Ovládněte supersport: Ferrari 488 GTB nebo Lamborghini Gallardo na 15–40 minut řízení
Přehled nabídky
Některé hřebce mohou i zadané ženy obdivovat bez hrozby žárlivosti partnerů. Musí ovšem pocházet ze stáje Ferrari či Lamborghini!
Koluje vám v žilách horká krev? Pak si přijďte užít pořádné burácení motorů – ve SportDrive vám půjčí Ferrari 488 GTB nebo Lamborghini Gallardo. Čekat vás bude 15 až 40 minut parádní jízdy, a krotit koně pod kapotou navíc můžete na speciálně navržených okruzích v běžném provozu v Praze, Brně, Olomouci nebo Ostravě.
Ferrari 488 GTB
|
Lamborghini Gallardo LP560–4
|
Před jízdou se dostavíte k check-inu, kde vás seznámí se vším podstatným a budete mít čas se s autem vyfotit. Poté už si vás vezme zkušený instruktor, který vám bude po celou dobu pomáhat krotit tyhle nabušené supersporťáky.
Na začátku přijdete k check-inu a seznámíte se s vedoucím, který vás bude celým zážitkem provázet a kdykoliv budete cokoliv potřebovat, na startovním místě bude pro vás. Po seznámení se s vedoucím si vás převezme jedna z hostesek, se kterou vyřídíte potřebné formality, a která ráda zodpoví všechny vaše dotazy. Před jízdou budete mít prostor se s autem vyfotit. Proběhne také instruktáž, kterou uvidíte na tabletu a instruktor vám před jízdou ještě jednou vše zopakuje a vysvětlí. |
Pak už si stačí jen zapnout pás, sešlápnout plyn a užívat si zvuk koní pod kapotou. Instruktor vás vezme na prázdné okresní cesty s ostrými zatáčkami, na kterých si vyzkoušíte přilnavost pneumatik, tuhost podvozku a nepřekonatelnou reakci volantu. Sporťáky jsou také vybaveny dálniční známkou, takže se můžete vydat i k nejbližšímu dálničnímu nájezdu a vyzkoušet pořádnou akceleraci.
Jízdy probíhají v běžném provozu. Proč je jízda v běžném provozu tím nejlepším způsobem pro řízení supersportu? Jízdy na okruhu jsou několikanásobně dražší a v autě tak strávíte nesrovnatelně kratší dobu za vyšší částku. Na okruhu je potřeba mít určité znalosti a zkušenosti. Je třeba dodržovat závodní stopu, sledovat další závodníky, neustále hlídat rychlost (jedete po 15 m široké prázdné cestě, kde je velmi těžké vnímat rychlost. Řítíte se rychlostí 200 km/h, ale pocitově je to zhruba 120 km/h. I z těchto důvodů to na okruhu většinou funguje tak, že první kolo řídí instruktor a druhé vy. Za 4 minuty, co řídí instruktor, a 4 minuty, co řídíte vy, se zkrátka nedá vše uvedené naučit. Další nevýhodou je to, že na okruhu se auto nedá pojistit. V případě nehody jste tak zodpovědní za hodnotu vozidla v plné výši. Naopak na běžný provoz jste zvyklí, víte, jak se v něm chovat a co od něj očekávat. V autě strávíte delší čas, takže máte více prostoru, abyste se s ním sžili. A především: auta byla stvořena pro jízdu na okresních cestách. Když se jde majitel Ferrari o víkendu ve svém skvostu projet, auto vezme na okresní cestu. A ví přesně, proč to dělá. Okresní cesty jsou plné ostrých zatáček. Do zatáčky je potřeba zprudka zabrzdit. V zatáčce zažijete velké přetížení: auta totiž neuvěřitelně „drží“ a zákrutu je tak možné projet velmi rychle. A za zatáčkou? Tam zase zprudka na plyn, kdy vás až 570 koní zatlačí do sedačky – jako když startuje letadlo. Následuje rovinka a za ní další zatáčka. Brzda. Přetížení. Plyn. Rovinka. A zas a znova. Přesně o tom je jízda v supersportu! Část trasy ale vede i po dálnici, abyste zažili i vyšší rychlost. |
Z celé jízdy vám navíc za příplatek rádi pořídí videozáznam – v každém voze jsou nainstalované 2 kamery s HD rozlišením. Jedna zaznamenává vás, druhá snímá jízdu z pohledu řidiče. Kdykoliv se tak můžete na paměťové kartě pochlubit známým a znovu si se zatajeným dechem připomenout tenhle adrenalinem naspeedovaný den.
Celá akce není omezena pohlavím ani věkem. Jediné, co budete potřebovat, je řidičský průkaz skupiny B a odvaha zažít něco úžasného.