Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Automyčka Drive v Hloubětíně: důkladná péče o exteriér i interiér vašeho vozu
Hodnocení podniku Drive Automyčka
Auto je tak z 80% vycistene dle ocekavani. Ale dobra cena
Rezervace emailem nesla, nefungoval jim. Velmi spatna cestina, moc jsme si nerozumeli, areal je odpudivy. Zamazane celni sklo. Museli jsme si umyt samy
Služba o poznání lepší než loni.
práce by měla být důslednější.
umytí vozu bylo v pořádku dle běžného očekávání
rezervace byla na 14 hod. s tím, že mají trochu zdržení a do půl hodiny zavolají, kdy asi tak bude vozidlo umyté. Po delší době jsme volali my cca kolem 15:30 hod., dozvěděli jsme se, že auto jde už na myčku! v 17 hod. jsme si zase volali, jak to vypadá, v kolik hodin si můžeme auto vyzvednout, že v 17:30 hod. V 17:45 hod. pokládali do kufru kobereček a hotovo…Nejspíš špatný den, samozřejmě i to se může někdy stát…
Rychlost objednání, milý personál, převzetí a odevzdání auta na čas, vyčištěno kvalitně bez nedostatků
Provonění interiéru je poměrně intenzívní. Nutno větrat cca. 24h.
Trochu zmatek při příjezdu objednávky, ale vše se vyřídilo, neodmitli me.
Auto bylo perfektně vycististene, se službou jsem byla velmi spokijena. Urcite navstivim i bez wouchru👍👍
pri velkem znestisteni se ptaji zda souhlasim s priplatkem, protoze bude pouzito vic chemie. Pokud nesouhlasite, standartne vycisti co to jde. Misto je v slepe ulici, po vjezdu do arealu se cisti v garazich nakonci, doporuci jet kdyz je hezke pocasi. Hned kousek je mcdonald kde se dobre pocka nez je vuz vycisten
Tepovaní sedaček
Objednané čištění interiéru nedůkladný úklid, špinavý kobereček i po vytepovaní, neutřený prach na různých místech, mini kamínky i po vyčistení v kufru. Celkový úklid byl nedostačuji nedoporučuju.
Pozitivum je možná tak kratší termíny
- budete doplácet 100kč, to vám řekne až na místě, musíte!
– ihned po vyčištění auto musí pryč
– plasty vyčištěné nějakym sprejem z tesca, efekt na par dnu a stejne jsou spinave
Slušně vyčištěno. Něco i nad rámec, zřejmě protože vůz nebyl extrémně znečištěn.
Dojel jsem 5minut před rezervací a bylo mi řečeno, že tam mám být dřív o 10minut. Přijali jiný vůz a můj voucher propadá, že je to napsané v podmínkách pro uplatnění voucheru. Nakonec mi vůz vyčistili ale s prodlevou o vozidlo předemnou. Chápu, že je tam napsaný doporučení, ale 5 minutový skluz, kdy mi mají být sděleny pouze možnosti příplatkového čištění, tak to mě namichlo…
Dobrý den , podmínky k úplatnění jsou pevně dané. Zákazník je povinnen být 10 min. předem na sjednaný termín s kompletně vyklizeným vozem, je to vše natištěno na voucheru, který jste si zakoupil. Těch 10 min. předem je pro zákazníka na sdělení doplňkových služeb, případně doplatcích za znečištění. Také je poučen u mokrého čištění jak s vozem nakládat dále. Zákazníci, kteří nám zavolají předem, že budou mít zpoždění a omluví se, není problém na ně počkat. Zákazníci, kteří nám nedají info o zpoždění a nedorazí 10 min. předem na sjednaný termín, vůz přijímat nemusíme. Máme náhradní vozidla, které automaticky bereme namísto nich. Ačkoli jste dorazil později bez omluvy, přijmuli jsme Vás a službu vykonali . Jsme rádi, že jste byl maximálně spokojen u čištění vašeho vozu. Příště prosím dodržte stanovený termín k uplatnění voucheru. Děkujeme. S pozdravem Drive Automyčka.
automobil vypada ze je umyty dobre zvenku i zevnitr, rezervace byla v poradku, delal jsem ji dost dopredu takze s domluvou na termin nebyl problem.
