Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nové 10denní Fitness food menu vč. dopravy
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Omezení: Nabídka platí pouze pro Brno
- Rezervace: Rezervace na tel.: 775 338 466, kde dostanete všechny potřebné informace k následnému objednání – co je důležité vypsat do objednávkového formuláře.
- Objednávka probíhá vyplněním objednávkového formuláře na webu.
- V objednávkovém formuláři vypište do poznámky číslo voucheru a zaškrtněte políčko objednat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobry den, chtela bych se zeptat, zdali existuje moznost objednani pouze obedu, ci snidani+obedu? Dekuji
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz ,bohužel nás mrzí,že Vám nemůžeme vyhovět .
Fitness food menu by mělo být chápáno jako ucelný program.Právě proto
nenabízíme tuto službu.
Děkujeme s pozdravem
FFmenu
Dobrý den,
Děkujeme za pochopení a věříme,že budete spokojena.
S pozdravem
FFmenu
Děkuji, za rychlou odpověď. S tou kladnou recenzí máte pravdu, většina lidí nemá potřebu ji sdělovat. Pokud tedy není opravdu problém, vozit jídlo po 18hod, ráda si objednám.
Ještě dodatek, v jedné odpovědi zde píšete, že distribuce je
17–21.00 a v druhé 16–21.00 Je to jen detail, ale přesto :-)
Ano, máme 2 distribuční trasy , kde jedna začíná v 16:00h a druhá
v 17:00h.Trasa,která začíná okrajovými částmi města Brna začíná
později,protože se většinou vyvaruje dopravním zácpám.
Děkujeme FFmenu
Dobrý den, chci se zeptat ohledně rozvozu, bývám doma až po 18 hod, je skutečně možné, domluvit rozvoz podle přání klienta? Četla jsem recenze na FF menu a tam bohužel byl s tímto celkem problém. Klientka, která tam píše – bohužel neuvedla město, pak o některá jídla přišla a to i přesto, že den předem domlouvala, že nebude doma a aby dovezli jídlo v jiný čas. Je to jediná věc která mě odrazuje a nerada bych dopadla jako ona, abych byla na 14 dní „uvázaná“ doma nebo abych po předchozí domluvě přišla o jídlo – myslím že cena není tak nízká, aby si to člověk mohl dovolit. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš věcný dotaz.V distribuci FFmenu existuje
stabilní a systém plánování tras. Pokud je tento systém dodržen není
možné nesplnit přání zákazníka. V praxi nám bohužel dělají problém
pouze situace,kde zákazník po předchozí tel domluvě se zákazníkem není
k zastižení na smluveném místě a kurýr je tak odkázán na
alternativních možnostech a jedině tak je možné,že nesplníme přání
zákazníka. Vždy dělá celý tým ,ale maximum proto ,aby jsme vyhověli.
Zákazníkovi vždy kurýr před závozem telefonuje v čase cca 16:00h a
upřesňuje čas závozu po dohodě se zákazníkem.Tímto způspbem není
nutné čekat na kurýra v čas. rozmezí 17–21h.
Bohužel díky výše uvedenému se v diskuzích může objevit situace ,že
jsme nesplnili přesný čas. Stejná pravda je ,ale taková,že dalších x
spokojených zákazníků s disribucí recenzi nenapíše, protože nemá
potřebu
Děkujeme za pochopení
FFmenu
Dobrý den, děkuji za vstřícnost s rychlým dodáním. Meníčko vypadá moc dobře i chutná (syn vyzkoušel již včerejší večeři). Jen jsme „bádali“, které jídlo je možno ohřát, protože na žádné krabičce nebylo zaškrtnuté políčko „k ohřevu“, možná chybička… Jídlo se ohřívá přímo v obalu, nebo se vyklopí na talíř, jaké máto zkušenosti, co je lepší? Komunikace s kurýrem bezproblémová. Jinak supr služba a ještě jednou díky!
Dobrý den,děkujeme za Váš příspěvek a Věříme,že v dalším FFmenu
bude správně označeno pro ohřev.
