349 Kč za osvěžující jarní menu pro dva v Restaurantu Bohéma. Stylové prostředí, vynikající jehněčí kýta i lívanečky se slevou 59 %.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Panebože!!! To je předražený jak svi*a.
Takové menu mám v normální knajpe za stejnou cenu i po slevě zde.
přesně tak Niko , souhlasím, byl jsem tam minulý týden a absolutní
spokojenost, obsluha byla příjemná, jídlo výbrorné a mohu jen
doporučit.
Takže tady ty žgryndy různých rádoby odborníků není třeba brát
v potaz.
To je katastrofa tady. Jeden si stežuje a haní restauraci, přitom kupóny se vždy dávají předem obsluze ne až při placení!!! To je snad logické a normální!!! Jinak z osobní zkušenosti mohu restauraci doporučit, čísník velice příjemný, usměvavý, jídlo výborné, hezky naservírované a nádherné čisté prostředí. Akci kupujeme znova. Nenechte se rozhodit, těmi co rádi pomlouvají a závidí! Krásný den všem
Také jsem mám z prosince jednu zkušenost s touto restaurací. Měli jsme voucher na celkovou konzumaci. Na jídlo jsme čekali hodinu i když bylo v restauraci pouze 5 obsazených stolů, číšníci se znuděně ploužili restaurací, kuchař zjevně nestíhal. Jídlo nebylo špatné. Při vyúčtování došlo k problémům, obsluha nám voucher neuznala na nápoje, i když platit měl. Číšník zmatky odůvodnil tím, že mají spoustu různých voucherů a nemůžou se v tom orientovat.Celkový dojem: Není důvod se do Bohémy vracet.
Poukaz jsem pořídil a na konci března jdu restauraci navštívit s kamarádkou, tak jsem zvědav jak to dopadne a doufám, že Hopar a Pepino jsou jen to zanedbatelné procento, kterým se to nelíbilo
Dobrý den,
rád bych se zeptal, jestli výše zmíněný pan Norbert Návoj nepracoval
dříve v restauraci golfového areálu Kaskáda (a velice doufám, že nikoli
a že jsem se spletl…). Díky za odpověď.
Tuto restauraci mohu jen doporučit! Spokojenost 100%, a to z/bez voucheru!
Dobrý den,
moc děkuji za nabídku dalšího výborného menu v Restauraci Bohéma, již
před měsícem jsme si s manželem zakoupili Valentýnské menu a bylo
výborné.
Všímavý personál, jídlo nejvyšší kvality. Opravdu zážitek.
Jen pro ostatní – do této nabídku půjdeme určitě zase a už se moc
těším.
Nenechejte se zvyklat… ano nemusí chutnat všem, ale většině určitě. Jde
tu především o to představit restauraci dalším klientům a dát jím ji
vyzkoušet. řeci hlavně oni mají největší zájem na tom, abychom se
vraceli. :-)
Já s Bohémou nemám zkušenosti, a ráda ji takto půjdu vyzkoušet. Když ale zhodnotím ty komentáře tady, tak mám potřebu upozornit na to, že smyslem slev je přilákat nové zákazníky, kteří se budou vracet. Vzhledem k tomu, že restaurace na menu pro dva, které ani bez slevy není nijak závratě drahé, nic nevydělá, pravděpodobně jídlo ještě dotuje. Podle mě snaha se na tomto „reklamním“ jídle ušetřit by bylo čiré marketingové bláznovství, které se restauraci nevyplatí a nevím, proč by měli potřebu nákladnou akci opakovat, když se jim neosvědčila…
Jedeme v neděli na představení Netopýr v 17 hod. Je možné voucher uplatnit již před tímto představením, např v 15 hodin? Najsme z Brna a po představení musíme jet daleko domů… Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro rezervaci termínu zvolte
tel. kontakt: 542 212 032
nebo e-mail: rezervace@bohemarestaurant.cz
Děkujeme =)
Tak jo, jdu do toho a udelam vlastni zkusenost -:) ! Hopare/Pepino, ocenil bych kdyby jste pro priste komentovali osobni zkusenost z konkretniho mista – to ma cenu. Takoveto kdysi kdesi nic nevypovida.
