Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: neomezený wellness, strava i procedury, 2 děti do 11,9 let zdarma
Hodnocení podniku Ensana Butterfly Health Spa Hotel ****
Prostředí
Parkování v hotelu jen pro vyvolené.
Vážený pane Kočko,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a pochvalu našeho prostředí. Velmi nás těší, že jste si pobyt užil.
Rádi bychom Vás informovali, že náš hotel disponuje omezenou kapacitou parkovacích míst v podzemní garáži, která jsou k dispozici po předchozí rezervaci. V případě, že je kapacita podzemního parkoviště zaplněna, existují další možnosti parkování v okolí hotelu, a naše recepce Vám ráda poskytne bližší informace.
Těšíme se, že Vás opět přivítáme při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Prostředí/ strava
Deformovaná matrace
Vážený pane Bohumile,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a za pochvalu našeho prostředí a stravy. Velmi nás těší, že jste byl s těmito službami během Vašeho pobytu spokojen.
Omlouváme se za nepříjemnosti způsobené deformovanou matrací. Přestože matrace pravidelně kontrolujeme, tento problém nám bohužel unikl. Pokud byste se během pobytu obrátil na recepci, mohli jsme situaci okamžitě vyřešit výměnou matrace.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a těšíme se, že Vás opět přivítáme při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Personál recepce i v restauraci na vysoké úrovni.
Na pokoji neodtekalo umyvadlo, po upozornění opraveno.
Vážená paní Jarmilo,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a pochvalu našeho personálu na recepci i v restauraci. Velmi nás těší, že jste byla s jejich přístupem spokojena.
Omlouváme se za nepříjemnost s umyvadlem, která se vyskytla během Vašeho pobytu, ale jsme rádi, že se nám podařilo problém rychle vyřešit.
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a doufáme, že Vás opět přivítáme při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Výborné léčebné procedury, výborná strava.
proležené matrace
Vážená paní Květoslavo,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a pochvalu našich léčebných procedur a stravy. Velmi nás těší, že jste byla s těmito službami spokojena.
Omlouváme se za nepohodlí způsobené proleženou matrací. I když matrace průběžně kontrolujeme, tento problém nám unikl, a děkujeme Vám za upozornění. Pokud byste se během pobytu obrátila na recepci, mohli jsme tuto situaci okamžitě vyřešit výměnou matrace.
Doufáme, že Vás budeme moci opět přivítat a zajistit ještě lepší zážitek.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Byli jsme spokojeni jak s ubytovanim, tak s prostředím hotelu i ochotným personálem.
Strava by mohla být lepší.
Vážená paní Ivo,
děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení a zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byla spokojena s ubytováním, prostředím hotelu a ochotným personálem.
Mrzí nás, že strava nesplnila zcela Vaše očekávání. Vaši připomínku bereme vážně a budeme pracovat na zlepšení, abychom příště poskytli ještě lepší zážitek.
Těšíme se, že Vás opět přivítáme při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Líbilo se nám všechno!
Nic si nevybavuji
Vážená paní Jitko,
děkujeme Vám za Vaše úžasné hodnocení! Velmi nás těší, že jste byla s pobytem u nás naprosto spokojená a že se Vám vše líbilo.
Těšíme se, že Vás opět přivítáme při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Vše Ok a díky to
Vážená paní Ireno,
děkujeme Vám za Vaše vynikající hodnocení! Jsme velmi rádi, že jste byla s pobytem u nás plně spokojená. Vaše spokojenost je pro nás tím nejlepším oceněním.
Těšíme se, že Vás budeme moci opět přivítat při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Skvělý wellness, ochotný personál. Vše na jedničku.
Vážená paní Hano,
děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení! Jsme velmi rádi, že jste si užila wellness a že jste byla spokojená s ochotným personálem i celkovým pobytem. Vaše spokojenost je pro nás velkou odměnou.
Těšíme se, že Vás budeme moci opět přivítat při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Byl to úžasný pobyt, se vším jsme byli moc spokojeni.
Vážená paní Miroslavo,
děkujeme Vám za Vaše vynikající hodnocení a milá slova! Jsme nadšeni, že jste si pobyt u nás užila a že jste byli se vším spokojeni. Vaše spokojenost je pro nás tou nejlepší odměnou.
Těšíme se, že Vás opět přivítáme při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
The chef made vegan dinner for us. That was really nice.
The vegan options at breakfast were very small. That was disappointing. The city is not so exciting.
Dear Mein,
Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We are delighted to hear that our chef was able to prepare a special vegan dinner for you, and we're glad that you appreciated it.
However, we regret that the vegan options at breakfast did not meet your expectations. We appreciate your input and will certainly look into expanding our vegan offerings for breakfast to ensure a more satisfying experience for all our guests.
We hope that despite the city not being as exciting for you, your stay at our hotel was enjoyable, and we would love to welcome you back in the future.
Best regards,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Super
Wellnes nebylo odděleno a povinnost plavek.
Vážená paní Petro,
děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení! Jsme rádi, že jste si pobyt užila. Ohledně Vaší připomínky k wellness – naše wellness zóna je společná a plavky jsou z hygienických důvodů povinné. Rozumíme však, že někteří hosté by mohli preferovat odlišné nastavení, a Vaši připomínku bereme v potaz.