Obecné doporučení je jídlo dát na talíř a následně ohřát.Jde ,ale
vždy o to zdali je tato možnost. Důvodem je ,aby byla zachována jistá
kultura jídla.
Jinak ty obaly které jsou s folii jsou určené k ohřevu.
Obaly opatřené víčkem nikoliv.
Děkujeme FFmenu
Zeptám se tedy jinak. Je možné nechávat FFmenu na vlastní žádost a riziko na klice od vstupních dveří rodinného domu? Znovu podotýkám, že to s jinou společností fungovalo 2 měsíce, s jídlem se nikdy nic nestalo, ani nikdy nezmizelo.
Rozumime a chápeme proto tedy potvrzujeme tuto možnost.
Děkujeme za pochopení
FFmenu
Dobrý den,
chci se jen zeptat, jestli je osobní kontakt při odběru jídla podmínkou.
Odebírám krabičky od jiné společnosti a po domluvě mi je nechávají na
předem domluveném místě, žádný problém nikdy nebyl. Z časově
náročné a nepravidelné práci v 90% nemám možnost být na určeném
místě.
Dobrý den,
Osobní kontakt podmínkou není, je ale vždy nutné aby FFmenu bylo
uchovávané v chladu do 6 °C do Vašeho vyzvednutí. Pokud lze toto zajistit
je možné nám zadat adresu kde Vám bude FFmenu ponecháno a sms zprávou
potvrdíme že je FFmenu na správném místě a čeká na Vaše převzetí.
Děkujeme FFmenu
Dobrý den, jestli jsem pochopila dobře mezi Vaše parnery patří BIG ONE
FITNESS CLUB na ulici Benešova v Brně. Bylo by si možné krabičky tam
vyzvedávat. A bylo by to možné i druhý den ráno (ten den na který jsou
určeny).
Dále jsem se chtěla zeptat, jestli je v této akci cena jak pro ženy, tak
i v porcích pro může konečná. Nebo jestli je cena pro menu pro ženy a
pro může se doplácí. Již jsem se s tím takto setkala, proto se ptám.
A nakonec pokud si objednám krabičky pro muže, a nesejdou se v prvním
týdnu s pochopením. Zda by to šlo druhý týden změnit na velikost porcí
pro ženy.
děkuji za odpověd
Dobrý den,
Děkujeme za případný zájem o naše služby.
Ano, po předchozím upozornění je možné nechávat FFmenu v B1F, Bohužel
není možné jej vyzvedávat až druhý den ráno. Jde především
o skladovací prostory s teplotou do 6 °C a o doporučení konzumovat
snídani do 30 min od probuzení. Tzn vyzvednutí je možné v podvečer
v otevírací době.
Ano, cena je v rámci této akce jednotná pro muže či ženu a je konečná.
Jedná se o službu „Standartní FFmenu“ s průměrnou výslednou KH a
nutripoměrem 60% sacharidů, 20% tuků a 20% bílkovin.
V průběhu objednávky je možné změnit FFmenu pro ženu na muže ,ovšem
není možné změnit službu ze „standartního FFmenu“ na „Individuální
FFmenu“
Děkujeme FFmenu
Dobrý den, možná jsem nepochopila, rozváží se i v pátek navečer, tedy že by bylo menu na sobotu? Pokud by se objednalo např. dnes, je možno dovézt již zítra? Díky za info.
Dobrý den,
FFmenu se vyrábí v rámci této akce pouze na pracovní dny tedy na dny
Po – Pá ke konzumaci.
Distribuce probíhá vždy od Ne – Čt v čas. rozmezí 16 – 21:00 ,kde
tento čas je upřesněn v den závozu po tel našim kurýrem. Výrobní doba
je tedy vždy v den distribuce tzn zákazník dostává čerstvé FFmenu do
5-ti hodin od ukončení výroby.
Objednávky na dnešní rozvvoz jsou bohužel již uzavřeny ,ale pokud by jste
reagovala rychle zkusíme Vám vyhovět ještě dnes.
