Termín
V období 2. 1. – 28. 12. 2026 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness (8:00–22:00):
- Krytý, venkovní a dětský bazén
- Vířivka
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Fitness neomezeně
Wi-Fi zdarma
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma
- Pobyt všech dětí je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Příplatky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,65 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 30 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 20 €/noc (garážové stání)
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Termín
V období 2. 1. – 28. 12. 2026 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Tříchodová večeře pro všechny
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness (8:00–22:00):
- Krytý, venkovní a dětský bazén
- Vířivka
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Fitness neomezeně
Wi-Fi zdarma
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma
- Pobyt všech dětí je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Příplatky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,65 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 30 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 20 €/noc (garážové stání)
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Termín
V období 2. 1. – 28. 12. 2026 podle dostupných kapacit. Váš termín se zarezervuje automaticky zakoupením voucheru.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma
Strava: Plná penze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Tříchodový oběd a večeře pro všechny
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového wellness (8:00–22:00):
- Krytý, venkovní a dětský bazén
- Vířivka
Ostatní služby
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
- Fitness neomezeně
Wi-Fi zdarma
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 4,9 let má pobyt se stravou zdarma
- Pobyt všech dětí je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Ubytování nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
Příplatky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2,65 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 30 €/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 20 €/noc (garážové stání)
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Smlouvy a dokumenty
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Doklady
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
× Upravit
Tahle amfora bude naplněná těmi nejlepšími zážitky.
Znáte ten pocit, když se vrátíte z dovolené a potřebujete další dovolenou? To se vám v hotelu Amphora**** rozhodně nestane. Dovolená ve Splitu jen pár kroků od moře vás nabije energií na celou sezónu dopředu. Ať už sem vyrazíte v létě nebo kdykoli jindy, budete se tu mít jako v ráji. Hotel se rozprostírá přímo na pláži, hýčkat vás bude dobrým jídlem i pohodlným ubytováním a to jsme ještě ani nezmínili wellness.
Maximální pohodlí
V hotelu Amphora se vám bude spát jako na obláčku. Ať už zvolíte Standard (26 m²) nebo Superior (28 m²), čeká vás dokonalé pohodlí, balkon s výhledem a moderní vybavení. Pokoje Superior navíc nabídnou výhled na moře. Do pokojů lze umístit přistýlku i dětskou postýlku, vy budete spát na prostorné manželské posteli.
Všechny jednotky jsou vybaveny klimatizací, Wi‑Fi, satelitní TV, varnou konvicí, žehličkou a trezorem. V koupelně najdete vanu a sprchu, župany, pantofle a fén. Objednat si můžete také pokojovou službu nebo služby prádelny. Navíc můžete přijet i s domácím mazlíčkem.
Strava dle výběru
Tady rozhodně hlady nebudete. Na výběr máte pobyty se snídaněmi, polopenzí nebo plnou penzí. Těšte se na bohaté snídaně formou bufetu, v případě polopenze také na tříchodové večeře, při kterých ochutnáte dalmatské speciality. V rámci plné penze pak budete mít navíc ještě i tříchodové obědy. Restaurace Amphora boduje i živým vařením přímo před zraky hostů.
Na skleničku vína (nebo něčeho ostřejšího) si zajděte do Amphora Oleum Baru s výhledem na západ slunce nebo Galia Baru s prostornou terasou.
Wellness a sport
Hotelové relaxační centrum Oleum Wellness & SPA je doslova ráj pro duši i tělo. Čeká vás krytý i venkovní bazén s výhledem na moře, nechybí ani dětský bazének a vířivka. Wellness zóna je vám přístupná každý den od 8:00 do 22:00. Kromě wellness si můžete užít také špičkově vybavené fitness.
Tip: Za příplatek si můžete dopřát také regionální a holistické spa procedury, které uvolní i ten nejposlednější zbytek napětí.
Koupání a výlety
Hotel se nachází přímo na pláži ve Splitu, takže si svou ranní kávu vychutnáte s výhledem na nekonečné moře. A když vás omrzí lehátko, město nabízí spoustu lákadel. Vydejte se objevovat antický Diokleciánův palác, majestátní srdce Splitu, projděte se na vyhlídku Marjan, odkud uvidíte celé město jako na dlani, nebo si užijte slunce a koktejl na legendární pláži Bačvice, kde to žije od rána do noci.