






















Kilová belgická čokoláda s retro motivem: mléčná nebo hořká, Velorex i JAWA
Přehled nabídky























Vybrat variantu
Škoda Felicia, typ 994, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
JAWA-ČZ 250, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Velorex 16/350 Hadrák, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
L&K typ MF hasičský vůz, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Škoda 1000MB, typ 990, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorová lokomotiva řady 753, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorový vůz řady 820 Kachna, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorový vůz řady 810 Autobus, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorový vůz řady M 262.0 Kredenc, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Trabant 601 S Limousine, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Wartburg 353 W, mléčná čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Škoda Felicia, typ 994, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
JAWA-ČZ 250, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Velorex 16/350 Hadrák, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
L&K typ MF hasičský vůz, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Škoda 1000MB, typ 990, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorová lokomotiva řady 753, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorový vůz řady 820 Kachna, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorový vůz řady 810 Autobus, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Motorový vůz řady M 262.0 Kredenc, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Trabant 601 S Limousine, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Wartburg 353 W, hořká čokoláda, 1 kg
999 Kč −10 % 899 Kč
Jak naráz potěšit někoho, kdo miluje auta i sladké? Darujte auto na obalu čokolády!
Máte ve svém okolí fandu do vozidel, který si potrpí na sladké? Právě jste pro něj našli naprosto perfektní dárek, který spojuje obě vášně – čokoládu a retro dopravní prostředky. Všechny čokolády na sobě totiž mají retro motiv, těch je na výběr celá řada – třeba Škoda Felicia 994 nebo Velorex 16/350 Hadrák. Vždy je k mání jak mléčná, tak hořká varianta, čokolády jsou kvalitní, belgické a mají rovnou 1 kg. A to už je pořádná porce!
Mléčná čokoláda s motivem Felicie jistě zaujme každého, kdo má rád stará auta. Obdarujte přítele, manžela, tatínka, nebo dědečka originálním dárkem. Felicia (typ 994) je sportovní kabriolet s textilní sklápěcí nebo pevnou sklolaminátovou střechou. Vůz byl vyráběn v letech 1959–1964 a byl určen převážně pro export. |
Jawa 250 typ 353 lidově zvaný Kývačka je motocykl vyráběný v letech 1954–1962. Kývačka byla prvním sériově vyráběným motocyklem, který měl odpruženou zadní vidlici pomocí dvojice tlumičů, které byly uchycené mezi zadní kyvnou vidlicí a rámem. Rám měl zcela novou konstrukci, ve kterém byla uložena zadní kyvná vidlice, protínající svým čepem pouzdra v zadní části rámu. Přední teleskopická vidlice měla uvnitř nosných trubek vinuté pružiny v olejové náplni. |
Ikonické plátěné vozítko na třech kolech vyvolá úsměv a možná si při pohledu na něj vybavíte nezapomenutelné scény z filmu Vrchní, prchni! Model Velorex 16/350 je nejvyspělejším modelem tříkolky s trubkovým rámem potaženým koženkou. Je vybaven dvoudobým motorem Jawa 572 o objemu 350 ccm. Velorexy byly vyráběny nejprve jako malosériová výroba bratrů Stránských a později ve velodružstvu Solnice jako vozítko pro invalidy. |
Pochutnejte si na mléčné čokoládě s motivem hasičského vozu Laurin & Klement, typ MF z roku 1917. Vůz byl expedován jako limuzína a do podoby hasičského vozu byl upraven mimo firmu. Vyráběn byl v letech 1917–1923. Tohoto elegantního veterána můžete obdivovat v Muzeu Škoda v Mladé Boleslavi, nebo na obalech čokolád Choco Pola. |
Škoda 1000 MB (lidově embéčko nebo též embeso) je osobní automobil nižší střední třídy, vyráběný československou automobilkou AZNP v letech 1964–1969. Byl to první sériově vyráběný automobil Škoda se samonosnou karosérií, zároveň první s koncepcí pohonu „vše vzadu“ (tedy motor vzadu a pohon zadní nápravy). |
V době vzniku byl Trabant 601 velmi progresivním vozem. Jako první byl ve velkých sériích vyráběn z plastů. Poháněl ho jednoduchý dvoudobý, vzduchem chlazený dvouválcový motor o výkonu až 26 koních vyžadující minimální údržbu stejně jako vůz. Nejen díky nenákladné pracovní síle dané pracovní povinností NDR byl tak levnější než západní konkurenti, přestože poskytl více prostoru – při nákladech provozu motocyklu se sajdkárou a návěsným vozíkem, ovšem jen s mírně vyšším komfortem. |
Wartburg 353 byl vyráběn celkem 25 let. Modelová paleta „třipěttrojky“ byla značně omezená a zpočátku představovala pouze čtyřdveřové provedení sedan s modifikací výbavy „de Luxe“ a provedení Tourist (kombi). Později přibylo několik kusů zvláštního provedení kabrioletu s plátěnou shrnovací střechou pro potřeby policie a armády a ještě o něco později se automobilka vrátila i k výrobě provedení pick-up pod označením TRANS. |
Lokomotivy řady 753 (přezdívané brejlovec, někdy i trojka, trojkový brejlovec) jsou čtyřnápravové dieselelektrické lokomotivy, které pod označením T 478.3 dodala pražská lokomotivka ČKD Československým státním drahám (ČSD) v letech 1968 až 1977 v celkovém počtu 408 kusů a staly se tak jednou z nejpočetnějších řad lokomotiv vůbec. Lokomotivy v počátcích provozu nahradily parní lokomotivy a později také starší typy lokomotiv motorových. |
Nostalgické ohlédnutí za motorovým vozem řady 820 přezdívaným Kachna (nebo též Kačenka, Singrovka, Vzducholoď) vám zprostředkuje originální ilustrace z obalu mléčné retro čokolády. Motorový vůz řady 820 byl vyráběn v letech 1963–1964. Vyrobena byla série 120 motorových vozů označených jako řada M 240.0, která je nyní označována jako řada 820.0. Vůz má ocelovou svařovanou samonosnou skříň. Uvnitř jsou dva oddíly pro cestující, zavazadlový prostor a stanoviště strojvedoucího. Výkon 206 kW, rychlost 70 km/h a délka přes nárazníky 18,5 metrů. |
Tenhle „autobus“ na silnici nejezdí! Můžete s ním ale cestovat po regionálních tratích nebo jej obdivovat na obalu kvalitní mléčné čokolády. A proč se tomuto železničnímu vozu přezdívá Autobus? Při konstrukci vozu byly použity některé součástky z autobusu (motor a převodovka). Na počátku 70. let vyvinuly Vagonka Studénka a VÚKV jako náhradu motorových vozů M 131.1 motorový vůz pro osobní dopravu na vedlejších tratích. První dva prototypy byly označeny jako řada 151.0. Dodávky ze sériové výroby, byly zahájeny v roce 1975 pod označením M 152.0 a v současné době jsou označovány jako řada 810. Maximální rychlost 80 km/h a výkon 155 kW. |
Motorovým vozem řady M 262.0, který je ústředním motivem této mléčné čokolády, se už dnes v běžném provozu nesvezete. Po II. světové válce byla pozornost opět věnována motorizaci. Novou řadu motorového vozu M 262.0, která je nyní označována jako řada 831.2, vyvinuly společně firmy Královopolská (skříň), ČKD (spalovací motor a elektrická výzbroj) a Tatra Smíchov (podvozky). Výroba probíhala od roku 1950 do roku 1960. Celkem jich bylo vyrobeno 238 kusů. Výkon 301 kW, maximální rychlost 90 km/h, hmotnost 43,1 tun. Přezdívku Kredenc si vůz vysloužil díky svému tvaru. Také se mu ale přezdívalo Motorák, Žhavá trubka, Ponorka nebo Kraksna. |
Adresa pro případné vrácení zboží:
ROUKLIN s. r. o., Evropská 676/152, 160 00 Praha 6