Dobry rozsah sluzeb, myslim ze si vybere kazdy
komunikace – tesne pred terminem mi volal pan z mycky. Nedovolal se, tak jsem mu volal zpatky 5 minut pred domluvenym terminem. Prvni co z nej vypadlo ze kde jsem a ze pri nevyuziti terminu propada voucher. Na to jsem rekl ze jsme se domluvili na 13:00, takze nechapu proc by ve 12:55 mel propadnout termin. na to mi pan sdelil, ze mi urcite rekli pri rezervaci ze je potreba se dostavit 10 minut predem (nerekli) a ze je to uvedeno i v podminkach vyuziti voucheru (neni). Po prijezdu (cca ve 12:56) se tedy pan velkoryse uvolil ze mi auto tedy umyjou i kdyz jsem se nedostavil vcas (ackoliv jsem prijel 4 minuty pred domluvenym terminem). To nemluvim o tom ze bych se k mycce asi stejne vcas nedostal, protoze na preplnenem dvore, kde mycka je, byla odtahovka a vykladala nejake auto.
Tech 10 minut pred zacatkem rezervace bylo zjevne urcenych na upselling (cisteni stropu atd) coz chapu, ne kazdy predem domysli vsechno co je potreba vycistit. Horsi stranka je ze za extra cisteni nebyl nabidnuty danovy doklad. I za puvodni voucher jsem do dnesniho dne neobdrzel danovy doklad, a to jsem o nej zadal emailem jiz 10. 11. 2023.
Nakonec – az na miste jsem se dozvedel ze tepovane povrchy nebudou suche, ale ze je potreba nechat auto vetrat dokud neuschnou. I za normalnich okolnosti by tohle byla velmi podstatna informace, ale v kombinaci s pocasim tento tyden a nutnosti parkovat na ulici by mne tato informace samotna odradila od koupe voucheru.
Dobrý den, reagujeme na Vaši nespokojenost. Voláme v “55”, protože v “50” má být klient na místě s vozem, aby se v celou hodinu mohlo už na autě pracovat. Těch 10 minut předem, které každému zákazníkovi sdělujeme do telefonu slouží na to, abychom se mohli domluvit o doplňkových službách, případně nedoplatcích co se týče vozu a bylo předáno včas pak hotové auto za tu určitou dobu a přijat další klient. Pokud zákazník zapomene co se mu řeklo v telefonu, vše má napsané na voucheru. Jak ohledně nedoplatků, tak přistavení vozu o 10 min předem. Viz foto níže. Takže 4 minuty předem na sjednaný termín by bylo ve “46” a ne v “56” jak pán udává.
Co se týká areálu, bohužel je plný autoservisů a denně se tu odtahuji auta. Ale pokaždé i v tomto případě je umožněn průjezd i parkování.
Omlouvám se, že jsme pánovi nenabidli paragon za vyčištění stropu navíc. Důvodem je, že je toto nová firma a stále nemáme razítko. Nicméně není problém dodatečně vystavit. Ale co se týká účtenky voucheru, tu si musí pán vyžádat u Slevomatu, protože si kupoval vourcher u nich, ne u nás. Ceny totiž mezi námi a Slevomatu jsou rozdílné.
Co se týká vlhkosti sedadel je napsáno i na voucheru. Že bude poskytnut igelit na přejezd, protože vůz bude mokrý a je potřeba ho nechat usychat. I toto je v každém případě sděleno do telefonu. Viz foto - info na voucheru.
Děkujeme, Drive automyčka
Výsledek naprosto perfektní – auto jako nové, perfektně vyčištěné, a dokonce i dříve nevyčíslitelná skvrna pryč . Ochota personálu a komunikace také skvělá. Jsem opravdu velmi spokojená.
Dobrá komunikace při objednání, rychlý termín. Auto krásně umyté, opravdu prokouklo.
![](/static/images/empty.gif)