Možná to z mého příspěvku nebylo úplně jasné, ale chtěl jsem komentovat naši kontrétní zkušenost v Restaurantu Bohéma. Kdybych byl nespokojený někde jinde,nepsal bych to do téhle diskuze. Ale sto lidí má sto chutí, takže zkus a uvidíš.
Vážení klienti, my jsme zrovna ta restaurace, která si chce udělat reklamu a chceme,aby jste se k nám vraceli na výborné jídlo a špičkovou obsluhu. Můžeme všechny ujistit, že suroviny jsou čerstvé je jich dost, a to že je klient z voucherem u ás není překážkou…ba naopak. Těšíme se na vás v krásném interiéru atelieru RAW , kuchyně Pavla Sotoláře a skvělou obsluhou pod vedením Norberta Návoje. V případě nespokojenosti garantujeme vrácení pěněz čili není co řešit. Krásný večer všem
Já mohu Bohému doporučit, měli jsme ze Slevomatu koupeno romantické menu a rozhodně nemám pocit, že by mne někdo ošidil. Obsluha byla moc příjemná a jídlo chutné z kvalitních surovin. Je třeba ale rezervovat místo dopředu.
Ajaj, jiz jsem byl odhodlan zakliknout potvrzeni platby, kdyz jsem se jeste mrknul na komentare a popravde, Haparuv prispevek me dostal do stavu nerozhodneho. Uznavam, ze nejlepsi je vlastni zkusenost ale neco tak negativniho by nekdo (alespon ja urcite ne) nenapsal jen tak. Muzete to prosim nejak okomentovat ?
On to myslel obecne na akce napr. ze Slevomatu, tj. ze na voucher dostanete horsi jidlo, nez kdyby jste si ho objednal za plnou cenu. Ano, nektere restaurace to tak delaji a osidi mnozstvi a take kvalitu, jine naopak se snazi zakaznika nalakat, tudis na kvalite a mnozstvi rozhodne nesetri. U te prvni skupiny podnikatelu nechapu, proc takovou akci delaji, kdyz si tim nijak nepomuzou, spis naopak.
Ahoj,
já již zde taktéž zakoupila jedno degustační menu v jedné restauraci
v Brně a byli jsem naprosto spokojení! Dle mého názoru je to o druhu
restaurace a o jejich přístupu! Pokud si chtějí udržet nové zákazníky
díky Slevomatu, tak nemohou dávat špatné porce! Já v té nejmenované
restauraci následně na to již byla 3×! Takže těžko říct, tajké to bude
u Restaurantu Bohéma.
Já jsem absolvovala už 2 akce ze Slevomatu v Bohémě a byla jsem
maximálně spokojená.
Nechápu negativní reakce. Jednou jsme měli degustační meníčko, jednou
jsme si mohli vybrat z jídelního lístku cokoliv. Rozdíl v chuti
nabízeného jídla jsem opravdu nezaznamenala. Byla jsem spokojená
i s úrovní obsluhy, byla pozorná, ochotná a jídlo vynikající. Rozhodně
doporučuju, a sama taky opět koupím kupon.
V této restauraci jsem byla právě také už na jednou zakoupený voucher a opravdu nikdy více. Vzala jsem tam bráchu, který není z Brna. Objednal si steak, ráda bych uvedla, že to steak nebyl, spíš steačíček s třema brambůrkama… Obsluha celkem nepříjemná a měla jsem pocit, že se na nás dívají skrz prsty, že tam jdeme na voucher..Při doplácení zbytku (nápoje nebyly v ceně), mi peníze div ne vyrval z ruky, o nějakém děkuji nepadlo ani zmínka…Takže za mě už nikdy více. Tak strašně jsem se nikdy necítila…
No já s manželem a přáteli využila zatím jednou nabídku Slevomatu na skvělé jídlo – jídlo bylo moc dobré a splnilo očekávání, obsluha byla velmi příjemná a všímavá, bohužel na konec se to pokazilo tím, že se obsluha snažila pití (které bylo v ceně voucheru) započítat zvlášť a po našem upozornění byla pak dost nepříjemná. Vše je o lidech.
