Příroda, dobrá dostupnost
Od začátku pobytu se na nás pan majitel díval skrz prsty, jelikož jsme pobyt měli přes Slevomat. Sdělil nám, že za tu cenu jsme měli dostat menší pokoj, než máme zakoupený. Ten prý klasicky stojí víc. Což nám několikrát opakovaně během pobytu zdůrazňoval. Také nám bylo sděleno, že nesmíme používat svou elektroniku, jako je varná konvice apod., Protože jsme o téhle skutečnosti nevěděli, měli jsme ssebou z domu kávovar na kapsle Dolce Gusto, který jsme ovšem po celou dobu pobytu neměli zapojený v zásuvce, nepoužili jsme jej a měli jsme ho schovaný v tašce.
První den příjezdu jsme se také ptali, na možnost využití welness zóny, kde byla v ceně vířivka i sauna. Pan recepční se začal vykrucovat, že momentálně není k dispozici. Prý kvůli údajné desinfekci. Šla z něj vidět velká neochota. Při našich opakovaných dotazech ohledně wellness zóny měl pán stále neurčité odpovědi. Uhýbal pohledem, stále se na něco vymlouval. Do wellness zóny jsme se za celý pobyt nedostali.
Druhý den ráno jsme zjistili závadu balkónových dveří a u snídaně jsme ji nahlásili, tak jak bylo uvedeno v pokynech na pokoji. Aby nám nebylo vyčteno, že jsme závadu způsobili my. Recepční řekl, že se na to podívá.
Když jsme se vrátili odpoledne z výletu, tak nám pan recepční agresivně sdělil, že nesmíme mít na pokoji kávovar. Prý ho máme dát okamžitě pryč, že vůbec nesmí být v pokoji (chci jen podotknout, že kávovar byl po celou dobu zavřený v tašče, nebyl použit ani připojen k zásuvce, nechtěli jsme ho sebou vozit v autě, aby se nám nezničil). Bylo jasné , že nám prohledal osobní věci. Začali jsme se bát o své soukromí a ztratili důvěru v tento penzion. Také jsme se snažili být co nejvíce pryč, abychom už nemuseli přijít do kontaktu s panem recepčním.
Abychom nezvýšili už tak narůstající napětí, nechali jsme si konfrontaci na konec pobytu.
Dále nám byly nabídnuty zlevněné vstupenky do aquaparku v Chocholově. Při předložení této slevy nám paní na pokladně řekla, že tato sleva o víkendu neplatí. Ohledně platnosti slevy nám v penzionu nebylo poskytnuto více informací.
Situace vygradovala v neděli, kdy jsme šli odevzdat klíče od pokoje a zaplatit pití. To nám pan recepční sdělil, že nám započítal na účet i přistýlku (protože jsme použili čisté povlaky- prostěradlo a peřinu na gauč, které byly položené na křesle v našem pokoji a evidentně připravené na použití. Nikdo nám totiž nesdělil, že by mohl být problém je použít.
Když jsme recepčního konfrontovali s tím, že nám nahlížel do osobních věcí, tak to přiznal, že má na to právo. A že i v sobotu, kdy jsme byli na výletě nám ještě i pan majitel namátkově prošel pokoj, a že nás chtěl vyhodit kvůli kávovaru (který jak podotýkám, byl schovaný pořád v tašce). Po výměně názorů a vzrůstající agresivitě majitele jsme se rozhodli, že za přistýlku rozhodně nezaplatíme. Poslal nás pryč a paní pokojská nám vrazila do ruky pytel s odpadky, že si jej máme vyhodit. (za celou dobu pobytu nám nebyl vynesen 1 malý koš u wc, proto jsme všechen vyprodukovaný odpad separovali do plastového sáčku, abychom nenechávali běžné odpadky jako kapesníky a plastové flašky po pokoji)
Když jsme odcházeli s odpadky k autu, recepční na nás křičel, ať se opovažujeme jim ten odpad hodit do konterneru venku před penzionem. Že si ho sebou máme vzít do auta. Když jsme ho tam i přes jeho varování hodili, tak se rozběhl k autu, nadával nám a začal bušit pěstí do okénka řidiče… Okamžitě jsme odjeli pryč, aby nám nezpůsobil škodu na autě.
Je až zarážející, jak se někdo může takhle agresivně chovat k hostům, navíc, když jsme nic neprovedli a jen jsme si chtěli užít pobyt.