Děkujeme FFmenu
Dobrý den, bylo by možné si nechat menu dovážet do práce v čase 9:30 – 16:30? Děkuji
Dobrý den,
Velmi rádi bychom slíbili,že je možné vyhovět Vašemu dotazu ,ale naše
výroba je podřízena maximální čerstvosti proto začínáme vyrábět
v 7:00 a ukončujeme výrobu v 15:00 bylo by tedy velice napjaté kdybychom
slíbili dovoz do 16:30h.
Nicméně pokud by jste přijmul riziko ,že budeme mít někdy cca 15 min
zpoždění pak jsme schopni vyhovět a zařadit Vás jako první zastávku
v rozvozové trase kurýra.
Děkujeme za dotaz i pochopení
FFmenu
Dobrý den,
Děkujeme za Váš dotaz.Osobní odběr je vždy možný u našich obchodních
partnerů ve městě Brno. Obchodní partneři jsou vedeni na našich www.ffmenu.cz
Děkujeme FFmenu
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možný osobní odběr?
Dobrý den, děkuji za odpověď. Vzhledem k tomu, že nebývám v neděli v Brně, bylo by možné tedy jídlo dostávat jen 4× týdně, po-čt, nebo musím využít celý týden? děkuji
Dobrý den, zakoupením voucheru si zákazník předplácí FFmenu na
10 dní. Pokud nám do objednávky uvedete tento požadavek nemáme žádný
problém Vám plně vyhovět.
Děkujeme FFmenu
Dobrý den,
v jakém časovém období, se jídlo rozváží (zhruba čas). Záleží na
domluvě, nebo máte nějak stanoveno. děkuji
Dobrý den, předem děkujeme za Váš případný zájem o Fitness food
menu,které se distribuje v čas rozmezí 17–21:00 h na den následující od
NE-ČT v deném prac.týdnu. Kurýr vždy v den rozvozu po tel. ověřuje
adresu dodání a po domluvě se zákazníkem se maximálně snaží
přizpůsobit čas závozu Vám.
Děkujeme FFmenu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rád bych pro případné zájemce uvedl, že FF menu mám objednané, ale firma má značné problémy s jeho distribucí. Dohodli jsme se na určitém čase doručování, ale za poslední 3 dny ho kurýr dodržel pouze jednou, a není výjimkou zpoždění i hodinu a půl.
Dobrý den, i přes Váš negativné komentář si dovolujeme vysvětení za FFmenu.
S velkou omluvou se na Vás obracíme a přiznáváme pochybení v distribuci ve Vašem FFmenu. S pokorou Vašak připomínáme Výše uv edenou komunikaci s Vámi ,kde jsme vyjadřovali jistou pochybnost ,nicméně snažíme se maximálně vyhovět.
FFmenu nemá problémy s dodžováním časů a slibů ba naopak si na této službě zakládáme.Nicméně zkusme si představit,že máme zákazníky ke kterým se kurýr vrací třeba i 6× za jeden den ,protože daný zákazník není k zastižení i přesto,že přesně definoval čas i místo závozu. Případně si zkusme představit kurýrovu situaci ,kdy nám zákazník 2 x za 1 hodinu změní místo závozu z jedné strany Brna na druhou.
Mohli bychom dále pokračovat a vysvětlovat konkrétní situace,ale samozřejmě chápeme ,že tento problém je náš a my si musíme poradit.
Naše vysvětlení přikládáme proto,protože na sebe vážeme obrovský závazek v podobě přesně daného času závozu. Tuto službu ,ale chceme poskytovat a děláme pro ní maximum
Např. i nasazením dalčích rozvozových vozů apd.
Vždy však poukazují takovéto diskuze pouze na to,že pokud v daný den obsloužíme desítky zákazníků správně a u jednoho zákazníka nesplníme čas pak se zde v diskuzích objeví negace,. Samozřejmostí zůstává,že další desítky zákazníků,kteřé jsou spokojeni zde kladně nehodnotí.
Děkujeme Vám za pochopení a přijímáme všechna opatření pro nápravu při Vašem závozu
s pozdravem
FFmenu