Dobrý den, chci se zaptat, zda je možnost voucher(y) uplatnit již v pátek 11.3 v odpoledních hodinách, jedeme totiž do Brna a ráda bych pozvala rodinu na pozdní oběd.
Ahoj, jedno degustační menu jsem si už koupil a byli jsme ho využít v minulém týdnu. Styděl bych se, být jedním z nejlepších českých šéfkuchařů, jak se uvádí, kdybych měl hostům podávat menu, které jsme dostali my. Jistě, nečekal jsem zázraky za 5-chodové menu pro dva za 500Kč, ale tohle nemělo žádnou úroveň. Jídla bez chutí, předkrm nedodělaný a oschlý, hl. chod mdlý, vysušený a bez čerstvých surovin. A od dezertu jsem vlastně už nic nečekal. Chtěl bych věřit, že „nevoucherový“ zákazník dostane opravdu kvalitní a dobré jídlo. Myslím si, že ano, ale já to už zkoušet nehodlám. Takže přeju všem, ať odchází spokojení, protože my jsme odcházeli totálně nespokojení a zklamaní.
Dobrý den,
nemám osobní zkušenost, ale můj známý také využil zdejších služeb a
zakoupil voucher v jedné nejmenované restaurace v Českých Budějovicích.
Obrázky i menu vypadalo velice lákavě, takže pozval svoji přítelkyni a
očekával kulinářskářský zážitek. Nejenže se žádný nekonal, byl
ještě tak zpruzen úrovní obsluhy, že do té restaurace již nikdy nepůjde
i kdyby nabízela 100% slevu.
Vy jste teda dobrý pacient nečekáte zázraky „formulace“ jen abych se omluvil za to že jsem si koupil degustační menu za 500 pro 2 , protože jinak na to zřejmně asi nemám jít za plnou palbu a pak to nemělo žádnou úroveň dle Vás. Proč jste ty jídla tedy nereklamoval když jste byl tak hrozně nespokojen??? Nechápu. Já už na jednom 5 chodovém byl a byl jsem spokojen a kdybych nebyl ozval bych se přímo tam a neodrazoval zde lidi přihlouplým hodnocením
Mexx´= Dobrý den, nabídka je jarní a je neměnná..
Ahoj, chci se zeptat, zda by náhodou nebyla i vegetariánská verze. Díky :)
Tak koupeno a už se těšíme… :)
Tak pratele, do toho. Ocekavam dotazy typu – jaka je platnost voucheru, zda se da jehneci kyta vymenit za kureci maso s ryzi, zda se da vino vymenit za pomerancovy dzus a pak nasledne za pivo, a zda na jeden voucher muzou prijit ctyri lide :D
:D Ještě jsi Zuzko zapomněla jestli se to může odnést domů :D
svata pravda, diky za doplneni :D
Byli jsme tam ted o víkendu na jídle, obsluha byla všímavá a jídlo vynikající. Doporučuji.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Taky jsem byl v Bohémě s kupónem na večeři i s několika dalšími přáteli, takže útrata značně převyšovala hodnotu kupónu. A velice mě dojalo a rozčarovalo, když mi obsluha při placení řekla, že kupón bere, ale že jsou radši, když jim ho dám dopředu. Předpokládám, že pak bych dostal „speciální porci“. Ale jedno je jisté, už tam nechodím!
A co kdyz ho chteli treba kvuli overeni platnosti? Kdyz zaplatis, tak hned vetsinou odchazis :)
My teda byli spokojeni – kupón jsme předali hnedka u příchodu a protože nás tam bylo takových víc mohli jsme si všimnout, že ti co měli menu hrazené ze „svého“ i my přes kupón dostali jsme vše stejné.