovaného na páře. Bylo to jako houba nasáklá lanýžovou pěnou. Partnerka měla lososa, který byl poměrně dobrý. Jako příloha mělo být suflé s rajčaty. Vlastně ani nevíme, co tam přesně bylo, protože to bylo naprosto nejedlé.
Mysleli jsme, že už nás nemůže nic překvapit. Ale…
Pomyslnou třešničkou na dortu měla být jahodová panna cotta s vanilkovou omáčkou. Když nám dezert přinesli, číšník nám oznámil, že jahodová panna cotta nebude, ale že nám připravili , , něco, , s lesním ovocem.
Když nebudeme hodnotit jídlo, které opravdu nemělo tu hodnotu, kterou si Ristorante l´Abbuffata účtuje, tak bych rád zhodnotil i číšníky, kteří byli zcela neprofesionální. Přípory připravené na vícechodové menu měli na stole špatně seřezané. Po dobu naší návštěvy se, hezky jeden po druhém, vystřídali před restaurací s cigaretkou. Při servírování vína drželi sklenice za okraj, ze kterého člověk pije, což je zcela nepřijatelné. Takovým způsobem servírování nápojů a velmi špatnou pamětí při objednávání nedisponuje kvalitní obsluha.
Přál bych si, aby taková restaurace měla více zákazníků, jako jsme my. Jedině tak si totiž mohou uvědomit, že k vynikající restauraci, za jakou se pokládají, mají hodně daleko. Vysoká cena jídla nedělá restauraci skvělou restaurací. Škoda, že přes společnost Slevomat bylo prodáno takové množství voucherů. Tato restaurace bude jistě pro mnohé zákazníky velkým zklamáním, tak jako pro nás.

Hodnoceno: 20. února 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Marek
únor 2014
 2,0/5

špatná domluva, malá profesionalita obsluhy

Hodnoceno: 19. února 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Radka
únor 2014
 2,0/5

Bohužel nebyla paštika, nakonec jsme si vybrali bruschetu, ale bylo to jak se říká jalové, polévka dost silná a bylo jí hodně, hlavní chod byl nejlepší z celého menu, losos i žebro výborné, dezert mi připadal jako o trochu lepší jahodový puding, znovu už tuhle restauraci rozhodně ne.

Hodnoceno: 19. února 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Lukáš
únor 2014
 2,0/5

Prijemne prostredi, hlavni chod vyborny, predkrm i dezert dobry. Bohuzel ve mne vecer zanechal negativni dojem. Pri rezervaci mi bylo receno, ze dany den uz maji obsazeny, ale ze nas tam snad „vmestnaji“. Restaurace ale byla kupodivu temer prazdna. Predkrm jsme dostali jiny, nez byl uveden. (Neni prave od tohoto rezervace?) Nejhorsi ovsem byla obsluha. Cely vecer nas prehlizeli. Pauza mezi jednotlivymi chody byla velmi dlouha. Vino a dezert bychom bez nasi urgence vubec nedostali. Navic jsme na dezert cekali pres pul hodiny, pritom musel byt predem pripraveny. Tento podnik bych proto urcite nedoporucil.

Hodnoceno: 19. února 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Jan
únor 2014
 5,0/5

Moc dobře vaří :-)

Hodnoceno: 18. února 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Petra
leden 2014
 3,0/5

Dobrý den,

Na slevomat.cz jsme zakoupili 2× voucher na „Romantická 4chodová večeře pro dva v l'Abbuffata“. Na stránkách podáváte informaci, že ručíte 100% spokojeností. Ráda bych tedy poskytla zpětnou vazbu na základě mých zkušeností.

Začnu tím horším:
Mínusy –
– Příliš nahlas puštěná hudba – navzájem jsme se skoro neslyšeli a i číšník se nás několikrát musel ptát, co si objednáváme, protože nás také neslyšel 
– V restauraci bylo poměrně zima (chápu ale, že tohle je subjektivní dojem)
– Měli jsme podle voucheru možnost objednávky hlavního chodu (hovězí žebírko, nebo steak z lososa) – když jsme si objednali 2× žebírko a 2× lososa (na dva vouchery) , tak po chvíli přišel číšník s omluvou, že nám může nabídnou pouze 3× lososa a 1× žebírko
– Za chvíli přišel číšník znovu a omlouval se, že nemají ani předkrm (Zvěřinová paštika v kabátku z pancetty s šípkovou redukcí, domácí pečivo) – nabídl nám místo toho rozpékané bagety, nebo carpaccio
– K menu bylo nabízeno víno (Chardonnay di Umbria nebo Merlot di Umbria) – o něj jsme si museli říct
– Obsluha byla tichá a nevtíravá, až tak moc, že jsme museli mávat rukama, aby nás přišel obsloužit (jako příklad lze uvést, že jsme seděli po jídle 30min „na sucho“), ale chápu, že za servis v restauraci asi Slevomat.cz nemůže příliš odpovídat (přesto tuhle výtku zmiňuji, protože se zaštiťujete 100%spokojeností)
Pokud to shrnu, nechápu, proč se musíme objednávat předem, když si ve finále stejně nepřipraví suroviny pro celé menu.


Plusy –
– Pro dámy pohledná obsluha – pánové tohle asi neocení
– Obsluha byla vstřícná, když už se tedy dostavila ke stolu
– Jako omluva nám byla nabídnuta voda St. Pellegrino zdarma, což je super, kdyby nám ji pak nenaúčtovali 

Hodnoceno: 22. ledna 2014
Hodnocená nabídka: Romantická večeře v l'Abbuffata pro dva
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru