nevšední odborný seminář KOMUNIKACE V KONFLIKTECH – se slevou 40 %
Přehled nabídky
Varianty (1)
Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientem (komunikace v konfliktech)
Dostáváte se často do obtížných situací v komunikaci s klientem nebo se jim naopak vyhýbáte? Nevíte, jak nejlépe a bez vlastních výčitek reagovat na krizovou situaci při spolupráci s nestandardní protistranou?
- dozvíte se, jaké druhy konfliktů existují a jak vznikají
- poznáte důsledky neřešených konfliktů
- osvojíte si schopnost rozpoznat typy konfliktu
- popíšeme si základní faktory, které se na vzniku obtížné situace podílejí
- naučíte se, jaké jsou vhodné a účinné strategie řešení jednotlivých případů
- rozpoznáte svůj typický styl řešení obtížné situace (selfmanagement)
- naučíte se vnímat konflikt jako přirozený vývoj vztahů v týmu a uvidíte, že konflikt může i zdrojem inspirace