Lázně Libverda: penzion ve Frýdlantském výběžku bez stravy, se snídaní či polopenzí
Varianty podle vaší volby
Termín
V období do 31. 8. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období do 31. 8. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Wellness
- 1 × 90 minut v bazénu hotelu Lučina (vzdáleném cca 50m od hotelu) za každý den pobytu pro zvolený počet osob
- lze využít postupně nebo najednou dle počtu nocí (např. při pobytu na dvě noci lze využít 2× 90 minut nebo 1× 180 minut)
- dostupnost dle volné kapacity
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období do 31. 8. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období do 31. 8. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Snídaně formou bufetu pro všechny
Wellness
- 1 × 90 minut v bazénu hotelu Lučina (vzdáleném cca 50m od hotelu) za každý den pobytu pro zvolený počet osob
- lze využít postupně nebo najednou dle počtu nocí (např. při pobytu na dvě noci lze využít 2× 90 minut nebo 1× 180 minut)
- dostupnost dle volné kapacity
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |
Termín
V období do 31. 8. 2025 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 25 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v penzionu pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Servírované dvouchodové večeře pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, penzion již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervaci učiňte co nejdříve po koupi voucheru na emailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533 – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rezervace@pensionyhejnice.com nebo na tel. 608 022 533.
- Klíče od ubytování se vyzvedávají na centrální recepci v Hotelu CENTRAL, Lázně Libverda 143 (vzdálenost asi 50m).
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma)
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu penzionu.
- Místní poplatek z pobytu se hradí na místě: 30 Kč za osobu/noc
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/den
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 25 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 25 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Nabídka už není k dispozici
Nabídka již bohužel není k dispozici. Vyberte jinou variantu, nebo se podívejte na nabídky zde.
V této nabídce došlo ke změně.
Pro zobrazení aktuálních informací aktualizujte stránku.
Navrhované termíny
(- %)
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. | Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. Online termín lze zarezervovat maximálně dopředu. Termíny postupně doplňujeme. |