Přispějte na tísňovou službu Anděl Strážný, díky které mohou senioři zůstat ve svých domovech
Přehled nabídky
V ceně
Příspěvek na tísňovou péči Anděl Strážný
- Výtěžek sbírky využijí na pomoc seniorům, zdravotně a sociálně znevýhodněným občanům formou zajištění služby tísňové péče a aktivizační (povídavé) linky.
- Díky tomu mohou senioři žít déle ve svých domovech – přes zapůjčené monitorovací zařízení s SOS tlačítkem jsou nepřetržitě propojeni s dispečinkem tísňové péče.
- Peníze využijí na úhradu nezbytných nákladů vyplývajících ze zabezpečení poskytovaných forem pomoci, tj. na úhradu telefonních poplatků a IT služeb v rámci správy pultu tísňové péče. Dále na nákup monitorovacích zařízení včetně jejich vývoje, pravidelných servisů a nákupů náhradních dílů (nabíječky, baterie a náramky).
- Celý výtěžek sbírky dostane Anděl Strážný, Slevomat si nic nenechává.
Omezení
Na příspěvek nelze využít kredity.
Voucher se uplatní automaticky, z vaší strany už není potřeba nic dělat. Veškeré peníze budou převedeny na účet organizace, vy se můžete radovat z dobrého skutku. Děkujeme!
Voucher nelze stornovat ani refundovat.
V ceně
Příspěvek na tísňovou péči Anděl Strážný
- Výtěžek sbírky využijí na pomoc seniorům, zdravotně a sociálně znevýhodněným občanům formou zajištění služby tísňové péče a aktivizační (povídavé) linky.
- Díky tomu mohou senioři žít déle ve svých domovech – přes zapůjčené monitorovací zařízení s SOS tlačítkem jsou nepřetržitě propojeni s dispečinkem tísňové péče.
- Peníze využijí na úhradu nezbytných nákladů vyplývajících ze zabezpečení poskytovaných forem pomoci, tj. na úhradu telefonních poplatků a IT služeb v rámci správy pultu tísňové péče. Dále na nákup monitorovacích zařízení včetně jejich vývoje, pravidelných servisů a nákupů náhradních dílů (nabíječky, baterie a náramky).
- Celý výtěžek sbírky dostane Anděl Strážný, Slevomat si nic nenechává.
Omezení
Na příspěvek nelze využít kredity.
Voucher se uplatní automaticky, z vaší strany už není potřeba nic dělat. Veškeré peníze budou převedeny na účet organizace, vy se můžete radovat z dobrého skutku. Děkujeme!
Voucher nelze stornovat ani refundovat.
V ceně
Příspěvek na tísňovou péči Anděl Strážný
- Výtěžek sbírky využijí na pomoc seniorům, zdravotně a sociálně znevýhodněným občanům formou zajištění služby tísňové péče a aktivizační (povídavé) linky.
- Díky tomu mohou senioři žít déle ve svých domovech – přes zapůjčené monitorovací zařízení s SOS tlačítkem jsou nepřetržitě propojeni s dispečinkem tísňové péče.
- Peníze využijí na úhradu nezbytných nákladů vyplývajících ze zabezpečení poskytovaných forem pomoci, tj. na úhradu telefonních poplatků a IT služeb v rámci správy pultu tísňové péče. Dále na nákup monitorovacích zařízení včetně jejich vývoje, pravidelných servisů a nákupů náhradních dílů (nabíječky, baterie a náramky).
- Celý výtěžek sbírky dostane Anděl Strážný, Slevomat si nic nenechává.
Omezení
Na příspěvek nelze využít kredity.
Voucher se uplatní automaticky, z vaší strany už není potřeba nic dělat. Veškeré peníze budou převedeny na účet organizace, vy se můžete radovat z dobrého skutku. Děkujeme!
Voucher nelze stornovat ani refundovat.
Přispějte na tísňovou péči Anděl Strážný, díky které mohou senioři zůstat žít ve svých domovech.
„Moci i ve stáří žít doma a cítit se bezpečně.“ To je jedno z největších přání seniorů. Pomozte nám ho splnit. 9 z 10 seniorů si přeje žít a dožít doma, přesto 9 z 10 seniorů žije a umírá v nemocnicích či ústavech. Zapojte se do sbírky organizace Anděl Strážný a pomozte nám to změnit. Anděl Strážný díky monitorovacím zařízením a nepřetržité tísňové lince umožňuje seniorům zůstat žít i ve stáří ve svých domovech a cítit se tam v bezpečí.
365 dní v roce a 24 hodin denně jsou totiž pod dohledem, zároveň ale zůstává zachováno jejich soukromí. Díky tomu se mohou i nadále starat o svou zahrádku a domácí mazlíčky, mohou přijímat návštěvy či se ze svého oblíbeného křesla dívat na televizi. Zkrátka mohou dělat věci, na které jsou zvyklí a které jim dělají radost.
Jak tísňová péče funguje?
Tísňová péče přímo navazuje na ostatní sociální služby (např. pečovatelské služby, osobní asistence aj.) a vhodně je doplňuje. Zprostředkovává pomoc v případě zhoršení zdravotního stavu, pádu nebo jiné krizové životní situace.
