75% sleva na chiptuning vašeho vozu
Přehled nabídky
Zvenčí dokáže „vytunit“ auto skoro každý, zevnitř to raději nechte odborníkům na chiptuning.
S dnešním voucherem od ABC tuning můžete svému vozu snadno a bezpečně navýšit výkon motoru. Využijte k tomu bohatou síť poboček, které najdete po celé ČR.
Co je to vlastně chiptuning?
Moderní automobily jsou vybaveny elektronickými řídicími jednotkami ECU (Engine Central Unit), které ovlivňují vstřikované množství směsi a řídí zapalování v závislosti na provozním stavu motoru.
Datové pole sériového programu je poměrně široké, protože automobil musí fungovat stejně dobře v extrémně teplých i extrémně chladných klimatických podmínkách a program také musí zohledňovat celou řadu dalších aspektů (např. nekvalitní palivo atd.). Jenže z tohoto důvodu je výkon motoru vašeho vozu omezen, tedy konkrétně využit pouze na cca 60–70 % svých možností.
Chiptuning je cesta jak snadno a bezpečně upravit data uložená v paměti řídicí jednotky, a tím výkon motoru navýšit.
Cíl chiptuningu
Optimalizovat charakteristiky sériově používaného programu a „ušít“ je na míru právě vašemu vozu, a to dle typu motoru a sériového programu řídicí jednotky.
Výhody chiptuningu
- nárůst výkonu okolo 6–11 % a nárůst točivého momentu okolo 10–14 % u atmosférických zážehových motorů
- nárůst výkonu a točivého momentu o přibližně 20–35 % u přeplňovaných motorů
- zvýšení kroutícího momentu s výrazně lepší charakteristikou v nízkém a středním rozsahu otáček
- zachování či snížení spotřeby pohonných hmot o 8–18 %
- zachování limitu čistoty výfukových plynů dle platných norem Evropské unie
- zachování hodnot životnosti motoru a jeho příslušenství
Načipovat lze i motocykly, kamiony nebo autobusy.
Pro koho je vhodný?
Prakticky pro všechny typů automobilů s elektronickou řídicí jednotkou.
V čem chiptuning spočívá
Chiptuning je výměna tzv. EPROM paměti, tedy elektronického paměťového bloku se sériovým programem, za totožný EPROM s programem modifikovaným. Jde především o úpravu charakteristiky vstřikování, zapalování, poměru vzduchu a paliva a využití kvalitního benzinu s vyšším oktanovým číslem. V případě turbomotorů se zároveň zvyšuje plnící tlak turbodmychadla. Navíc může být u některých vozidel posunuta nepříjemně pociťovaná horní hranice maximálních otáček motoru a samozřejmě také omezovač maximální rychlosti. Tyto změny v softwaru pouze optimalizují charakteristiky sériového programu, nejedná se v žádném případě o mechanický zásah do motoru. Upravená řídicí jednotka komunikuje se servisní diagnostikou naprosto stejně jako sériová a úpravu v servisu rozpozná jen skutečný odborník podle naměřených změn u některých upravených parametrů. |
Svěřte se do rukou profesionálů s dlouholetými zkušenostmi a dopřejte sobě i svému vozu kvalitu se zárukou.