Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

nevšední odborný seminář KOMUNIKACE V KONFLIKTECH – se slevou 40 %

Nevšední odborné semináře Brno  (mapa)

Přehled nabídky

Varianty (1)

Zvládání obtížných situací při spolupráci s klientem (komunikace v konfliktech)

Dostáváte se často do obtížných situací v komunikaci s klientem nebo se jim naopak vyhýbáte? Nevíte, jak nejlépe a bez vlastních výčitek reagovat na krizovou situaci při spolupráci s nestandardní protistranou?

  • dozvíte se, jaké druhy konfliktů existují a jak vznikají
  • poznáte důsledky neřešených konfliktů
  • osvojíte si schopnost rozpoznat typy konfliktu
  • popíšeme si základní faktory, které se na vzniku obtížné situace podílejí
  • naučíte se, jaké jsou vhodné a účinné strategie řešení jednotlivých případů
  • rozpoznáte svůj typický styl řešení obtížné situace (selfmanagement)
  • naučíte se vnímat konflikt jako přirozený vývoj vztahů v týmu a uvidíte, že konflikt může i zdrojem inspirace
Nahoru