Klienti jsou přes zapůjčené monitorovací zařízení s SOS tlačítkem nepřetržitě propojeni s dispečinkem tísňové péče. Pracovníci dispečinku přistupují ke každému klientovi individuálně na základě jeho potřeb a v případě krizové situace kontaktují záchrannou službu, rodinu nebo další kontaktní osoby.
Dostupná péče pro osamělé seniory
Většina seniorů si přeje prožívat své stáří doma a věnovat se i v pokročilém věku svým koníčkům a tomu, co je naplňuje. Bohužel se stářím přibývají zdravotní neduhy, které se mohou projevovat náhlým zhoršením zdravotního stavu, častými pády apod. V krizové situaci je stěžejní včasné poskytnutí pomoci, s níž se úměrně zvyšuje i pravděpodobnost plného zotavení. Pokud přijde pomoc pozdě, může to mít fatální následky. Čas zde hraje velice důležitou roli.
Řešením problematiky stárnoucích rodičů a prarodičů může být právě tísňová péče, díky které je senior pod nepřetržitým dohledem. Ne každý senior nebo jeho rodina o této možnosti ví a mnozí se o tísňové službě dozví až ve chvíli, kdy již nějakou krizovou situaci prožili a nechtějí, aby se to opakovalo. Často si pak rodina nebo senior říkají: „Škoda, že jsme o této službě nevěděli dříve, mohli jsme se této nepříjemné zkušenosti vyhnout, mohlo to dopadnout jinak.“
Z těchto důvodů Anděl Strážný intenzivně pracuje na zvyšování osvěty o tísňové péči a snaží se dostat tento poměrně stále nový typ sociální služby, který zachraňuje lidské životy a pomáhá rodinám v péči o jejich blízké, více do povědomí.
Příspěvkem podpoříte bezpečné a spokojené stáří
Líbí se vám myšlenka spokojeného stáří, kdy babičky a dědečkové, kteří se celý život starali o své děti a vnoučata, zůstávají žít v bezpečí svých domovů a nemusí se ve stáří stěhovat do domovů pro seniory nebo domovů s pečovatelskou službou? Pokud ano, pak je nyní vhodná chvíle tuto myšlenku podpořit – přispějte do sbírky, podpořte činnost Anděla Strážného.
Veškerý výtěžek se využije na pomoc seniorům, zdravotně a sociálně znevýhodněným občanům formou zajištění služby tísňové péče a aktivizační (povídavé) linky. Dále půjde výtěžek na úhradu nezbytných nákladů vyplývajících ze zabezpečení poskytovaných forem pomoci, tj. na úhradu telefonních poplatků a IT služeb v rámci správy pultu tísňové péče a v neposlední řadě na nákup nových monitorovacích zařízení včetně jejich vývoje, pravidelných servisů a nákupů náhradních dílů (nabíječky, baterie a náramky).
Komu konkrétně Anděl Strážný pomohl a pomáhá?
Službě vděčí za pomoc například paní Alexandra (82 let) z Prahy, která se o tísňové péči Anděla Strážného dozvěděla až v nemocnici, kde se zotavovala po vážném pádu. Upadla ve svém bytě a nemohla se sama zvednout. V té době ještě neměla zřízenou službu tísňové péče a tedy si ani nemohla hned zavolat pomoc. Kvůli této nepříjemné zkušenosti neváhala a po návratu z nemocnice se stala klientkou Anděla Strážného. Paní Alexandra o Andělu Strážném říká, že by již neměnila, a mrzí ji, že o službě nevěděla dříve, protože se této nepříjemné zkušenosti mohla vyhnout.
Tísňovou péči si pochvaluje i pan Ladislav (67 let) z Hradce Králové, který se o ní dozvěděl díky osvětové činnosti Anděla Strážného v rádiu. Neváhal a ještě ten samý den službu poptal. Kvůli zrakovému postižení je pro pana Ladislava velmi obtížné dohledávat jakékoliv informace standardní cestou a o existenci tísňové péče neměl do této doby ponětí. Díky poslechu svého oblíbeného pořadu se však o Andělu Strážném dozvěděl a ten ho od té doby doprovází každý den.
Vyjma nepřetržitého dohledu využívá pan Ladislav i možnost Povídavé linky pro osamělé seniory. A aby toho nebylo málo, Anděl Strážný splnil panu Ladislavovi i jeho dlouholeté přání a zprostředkoval mu rozhovor pro rádio, které tak rád poslouchá.
Více o organizaci
Registrovaná sociální služba Anděl Strážný poskytuje již od roku 2011 tísňovou péči v rámci celé České republiky, od Aše až po Frýdek-Místek. Anděl Strážný je zároveň chráněným pracovištěm, které zaměstnává osoby se zdravotním postižením. O klienty se stará tým sociálních pracovníků a dispečerů, kteří přistupují ke všem klientům individuálně dle jejich potřeb.
Klientům je poskytována pomoc 24/7, 365 dní v roce. Veškerá jednání a nastavení služby probíhají při osobních schůzkách v domovech klientů, a to z důvodu, aby se vyhnuli zbytečným výdajům za cestování a stresu z cest. Pokud i vy řešíte problematiku stárnoucích rodičů či prarodičů, neváhejte požádat o pomoc Anděla Strážného na bezplatné nonstop lince 800 603 030.