Pobyt kousek od Brněnské přehrady: snídaně i 2hod. vstupy do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, vzhledem k to u, že Váš hotel není adults only, je možné
ubytovat se s dítětem-1rok, bez nároku na dětskou postýlku? Tzn. Dva
dospělí+miminko.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Radko, děkuji za strpení.
Dle informací přímo od hotelu je možné se ubytovat s ročním dítětem bez nároku na lůžko. Ubytování bude mít zdarma. Jenom Vás poprosím tuto informaci o dítěti napsat do poznámky při vytváření rezervace.
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den,
Lze se u Vás ubytovat se psem?
Dobrý den, Lucie,
je mi líto, ale domácí mazlíčci nejsou povoleni.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Tereza
Prosím o vysvětlení,ale nějak mi to nedává smysl,čím delší pobyt tím je u vás dražší,je to tak?Děkuji
Dobrý den, nerozumím otázce ? můžete více specifikovat ? moc děkuji
Jaké jsou příplatky při prodloužení času ve welness?
Krásný den, Libore, děkuji vám za dotaz. Ceník wellnes naleznete zde: https://www.hotel-atlantis.cz/cenik :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, mohu se zeptat, nevlastníme auto, jaká je k Vám dostupnost vlakem nebo autobusem? Děkuji
Dobrý den, vím, že se tento hotel „specializuje“ na pobyty s dětmi (ve wellness jich bývá docela dost) a nyní je zde tato nabídka (Adults Only).. Pokud je tento pobyt zařazený do nabídky Adults Only, pak jakým způsobem budu mít během pobytu zaručeno, že zde nebudou žádné děti v hotelu ani ve wellness (např.zákazníků, kteří si svůj pobyt nekoupili přes Slevomat)? Děkuji.
Dobrý den,
děkuji za Váš dotaz jelikož náš Hotel disponuje s 80% jen
s dvolůžkovými pokoji. Máme v prodeji na slevomatu pouze tyto pokoje.
určitě se nazařazujeme do Hotelu Adults Only a do našeho wellness centra
mají možnost vstupu i neubytování hosté, kterým v stup s dítětem je
umožněn.
Přeji pěkný den
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den.
Uvažujeme o termínu 7–9.6.,
který nám aplikace žel nenabízí, protože se v kalendáři “nevyroluje” červen.
Dle hotelu je ale zatím volno a pokoje mají volné. Je to jen chyba aplikace a nebo jste už vyčerpali kvótu pokojů přes Slevomat? Díky MT
Dobrý den,
kvota pokojů vyčerpána.
Přeji pěkný den