Těšíme se, že Vás budeme moci opět přivítat při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Starší vybavení pokojů, zima na pokoji…
Vážený hoste,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste během Vašeho pobytu zaznamenal nepohodlí kvůli staršímu vybavení pokojů a chladu na pokoji. Rádi bychom Vás informovali, že vytápění na pokojích lze individuálně regulovat. Pokud byste se v průběhu pobytu obrátil na recepci, rádi bychom Vám s tímto problémem okamžitě pomohli.
Vaše připomínky k vybavení pokojů bereme v úvahu a plánujeme v budoucnu postupné renovace, aby byl komfort našich hostů ještě vyšší.
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a doufáme, že nám dáte další příležitost Vás u nás přivítat a poskytnout lepší zážitek.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Recepce, pokojská, kuchyně.
Hotelu trvalo skoro celý den zprovoznit sejf v pokoji.
Vážený pane Ladislave,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a pochvalu týkající se recepce, pokojské a kuchyně. Jsme rádi, že jste byl s těmito službami spokojen.
Omlouváme se za nepříjemnost se sejfem na pokoji a že jeho zprovoznění trvalo delší dobu. Váš podnět bereme vážně a budeme pracovat na zlepšení reakční doby našeho technického týmu, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.
Těšíme se, že Vás budeme moci opět přivítat v našem hotelu a poskytnout Vám ještě lepší zážitek.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Prostředí v hotelu a výbornej personál.
Moc tvrdé matrace navíc jako manželé jsme dostali oddělené postele a bez balkónu.
Vážená paní Heleno,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a za pochvalu našeho prostředí a personálu. Jsme rádi, že jste byla s našimi službami spokojená.
Mrzí nás však, že jste narazili na nepohodlí s matracemi a oddělenými postelemi. Pokud byste se obrátila na recepci během pobytu, rádi bychom Vám nabídli řešení, například výměnu matrace nebo přidání topperu pro větší pohodlí. Také nás mrzí, že Vám chyběl balkon – při další návštěvě doporučujeme tuto preferenci zmínit již při rezervaci, a pokud to bude možné, rádi Vám vyhovíme.
Těšíme se, že Vás opět přivítáme a zajistíme Vám ještě příjemnější pobyt.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
všeobecná spkojenost
Vážená paní Jano,
děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení a za to, že jste si pro svůj pobyt vybrala náš hotel. Velmi nás těší, že jste byla spokojená s našimi službami a že Váš pobyt splnil Vaše očekávání.
Těšíme se, že Vás budeme moci znovu přivítat při Vaší další návštěvě.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Už jsme zde byli 3×.budene se těšit zase za rok.
Vážená paní Jaroslavo a pane Karle,
děkujeme Vám za Vaši věrnost a za to, že jste se k nám již potřetí vrátili! Jsme nesmírně rádi, že jste s našimi službami tak spokojeni, že se k nám rádi vracíte. Moc nás těší, že už se těšíte na příští rok – my se také budeme těšit na Vaši další návštěvu.
Budeme se snažit, aby i Váš další pobyt byl stejně skvělý jako ty předchozí!
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Všechny služby byly na vysoké úrovni !!
Trochu komplikovaná doprava k hotelu vzhledem rekonstrukce části Hlavní třídy, ale chápu, že je rekonstrukce potřeba.
Vážený pane Jiří,
děkujeme Vám za Vaše skvělé hodnocení! Jsme velmi rádi, že jste byl s našimi službami spokojen a že je považujete za vysoce kvalitní.
Omlouváme se za komplikace s dopravou kvůli probíhající rekonstrukci Hlavní třídy. Jsme si vědomi, že to může být nepohodlné, ale jak správně říkáte, rekonstrukce je nezbytná. Věříme, že po jejím dokončení bude přístup k hotelu opět snadný a komfortní.
Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost jste si svůj pobyt užil, a těšíme se, že Vás opět přivítáme v našem hotelu.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Rádi bychom Vám chtěli poděkovat celému týmu za příjemně prožitý wellness pobyt v Ensana Butterfly Health Spa Hotel **** .Jen díky Vám a Vašemu týmu jsme prožili s manželem a s dcerou krásný víkend, který jsme u vás strávili , za Váš přístup, ochotu, vstřícnost, laskavost, celkový servis Vašich služeb, moc se nám u vás líbilo. Rádi se k Vám budeme vracet , ještě jednou moc děkujeme ⭐⭐⭐⭐⭐😊
Vážená paní Eriko,
velmi Vám děkujeme za Vaše nádherné hodnocení a milá slova. Jsme nesmírně potěšeni, že jste si s manželem a dcerou užili krásný wellness pobyt v našem hotelu a že jste ocenili přístup a laskavost našeho týmu. Vaše spokojenost s našimi službami je pro nás tou nejlepší odměnou.
Moc nás těší, že jste byli u nás tak spokojeni a že se k nám rádi budete vracet. Rádi Vás opět přivítáme a postaráme se, aby i Vaše další návštěva byla stejně příjemná a nezapomenutelná.
S pozdravem a přáním všeho nejlepšího,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské Lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou